7 Απίστευτοι Τρόποι για να Παίζεις την Αυτοπειθαρχία στα Δάχτυλα

Η αυτοπειθαρχία παίζει μεγάλο ρόλο στην καθημερινότητα μας και αν θέλεις να την εξασκήσεις, τότε διάβασε παρακάτω.
Η αυτοπειθαρχία παίζει μεγάλο ρόλο στην καθημερινότητα μας και αν θέλεις να την εξασκήσεις, τότε διάβασε παρακάτω.

Ο Jocko Willick, πρώην μέλος των ειδικών δυνάμεων και γνωστός στις ΗΠΑ για τις ομιλίες του, είχε πει ότι η πειθαρχία ισούται με ελευθερία.

Εμείς οι άντρες, πάντα αναζητούμε την ελευθερία να μπορούμε να κάνουμε αυτό που θέλουμε με αυτόν που το θέλουμε και όταν το θέλουμε.

Όμως αυτή η ελευθερία και η επίτευξη στόχων μπορεί να επιτευχθεί μόνο με την αυτοπειθαρχία. Τι εννοούμε με αυτό;

Αν είσαι πειθαρχημένος στα οικονομικά θέματα, θα έχεις οικονομική ελευθερία.

Αν είσαι πειθαρχημένος στο πρόγραμμα προπόνησης σου, θα δεις τις επιδόσεις που ψάχνεις. Αν πειθαρχείς στο καθημερινό σου πρόγραμμα, θα έχεις την πρόοδο που επιθυμείς.

Αν μπορείς να αυτοπειθαρχήσεις, θα καταφέρεις να είσαι πιο δυνατός, πιο υγιής, πιο πλούσιος και πιο ελεύθερος.

Αν όχι, τότε θα είσαι έρμαιο της ζωής και θα πηγαίνεις όπου σε πηγαίνει το ρεύμα, χωρίς να διατηρείς τον έλεγχο και χωρίς την επιθυμητή ελευθερία.

Η αυτοπειθαρχία όμως δεν είναι κάτι που θα αποκτήσεις εν μία νυκτί. Όπως για το καθετί, θα πρέπει να καταβάλλεις προσπάθεια. Θα δεις ότι δεν είναι και τόσο δύσκολο!

Αν ψάχνεις τρόπους να παίζεις την αυτοπειθαρχία σου στα δάχτυλα, τότε ξεκίνησε να ακολουθείς τις 7 παρακάτω συμβουλές μας.

#1. Απομάκρυνε τους Πειρασμούς και Βελτίωσε την Συγκέντρωση σου
Η αυτοπειθαρχία παίζει μεγάλο ρόλο στην καθημερινότητα μας και αν θέλεις να την εξασκήσεις, τότε διάβασε παρακάτω.

Υπάρχουν δεκάδες πειρασμοί που μπορεί να σε αποσπάσουν, όταν πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος και πειθαρχημένος.

Σε αυτό παίζει μεγάλο ρόλο το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείσαι.

Αν έχεις ξεκινήσει ένα πρόγραμμα διατροφής που δεν σου επιτρέπει να τρως συγκεκριμένα φαγητά, τότε μην εκτίθεσαι σε αυτά.

Αν θέλεις να δουλέψεις με την ησυχία σου, κλείσε το κινητό και βγες προσωρινά τουλάχιστον από τα social media.

Όταν απομακρύνεις τους πειρασμούς από το περιβάλλον σου, αυτόματα είναι πολύ πιο εύκολο να πειθαρχήσεις. Αν δεν βλέπεις κάτι, δεν το αφήνεις να μπει στο μυαλό σου.

Αυτό είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα.

#2. Να μην Ξεχνάς Ποτέ Πόσο Σημαντικό είναι να Πετύχεις τους Στόχους σου
Η αυτοπειθαρχία παίζει μεγάλο ρόλο στην καθημερινότητα μας και αν θέλεις να την εξασκήσεις, τότε διάβασε παρακάτω.

Οι στόχοι που έχεις θέσει σου δίνουν το κίνητρο να παραμείνεις πειθαρχημένος. Το να βάλεις στόχους βέβαια είναι εύκολο. Το δύσκολο είναι να επικεντρωθείς σε αυτούς.

Πρέπει να θυμίζεις στον εαυτό σου σε καθημερινή βάση πόσο σημαντικό είναι για εσένα να επιτεύξεις τον στόχο που έχεις θέσει και γιατί κάνεις όσα κάνεις.

Κράτησε τα μάτια σου στο «βραβείο», δηλαδή στο τελικό αποτέλεσμα. Βρες τρόπους να μην ξεχνιέσαι.

Βάλε ένα φόντο στην οθόνη του υπολογιστή και του κινητού σου τηλεφώνου που θα σου δίνει κίνητρο, βάλε υπενθυμίσεις ή χρησιμοποίησε αυτοκόλλητα post-it σε μέρη που τα βλέπεις διαρκώς, για να μην ξεχνάς τις προτεραιότητες σου.

