11 Τρόποι που Μοιάζουν οι Πωλήσεις με το Φλερτ

11 Τρόποι που Ταιριάζουν οι Πωλήσεις με το Φλερτ

Πέρασα κάποια χρόνια στις πωλήσεις και διαπίστωσα ότι μοιάζουν εντυπωσιακά με το φλερτ. Θα μιλήσω λοιπόν από προσωπική πείρα επάνω στο θέμα. Ας το δούμε πιο αναλυτικά στο σημερινό άρθρο:

Α) Η πίεση και το άγχος είναι κάποια από τα αρνητικά που θυμάμαι.

Β) Όμως υπάρχουν και κάποια θετικά:

  • Οι επικοινωνιακές μου ικανότητες στις πωλήσεις εξελίχθηκαν τουλάχιστον ένα επίπεδο. 
  • Αναγκάστηκα να μάθω πράγματα για την ανθρώπινη συμπεριφορά και στον τρόπο που οι άνθρωποι παίρνουν αποφάσεις που αν δεν είχα ασχοληθεί με τις πωλήσεις δεν θα το είχα κάνει.

Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω αν με έσπρωξαν οι συγκυρίες να το κάνω ή απλά ήταν στον κώδικα του DNA μου.

Από πιτσιρίκι ο πατέρας μου με έπαιρνε στην δουλειά και στο εμπόριο.

Κάποια από τα πρώτα πράγματα που μου έμαθε ήταν πως οι πωλήσεις είναι μαγκιά και η αγορά τέχνη.

Και όπως όλοι μας, διαμορφώνουμε παρόμοιες συμπεριφορές με τους ανθρώπους που είναι πιο κοντά μας.

Λειτουργούν ως μοντέλα ρόλων όταν εισάγουμε τον εαυτό μας σε καταστάσεις που έχουν αξία για εμάς και θέλουμε νααποδώσουμε.

Ας δούμε όμως πως οι πωλήσεις ταιριάζουν με το φλερτ και φυσικά πως δεν ταιριάζουν.

11 Τρόποι Που Οι Πωλήσεις Μοιάζουν Με Το Φλερτ

πωλήσεις και φλερτ

#1. Φλερτ Και Τονικότητα

επικοινωνια και φλερτΣτο παρακάτω βίντεο ο Χρήστος υπογραμμίζει τα πιο σημαντικά λάθη που κάνεις και μειώνεις την αξία σου στο φλερτ, με αποτέλεσμα να απορρίπτεσαι. Κάνε ένα αποφασιστικό βήμα μπροστά, σήμερα!

Ο τόνος της φωνής σου στις πωλήσεις αλλά και στο φλερτ επηρεάζει άμεσα την προσοχή που θα σου δώσει ο άλλος.

Αν η φωνή σου εκπέμπει νευρικότητα τότε θα προβάλεις στον συνομιλητή σου πως δεν είσαι σίγουρος για τον εαυτό σου και για αυτό που λες.

Ακόμα, αν η φωνή σου είναι μονότονη και χωρίς χρώμα ο άλλος θα δυσκολευτεί να σε ακολουθήσει και θα βαρεθεί γρήγορα.

#2.  Φλερτ Και Συναίσθημα

συναίσθημα στο φλερτ

Ο τρόπος που αισθάνεσαι είναι ένα από ισχυρότερα επικοινωνιακά εργαλεία.

Εκτός της πρακτικότητας του όμως καθορίζει τον τρόπο που αντιλαμβάνεσαι τις καταστάσεις γύρω σου.

Αν αισθάνεσαι καλά η απόρριψη ή αποτυχία δεν έχουν τόσο μεγάλη επίδραση πάνω σου από όταν έχουν αν είσαι πιεσμένος ή στρεσαρισμένος.

Όλοι θέλουν να ακούσουν έναν θετικό άνθρωπο και σίγουρα χτίζει πιο γρήγορα εμπιστοσύνη.

#3. Η Προσωπικότητα Είναι Το Όχημά Σου

προσωπικοτητα

Χρειάζεται γοητεία ότι και αν κάνεις.

Κάποιος που αισθάνεται γοητευτικός ως χαρακτήρας είναι πόλος έλξης. Είναι ευχάριστος και κάνει τους άλλους να αισθάνονται άνετοι και χαλαροί.

