7 Απλοί και Απίστευτα Αποτελεσματικοί Τρόποι να Γίνεις πιο Παραγωγικός

Όχι ακόμα ένα άρθρο για να γίνεις πιο παραγωγικός. Αλλά δοκιμασμένοι τρόποι για να αυξήσεις σε ποιότητα και πλήθος το αποτέλεσμα της δουλειάς σου.

Σίγουρα θα έχεις διαβάσει πάρα πολλά άρθρα σε περιοδικά και sites ή θα έχεις δει πολλά video στο internet για το πως μπορείς να γίνεις πιο παραγωγικός. Άρθρα και video με σχεδόν τον ίδιο τίτλο: «Πως μπορώ να γίνω πιο παραγωγικός» ή «Βασικά tips για να αυξήσεις την παραγωγικότητά σου».

Πολλά από αυτά σου προσφέρουν μερικά tips του στυλ : «Δούλεψε περισσότερες ώρες» ή «Ξύπνα νωρίτερα». Ναι ωραία. Λες και περίμενες ένα άρθρο να σου πει πως αν αφιερώσεις  περισσότερες ώρες θα βγάλεις περισσότερη παραγωγή.

Και το χειρότερο είναι να τα δοκιμάζεις και να μη πετυχαίνεις γιατί όντως ξυπνάς νωρίτερα και όταν φθάσει η ώρα της ημέρας που πρέπει να δώσεις τα πάντα και να γίνεις η πλέον παραγωγική version του εαυτού σου, να τα φτύνεις επειδή νυστάζεις.

Δεν θέλω να χαλάσω το χρόνο σου με τέτοια γενικά tips, ούτε να γράψω ένα άρθρο με το όνομά μου από κάτω που δεν θα δίνει παρά απόλυτη αξία σε όσους το διαβάσουν και πραγματικά θέλουν να γίνουν παραγωγικοί.

 

Μα πόσο να δουλέψω πια;

Δουλεύω περισσότερες ώρες από το 95% των ανθρώπων που γνωρίζω. Η αλήθεια είναι ότι δεν σκάβω κιόλας, αλλά όλα τα tasks που έχω να κάνω, απαιτούν νοητική προσπάθεια και όχι σωματική (εκτός από το street στα bootcamps).

Όσο μεγάλωναν οι υποχρεώσεις μου, μεγάλωνε ο χρόνος που αφιέρωνα αλλά και η απαίτηση για παραγωγή – και σε ποσότητα αλλά και σε ποιότητα. Αλλά η ημέρα έχει 24 ώρες μόνο όπως ξέρεις – οπότε η αύξηση ωρών δεν ήταν λύση, ειδικά όταν πρέπει να αφιερώνεις και χρόνο για τα βασικά της επιβίωσης. (Πρέπει να φας και κάποια στιγμή)

Οπότε έπρεπε να δοκιμάσω τεχνικές και πρακτικές που θα με βοηθούσαν να αυξήσω την παραγωγικότητά μου στο χρόνο που έχω να αφιερώσω σε ότι κάνω. Και αυτές έχω σκοπό να σου παρουσιάσω.

 

7 tips για πραγματικά αποτελέσματα!

Αν είσαι από αυτούς που δουλεύουν το 8ωρό τους και πάνε σπιτάκι να ξεκουραστούν, τότε με τα παρακάτω θα δεις μια μικρή αλλαγή μόνο στο πως παράγεις. Αλλά αν δουλεύεις πάνω από δέκα ώρες και χρειάζεσαι και στις δέκα να είσαι παραγωγικός τότε, δοκίμασε ότι πέτυχε σε εμένα:

Δώσε την δουλειά σε άλλους. Σε κάποιον ειδικό ή κάποιον συνεργάτη στην ομάδα σου. Θα το κάνει ταχύτερα και ίσως καλύτερα από σένα. Το κόστος να προσλάβεις κάποιον για μια εργασία ή να το αναθέσεις σε κάποιον υφιστάμενό σου που έκανε ως τότε κάτι άλλο, ίσως αξίζει το χρόνο που θα σπαταλήσεις και το αποτέλεσμα να είναι ανώτερο.