#3. Οργανώσου όσο Καλύτερα Μπορείς
Η αυτοπειθαρχία παίζει μεγάλο ρόλο στην καθημερινότητα μας και αν θέλεις να την εξασκήσεις, τότε διάβασε παρακάτω.

Η οργανωμένη ζωή, είναι πειθαρχημένη ζωή.

Οργάνωσε τον χώρο στον οποίο δουλεύεις, ώστε να μπορείς να βρεις εύκολα αυτά που χρειάζεσαι. Αυτό θα σε βοηθήσει επίσης να είσαι πιο ήρεμος, να έχεις λιγότερο άγχος και άρα να μπορείς να επικεντρωθείς στην δουλειά σου και όχι στο να βρεις κάτι που σου είναι απαραίτητο για να την ολοκληρώσεις!

Εκτός από την οργάνωση του χώρου, είναι πάρα πολύ βασικό να μπορείς να οργανώσεις και τον χρόνο σου. Σχεδίασε τι έχεις να κάνεις την επόμενη μέρα.

Ο συγγραφέας βιβλίων αυτοβελτίωσης Larry Winget είχε γράψει: «Κανείς δεν έφτιαξε ένα σχέδιο για να είναι χοντρός, τεμπέλης ή χαζός. Αυτά συνέβησαν επειδή δεν είχε σχέδιο».

Αν ξυπνάς αργά, χωρίς σχέδιο για το τι έχεις να κάνεις όλη μέρα, είναι αδύνατο να μπορέσεις να πειθαρχήσεις. Άλλωστε, δεν έχεις σε τι να πειθαρχήσεις.

Αρκούν 5-10′ κάθε βράδυ για να οργανώσεις σωστά τις δραστηριότητες της επόμενης ημέρας με βάση την σημαντικότητα τους. Έτσι θα ξυπνήσεις την ώρα που πρέπει, με όρεξη και έτοιμος να αντιμετωπίσεις την νέα μέρα!

Θα δεις ότι αυτή είναι μια πολύ απλή μέθοδος που φέρνει αποτελέσματα.

Στον σχεδιασμό των καθημερινών σου δραστηριοτήτων, μην ξεχνάς να περιλαμβάνεις τα απαραίτητα διαλείμματα, ώστε να μπορεί να ανασυνταχθεί ο εγκέφαλος σου. Έχει βρεθεί σε έρευνες ότι το μυαλό μπορεί να συγκεντρωθεί σε μια δουλειά για 52′.

Σπάσε λοιπόν τον χρόνο σου σε κομμάτια των 50′ και βάλε ένα 10-λεπτο διάλειμμα για να ξεκουραστείς και να μπορέσεις να συνεχίσεις μετά από αυτό.

Αν είσαι τελείως ανοργάνωτος, μπορεί να σου φανεί βουνό να πειθαρχήσεις σε ένα πολύ αυστηρό πρόγραμμα και να οργανώσεις όλον σου το χώρο σε μια μέρα. Σε αυτή την περίπτωση κάνε μικρά βήματα.

Θα δεις ότι θα αισθάνεσαι κάθε μέρα και καλύτερα και τα αποτελέσματα θα σου δώσουν την δύναμη να συνεχίσεις έτσι.

#4. Σημείωσε την Πρόοδο σου για να Διατηρήσεις το Κίνητρο σου
Η αυτοπειθαρχία παίζει μεγάλο ρόλο στην καθημερινότητα μας και αν θέλεις να την εξασκήσεις, τότε διάβασε παρακάτω.

Στο τέλος της ημέρας κάνε μια μικρή ανασκόπηση. Δες πού βρισκόσουν, πού έφτασες και τι κατάφερες να κάνεις από όσα είχες σχεδιάσει και τι όχι. Σημείωσε την πρόοδο σου σε ένα τετράδιο ή σε ένα αρχείο στον υπολογιστή.

Κάνε το αυτό κάθε βράδυ για να βλέπεις την πρόοδο σου μακροπρόθεσμα.

Κλείνοντας την μέρα σου βλέποντας πόσο προχώρησες σε σχέση με την προηγούμενη, είναι κάτι που θα απογειώσει το κίνητρο σου και θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις την αυτοπειθαρχία σου και την επόμενη ημέρα.

Ότι μπορεί να μετρηθεί, μπορεί να οργανωθεί. Σκέψου ότι αυτό το μικρό ημερολόγιο είναι ένας τρόπος να μετράς την ζωή σου και έτσι να την οργανώνεις καλύτερα, αφού η καθημερινή πρόοδος, εκτός από κίνητρο, θα σε βοηθήσει να ετοιμάσεις και το σχέδιο της επόμενης ημέρας.

#5. Συγχώρησε τον Εαυτό σου και Προχώρα, αν Κάτι δεν πάει Καλά
Η αυτοπειθαρχία παίζει μεγάλο ρόλο στην καθημερινότητα μας και αν θέλεις να την εξασκήσεις, τότε διάβασε παρακάτω.

Είναι δεδομένο ότι όταν προσπαθείς για κάτι, θα γίνουν και λάθη. Έχουμε ξαναγράψει ότι η αποτυχία είναι μέρος της επιτυχίας.