Η προσωπικότητα που χρειάζεται στην επικοινωνία, είτε αυτή είναι πωλήσεις είτε φλερτ, ονομάζεται χάρισμα.

Όχι με έννοια του ταλέντου.

Το χάρισμα έχει 3 βασικές συμπεριφορές:

(1) Παρουσία

Αν δεν είσαι παρών στην στιγμή και το μυαλό σου τρέχει συνεχώς σε μελλοντικά σενάρια θα χάσεις πολύτιμες πληροφορίες που σου δίνει διαρκώς ο συνομιλητής σου.

Ακόμα, αν δεν είσαι πλήρως απορροφημένος από την στιγμή θα φανείς μη αυθεντικός.

(2) Δύναμη και (3) Κατανόηση

Κανείς δεν θέλει να ακούσει κάποιον που δεν έχει εμπιστοσύνη στις ικανότητες του και κανείς δεν θέλει να ακούσει κάποιον που δεν νοιάζεται.

Θα χρειαστεί να επικοινωνείς ξεκάθαρα και ταυτόχρονα να νοιάζεσαι πραγματικά για τις ανάγκες του ανθρώπου που έχεις απέναντι σου.

Η γλώσσα σώματος και η ικανότητα να κατανοείς το νόημα πίσω από τις λέξεις του ατόμου που μιλάς είναι πολύ σημαντικά.

#4. Χρειάζεσαι Εμπειρία Και Τριβή Στα Δύσκολα

εμπειρία

Θυμάμαι όταν ξεκίνησα έπρεπε να πηγαίνω με τα πόδια και να παρουσιάζω αυτό που είχα να προσφέρω σε άγνωστους καταστηματάρχες.

Ήταν καλοκαίρι και έξω είχε 40 βαθμούς. Κόλαση όχι μόνο λόγω ζέστης αλλά κυρίως επειδή έτρεμα από τον φόβο μου. Οι μόνες σκέψεις που είχα ήταν το οποιοδήποτε χειρότερο σενάριο που μπορούσε να περάσει από το μυαλό σου.

Από το να με διώξουν με τις κλωτσιές μέχρι να με κοροϊδεύουν. Τίποτα από τα παραπάνω δεν συνέβη. Όμως έμαθα περισσότερα για τον εαυτό μου και για τους άλλους. Οι άνθρωποι εκ φύσεως είναι αμυντικοί στην αρχή.

Και είναι λογικό αφού έτσι είμαι και εγώ. Θέλουν τον χρόνο τους για να πειστούν πως δεν είσαι άλλος ένας τρελός σε μια περίεργη καθημερινότητα ή πως δεν απειλούνται.

Εκείνες τις ημέρες κατάλαβα πως όσο ιδρωμένος και αν ήμουν από την ζέστη, ένα χαμόγελο και να αισθάνεσαι άνετα με το ποιος είσαι είναι σημαντικότερα από τις σκέψεις σου.

#5. Δεν Θα Αρέσεις Σε Όλους

δε θα αρέσεις σε όλους

Δεν θα σε επιλέξουν όλοι γιατί απλά δεν ταιριάζεις με όλους. Σε κάποιους δεν θα αρέσει το στυλ σου και σε κάποιους άλλους δεν θα αρέσει ο τρόπος που παρουσιάζεις. Δεν έχει να κάνει μόνο με δικά σου λάθη. Κάποιοι κολλάνε αμέσως μεταξύ τους και κάποιοι άλλοι ποτέ. Οι πωλήσεις και το φλερτ είναι απλά εξελιγμένοι τρόποι επικοινωνίας.

Όμως, όπως και σε κάθε επικοινωνία, έχουν κάποια απλά και βασικά θεμέλια.

Δεν ταιριάζουμε με όλους και καλύτερα. Μην σκας αν κάποιοι σε απορρίψουν. Δεν φταις πάντα εσύ και κυρίως δεν χρειάζεται να φταίνε ούτε και εκείνοι.

#6. Δεν Σε Επιλέγουν Μόνο Οι Άλλοι

το φλερτ μοιάζει με τις πωλήσεις

Δεν είσαι ζητιάνος ούτε ζητάς ελεημοσύνη.

Κανένας δεν σου κάνει χάρη που ασχολείται μαζί σου και αυτό άργησα να το καταλάβω.

