4 Λόγοι που Θέλεις τη μόνη Γυναίκα που Δεν Μπορείς να έχεις

γυναίκα και έλξη.

Τι Να Κάνεις όταν Θες Τη Μόνη Γυναίκα Που Δεν Μπορείς Να Έχεις

Οι περισσότεροι άνδρες έχουν περάσει από το στάδιο να θέλουν την μόνη γυναίκα που για κάποιους λόγους δεν μπορούν να έχουν. Κάποιοι μάλιστα, μπορεί να έχουν μείνει στο συγκεκριμένο στάδιο για πολύ καιρό.

Μπορεί να έχει συμβεί γιατί η γυναίκα που τόσο πολύ θέλουμε να είναι απλά πιασμένη. Μπορεί να συμβαίνει γιατί η γυναίκα είναι δύσκολο να την προσεγγίσεις ή πολύ απλά γιατί μπορεί τα αισθήματα να μην είναι αμοιβαία.

Δυστυχώς, η απόρριψη μπορεί να λειτουργήσει με περίεργους τρόπους. Με διαδικασίες που κάποιες φορές δεν γνωρίζουμε ούτε οι ίδιοι. Όμως, γιατί απλά δεν προχωράμε μπροστά και αντί αυτού, μένουμε κολλημένοι χρονικά και νοητικά σε αυτή την γυναίκα που είναι ρεαλιστικά τόσο μακριά μας;

Γιατί να ”κολλάς” όσο σε ”φτύνει” μια γυναίκα που σου αρέσει; Δες το βίντεο και τα συμπεράσματα δικά σου.

#1. Ματαιοδοξία

Όλοι άνθρωποι έχουν την ανάγκη να αισθάνονται μοναδικοί, ξεχωριστοί και κυρίως ελκυστικοί. Είναι τα χαρακτηριστικά που ενισχύουν την αυτοπεποίθηση μας, την περηφάνια μας και την εικόνα μας.

Η εικόνα μας είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την αίσθηση προσωπικής αξίας που έχουμε ως άτομα.  Κανείς δεν θέλεις να αισθάνεται ανίσχυρος, ασήμαντος ή ανίκανος να επηρεάσει άλλους ανθρώπους.

γιατί θες τη μόνη γυναίκα που δεν μπορείς να έχεις

Ο λόγος λοιπόν που πιθανώς να θέλουμε την μόνη γυναίκα που δεν μπορούμε να έχουμε είναι αυτό το συγκεκριμένο είδος ματαιοδοξίας. Με την προσωπική μας ματαιοδοξία πληγωμένη, το αίσθημα της προσωπικής αξίας που έχουμε για τον εαυτό μας κλονίζεται.

#2. Έλλειψη

Το μυαλό μας τοποθετεί αξία σε πράγματα και ανθρώπους που είναι δύσκολο να προσεγγιστούν. Αυτές οι δυνάμεις που μας παρακινούν είναι οι ίδιες που κινητοποιούν τις αγορές. Διαθεσιμότητα και ζήτηση.

Δες το βίντεο εδώ και μάθε πως να διαχειρίζεσαι τη θολή διαθεσιμότητα.

Κάτι που είναι εύκολα διαθέσιμο το αντιλαμβανόμαστε ως κάτι χαμηλότερης αξίας. Είναι δύσκολο για τους περισσότερους να έχουν Ferrari,αλλά όλοι την θέλουν.

Το ίδιο βέβαια συμβαίνει και με τους ανθρώπους ή την γυναίκα που τόσο θέλουμε. Όταν η διαθεσιμότητα κάποιου ατόμου είναι περιορισμένη, τόσο μεγαλύτερη αξία αποκτά στα μάτια μας. Και φυσικά αυτό το χαρακτηριστικό είναι βασικό για την αύξηση της ελκυστικότητας ενός ατόμου.

#3. Επιθυμία Για Μια Γυναίκα

επιθυμία για μια γυναίκα

Επιθυμούμε μια γυναίκα σύμφωνα με τις προσωπικές μας γεύσεις, εμπειρίες και σεξουαλικές προτιμήσεις. Όμως η επιθυμία είναι και κοινωνικό στοιχείο.

Τείνουμε να έχουμε επιθυμία για τα άτομα που έχουν ζήτηση από άλλους. Είναι σαν ένα εστιατόριο. Όταν βλέπεις πως είναι συνεχώς γεμάτο, σου εξάπτει την περιέργεια να το δοκιμάσεις και εσύ.

Δυστυχώς είναι και ζήτημα υποσυνείδητου ανταγωνισμού. Αν αποκτήσουμε την γυναίκα που δεν μπορούμε να έχουμε, αποκτάμε στιγμιαία περισσότερη αξία και εμείς.

#4. Υπέρ – Επένδυση Σε Μια Γυναίκα

Αν κάνουμε κάτι για κάποιον, τότε η αξία του στα μάτια μας αυξάνεται. Αυτός είναι ο βασικός νόμος του Reciprocity.

Όταν κάποιος κάνει κάτι για εμάς, αισθανόμαστε την ανάγκη να προσφέρουμε κάτι πίσω. Αυτό όμως περιλαμβάνει μια πανίσχυρη παράμετρο. Όταν υποκινούμαστε να κάνουμε κάτι για κάποιον για να κερδίσουμε την επιβεβαίωση του ή τον θαυμασμό του, η αξία μας στα μάτια του μειώνεται.

Επικοινώνησέ της τα όριά σου χωρίς να φοβάσαι μην τη χάσεις λοιπόν. Δες το βίντεο για να μάθεις πως.

Το συμβαίνει και με την γυναίκα που τόσο θέλουμε αλλά δεν μπορούμε να έχουμε. Όσο περισσότερο προσπαθούμε να την κερδίσουμε, τόσο περισσότερο δίνουμε εντολή στο μυαλό πως η αξία της είναι υψηλή.

Αντιθέτως, η αξία μας στα μάτια της πέφτει εκθετικά. Πολύ απλά γιατί δηλώνουμε εύκολα διαθεσιμότητα. Θεωρεί αυτομάτως πως δεν έχει κανένα λόγο να αφιερώσει χρόνο σε κάποιον που έχει χαμηλότερη αξία από αυτήν.

Κουράστηκες να μην παίρνεις αυτό που σου αξίζει στο φλερτ και τις γυναίκες; Υπάρχει λύση. Πάτα εδώ.

Καλή συνέχεια

Ο Χρήστος γρήγορα στην ενήλικη ζωή του συνειδητοποίησε πως η πραγματική ουσία της σωστής επικοινωνίας με τις γυναίκες, δεν βρίσκεται ούτε σε ατάκες ούτε σε συστήματα και ότι αυτά είναι μόνο η αρχή για το ξεκίνημα μιας νέας ζωής και κρίσιμων εσωτερικών αλλαγών και εξελίξεων σε οποιοδήποτε τομέα. Στρέφοντας το ενδιαφέρον του στις δομές διαχείρισης Σχέσεων, αποφάσισε να επεκτείνει τις γνώσεις του πάνω στην Ψυχολογία, ώστε να συνδέσει τις πλούσιες εμπειρικές γνώσεις που ήδη υπήρχαν με τεχνογνωσίες που θα του επέτρεπαν μια βαθύτερη κατανόηση της διαπροσωπικής επαφής μεταξύ των δύο φύλων. Ο Χρήστος είναι ιδρυτικό μέλος και υπεύθυνος του προγράμματος εκπαίδευσης του MenOfStyle.gr