Το θέμα outsourcing στην Ελλάδα είναι σχετικά άγνωστο σε σχέση με το εξωτερικό αλλά δες Upwork και PeoplePerHour. Δεν κάνει για όλους από εμάς και για όλες τις εργασίες, αλλά σίγουρα για όσες είναι επαναλαμβανόμενες και δεν θέλουν σκέψη ειδικού για να γίνουν.

Ασκήσου 3-4 φορές την εβδομάδα. Από τότε που έχω βάλει την άσκηση στη ζωή μου συστηματικά, παρατηρώ μια αύξηση της ενέργειάς μου, νυστάζω πιο αργά και κουράζομαι δύσκολα. Οπότε παράγω περισσότερο. Όχι επειδή έχω περισσότερες ώρες ενέργεια μόνο αλλά και επειδή έχω την συγκέντρωσή μου λόγω αντοχής περισσότερη ώρα.

Βάλε μουσική που σε συγκεντρώνει. Μια μουσική που σε συγκεντρώνει σε αυτό που κάνεις μπορεί να αυξήσει τα αποτελέσματά σου αποδεδειγμένα. Όχι μόνο γιατί σε απομονώνει τρόπον τινά από το περιβάλλον. Παράγεται ντοπαμίνη και τα υπόλοιπα είναι θέμα χημείας. Σε εμένα η παραγωγικότητα αυξάνεται ως και 100%

Κάνε διαλείμματα κάθε μια ώρα. Μη το τραβάς για πολλές ώρες χωρίς διακοπή. Και το πιο ωραίο πράγμα να κάνεις, αν το κάνεις συνεχόμενα περισσότερες ώρες από όσες ο οργανισμός σου αντέχει, σταματάς να παράγεις και δουλεύεις μη αποδοτικά. 10 λεπτά την ώρα θα σε βοηθήσουν να καθαρίσει το μυαλό.

Δούλευε με ήλιο. Ή πολύ φως αν δουλεύεις το βράδυ. Σύμφωνα με έρευνες, οι εργαζόμενοι που τα γραφεία τους είναι ηλιόλουστα, έχουν 6-12% καλύτερη παραγωγή από τους συναδέλφους τους με σκοτεινά γραφεία.

Κάνε τα απαιτητικά στην αρχή. Είσαι πιο παραγωγικός το πρωί. Κάνε τα πιο δύσκολα tasks τις πρώτες ώρες και άσε τα ευκολότερα για πιο αργά. (Το απαιτητικό μπορεί να έγκειται στο χρόνο που πρέπει να γίνει, στην πολυπλοκότητα της εργασίας ή στην απόδοση που απαιτείται από μέρους σου)

Κάνε το ρουτίνα. Βάλε ένα πρόγραμμα για όσες εργασίες πρέπει να κάνεις σε συγκεκριμένη συχνότητα. Προσπάθησε να τις κάνεις με έναν τρόπο μόνο και ίδια ώρα. Αυτό θα δημιουργήσει μια αίσθηση ρουτίνας. Κάθε φορά που θα το κάνεις θα παρατηρήσεις το εξής : α) Ο εγκέφαλός σου θα μπαίνει σε mood να αποδώσει / παράγει την συγκεκριμένη ώρα, β) θα ολοκληρώνεις κάθε φορά ταχύτερα λόγω εξοικείωσης με τον τρόπο που θα έχεις επιλέξει.

Διάβασε εδώ άρθρα που σίγουρα θα σε βοηθήσουν

Σκληρή Δουλειά και Λυσσαλέα Υπομονή

Χρόνος: Ότι πιο Πολύτιμο Έχεις και Χάνεται Κάθε Στιγμή

Μέχρι την επόμενη φορά!

Spiros
administrator
Εκτός από επικοινωνιακός, ο Spiros είναι μια αξιόπιστη και φερέγγυα προσθήκη σε κάθε ομάδα, είτε έχει την ηγεσία είτε όχι. Η αποτελεσματική Διαχείριση Κρίσεων και η εξαιρετική διαχείριση της Πίεσης, που προκύπτουν από τα χρόνια εργασιακής του εμπειρίας σε απαιτητικό – ανταγωνιστικό περιβάλλον, εμπνέει την αίσθηση της επιτυχίας σε όλα τα μέλη της ομάδας .