Ο χρόνος σου και η φαιά σου ουσία είναι πολύτιμες και η κοστολόγηση τους βρίσκεται κάτω από την δική σου υποκειμενική αντίληψη.

Αν βλέπεις πως ο άνθρωπος που έχεις απέναντι σου δεν σου ταιριάζει το ένστικτο σου μπορεί να έχει δίκιο και να σε γλιτώσει από μελλοντικές σκοτούρες και βαρυστομαχιά.

Ο άνθρωπος που αποφασίζει να αγοράσει από εσένα ή μια γυναίκα που σε βρίσκει ελκυστικό ουσιαστικά θα κάνουν ένα είδος συνεργασίας μαζί σου.

Επίλεξε λοιπόν σοφά τους ανθρώπους που θα συνεργαστείς μαζί τους.

#7. Όλα Mπορεί Nα Aλλάξουν Σε Ένα Δευτερόλεπτο

αλλαγές

Τα πάντα είναι μια ρουτίνα μέχρι αυτή να σπάσει. Και σπάει εύκολα. Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος και ας δείχνει ο άνθρωπος που μιλάς πως θα αγοράσει σίγουρα. Οι συνθήκες και οι καταστάσεις άλλοτε μας κυνηγούν και άλλοτε τις κυνηγάμε.

Μου έχει τύχει να κάνω πωλήσεις σε ανθρώπους και μόλις χαιρετηθήκαμε μετά από μισή ώρα με πήραν τηλέφωνο και την ακύρωσαν. Ξέρεις, είναι το σημείο που τραβάς τα μαλλιά σου και κοιτάς με μάτι δολοφόνου την τύχη.

Όμως αυτή είναι και η ομορφιά. Ποτέ δεν ξέρεις πως θα εξελιχθούν οι πωλήσεις ούτε και το φλερτ.

Και ένα από τα μεγάλα μαθήματα που έμαθα στις πωλήσεις ήταν πως δεν είναι απρόβλεπτες μόνο οι καταστάσεις αλλά και οι άνθρωποι.

#8. Αν Δεν Ξέρεις Τι Να Πεις Καλύτερα Να Μην Μιλήσεις Καθόλου

μη μιλήσεις

Μην πουλάς εξυπνάδα ούτε εμπειρία.

Σε βάθος χρόνου θα βγεις βλάκας και με την πλάτη στον τοίχο να προσπαθείς να σώσεις τα καμένα.

Αν δεν ξέρεις κάτι πες την αλήθεια. Πως απλά δεν γνωρίζεις και πως είσαι διατεθειμένος να το μάθεις ώστε να εξυπηρετήσεις.

Δεν χρειάζεται να έχεις πάντα μια έτοιμη ατάκα σε κάθε σχόλιο ή ερώτηση.

Όπως στις πωλήσεις, έτσι και στο φλερτ, αυτό που έμαθα ήταν πως όταν προσπαθείς να δείξεις κάτι που δεν είσαι συνήθως δείχνεις κάτι χειρότερο από αυτό που ήδη είσαι.

#9. Μοιράσου Τον Εαυτό Σου

οι πωλήσεις μοιαζούν με το φλερτ

Ρίξε στο τραπέζι τις απόψεις και τους προβληματισμούς σου.

Οι άνθρωπο δεν θέλουν σούπερ ήρωες. Δεν τους αντέχουμε. Θέλουμε ανθρώπους σαν εμάς που έχουν παρόμοια προβλήματα με εμάς. Όταν άρχισα να αντιμετωπίζω τους ανθρώπους ως ανθρώπους και όχι ως πιθανούς πελάτες, τότε χαλάρωσα και τα πράγματα έγιναν πιο εύκολα.

Μην ξεχνάς πως στο φλερτ δεν έχεις απέναντι σου μόνο μια γυναίκα που σου αρέσει αλλά και έναν άνθρωπο με τα δικά του θέματα και προβλήματα. Όταν μοιράζεσαι (με μέτρο) μέρη του εαυτού σου αυθεντικά δίνεις την ευκαιρία στους άλλους να σου αποκαλύψουν τον εαυτό τους.