Για τον λόγο αυτό, η ενδεχόμενη αποτυχία δεν πρέπει να σε αποπροσανατολίζει, ούτε να σε βγάζει από τον δρόμο της αυτοπειθαρχίας. Συγχώρησε τον εαυτό σου, μάθε από τα λάθη σου και προχώρα μπροστά.

Η αποτυχία μπορεί να σε κάνει να αισθανθείς ενοχές, θυμό, απογοήτευση, όμως αυτό δεν θα σε βοηθήσει σε τίποτα. Είναι σημαντικό στις δύσκολες στιγμές να παραμείνεις πειθαρχημένος και να διαμορφώσεις το σχέδιο σου, ώστε να ξεπεράσεις τα πισωγυρίσματα.

Μην ξεχνάς ότι αν τα παρατήσεις, θα σου πάρει πολύ περισσότερο, μέχρι να επιστρέψεις ξανά στον σωστό δρόμο.

#6. Να είσαι Ανοικτός σε Προκλήσεις και Νέους Στόχους
Η αυτοπειθαρχία παίζει μεγάλο ρόλο στην καθημερινότητα μας και αν θέλεις να την εξασκήσεις, τότε διάβασε παρακάτω.

Οι προκλήσεις και οι νέοι στόχοι θα κρατήσουν τον ενδιαφέρον σου. Είναι σημαντικό οι στόχοι σου να είναι ρεαλιστικοί και πραγματοποιήσιμοι.

Είναι ωραίο να ονειρεύεσαι μεγάλα πράγματα, αλλά δεν θα καταφέρεις τίποτα αν δεν είσαι προσγειωμένος και αν, όπως είπαμε και παραπάνω, δεν έχεις οργανωμένο σχέδιο.

Οι στόχοι σου πρέπει να είναι λεπτομερείς και όχι γενικοί. Να είναι συγκεκριμένοι και μετρήσιμοι. Τέτοιοι στόχοι μπορούν να σε βοηθήσουν στην διατήρηση της αυτοκυριαρχίας, γιατί σου δίνουν μια κατεύθυνση και μπορείς έτσι να αποφύγεις καθετί που σου αποσπά την προσοχή.

Θέσε λοιπόν τον στόχο σου. Αν είναι μακροπρόθεσμος, βάλε μικρούς, μηνιαίους, εβδομαδιαίους και ημερήσιους στόχους, που θα σε οδηγήσουν σε αυτόν και μείνε πειθαρχημένος μέχρι τέλους, δηλαδή μέχρι να επιτευχθεί ο στόχος.

#7. Να είσαι Επίμονος
Η αυτοπειθαρχία παίζει μεγάλο ρόλο στην καθημερινότητα μας και αν θέλεις να την εξασκήσεις, τότε διάβασε παρακάτω.

Καμία ρουτίνα και καμία συμβουλή δεν θα μπορούσε να σε βοηθήσει να παίξεις την αυτοπειθαρχία στα δάχτυλα, αν δεν διαθέτεις την απαραίτητη επιμονή.

Η επιμονή και η προσήλωση θα σε βοηθήσουν να μην τα παρατήσεις. Χωρίς επιμονή, η αυτοπειθαρχία θα ήταν κάτι ακατόρθωτο.

Η επίτευξη ενός στόχου, δεν είναι κάτι εύκολο. Αντιθέτως, μπορεί να είναι πολύ δύσκολο. Να χάσεις το κουράγιο σου είναι αρκετά εύκολο και δεν θέλει κόπο να τα παρατήσεις, ειδικά αν η πρόκληση που αντιμετωπίζεις περιλαμβάνει μεγάλο πόνο και δεν παρέχει ευχαρίστηση άμεσα.

Αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι ότι οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι που γνωρίζεις απέτυχαν πάρα πολλές φορές, και τα κατάφεραν επειδή επέμειναν.

Κάθισε και σκέψου τους λόγους που σε ωθούν σε όσα θέλεις να επιτύχεις. Όταν οι λόγοι αυτοί είναι αρκετά ισχυροί, θα μπορείς να βρεις την επιμονή που οδηγεί στην αυτοπειθαρχία.

Η πειθαρχία δεν είναι μια ικανότητα που θα αποκτήσεις από την μια μέρα στην άλλη. Υπάρχουν όμως τρόποι για να τα καταφέρεις. Αν έχεις ισχυρό κίνητρο, η αυτοπειθαρχία γίνεται ακόμη πιο εύκολο να επιτευχθεί.

Ακόμη και αν αρχικά δυσκολευθείς, μην το βάζεις κάτω. Η αυτοπειθαρχία θα σε βοηθήσει στην εξέλιξη σου.

Να έχεις πάντα στον νου σου πως η πειθαρχία είναι η γέφυρα μεταξύ των στόχων και της επίτευξης τους.

Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Αν θέλεις να βελτιώσεις την αυτοπειθαρχία σου στο φλερτбδες εδώ.

Καλή συνέχεια

Men Of Style

Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους.
Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.
Men Of Style