#10. Κινήσου Γρήγορα Στο Φλερτ

κινήσου γρήγορα στο φλερτ

Ότι αργεί κλειδώνει και όποιος θέλει φαίνεται. Η αναποφασιστικότητα είναι ίσως από τα πιο κοινά χαρακτηριστικά που έχουν οι πωλήσεις με το φλερτ.

Αν κάποιος σου βγάζει από την αρχή το λάδι τότε κράτα και μικρό καλάθι. Δεν ξέρει τι θέλει και είναι πολύ πιθανό στο τέλος να μην θέλει τίποτα. Πολλές αναβολές και απανωτές ακυρώσεις σε ραντεβού δεν είναι ποτέ θετικό σημάδι.

Πώς καταλαβαίνεις ότι μια γυναίκα ενδιαφέρεται; Και ακόμα σημαντικότερο, πώς καταλαβαίνεις ότι έχει σταματήσει πια να ενδιαφέρεται. Στο παρακάτω βίντεο ο Χρήστος όχι απλά θα απαντήσει σε αυτό το ερώτημα αλλά θα εντοπίσει και τους λόγους που μπορεί να συμβαίνει αυτό και τι μπορείς να κάνεις εάν συμβεί.

#11. Αντιμετώπισε Ενδοιασμούς Χωρίς Να Σου Βγει Η Ψυχή

Όλοι έχουμε ενδοιασμούς και αυτό οφείλεται στην ανασφάλεια που έχουμε για το άγνωστο.

Η αβεβαιότητα πατάει πολλά κουμπιά ταυτόχρονα στο κεφάλι μας και πολλές φορές δεν μπορούμε να τα διαχειριστούμε. Το να εκπέμπεις ασφάλεια στον άλλο είναι πολύ σημαντικό.

Μην πιέζεις και όταν πρόκειται για ενδοιασμούς αφιέρωσε χρόνο να τους διαχειριστείς ήρεμα και ψύχραιμα.

Όμως μέχρι κάποιο σημείο. Αν βλέπεις πως προτείνεις λύσεις και το άλλο άτομο συνεχίζει να κολλάει στα προβλήματα τότε η ανάγκη του να αποφύγει τον ενδεχόμενο πόνο είναι πιο σημαντική από την ανάγκη του να αισθανθεί απόλαυση.

Απλά συνέχισε. Προσέγγισε τη γυναίκα που σου αρέσει και μη διστάζεις. Χωρίς ρίσκο δεν θα έχεις κανένα απολύτως αποτέλεσμα, τη στιγμή που ξέρεις ότι ακόμα και η απόρριψη αποτελεί εμπειρία. Μάθε από τις προσεγγίσεις σου και απογείωσε τα ερωτικά σου αποτελέσματα.

Σκέφτεσαι κι εσύ ότι ήρθε η ώρα να διεκδικήσεις μια πιο έντονη σεξουαλική ζωή; Κέρδισε χρόνο, πάτα εδώ.

Ανέβασε την αξία σου στο φλερτ διαβάζοντας το βιβλίο μας Άνδρας Αξίας. Βρες το εδώ.

Καλή συνέχεια

Ο Χρήστος γρήγορα στην ενήλικη ζωή του συνειδητοποίησε πως η πραγματική ουσία της σωστής επικοινωνίας με τις γυναίκες, δεν βρίσκεται ούτε σε ατάκες ούτε σε συστήματα και ότι αυτά είναι μόνο η αρχή για το ξεκίνημα μιας νέας ζωής και κρίσιμων εσωτερικών αλλαγών και εξελίξεων σε οποιοδήποτε τομέα. Στρέφοντας το ενδιαφέρον του στις δομές διαχείρισης Σχέσεων, αποφάσισε να επεκτείνει τις γνώσεις του πάνω στην Ψυχολογία, ώστε να συνδέσει τις πλούσιες εμπειρικές γνώσεις που ήδη υπήρχαν με τεχνογνωσίες που θα του επέτρεπαν μια βαθύτερη κατανόηση της διαπροσωπικής επαφής μεταξύ των δύο φύλων. Ο Χρήστος είναι ιδρυτικό μέλος και υπεύθυνος του προγράμματος εκπαίδευσης του MenOfStyle.gr
Έχασες τον κωδικό σου? Εισήγαγε το όνομα χρήστη ή τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου. Θα λάβεις ένα σύνδεσμο για να δημιουργήσεις έναν νέο κωδικό πρόσβασης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.