7 Λόγοι για να Βάλεις το Σχοινάκι στην Προπόνηση σου

Αν θέλεις να κάνεις μια άσκηση με πολλαπλά οφέλη, τότε το σχοινάκι πρέπει να μπει άμεσα στο πρόγραμμα γυμναστικής σου.

Υπάρχει ένα είδος εξοπλισμού που πωλείται σε τιμές κάτω των 15 ευρώ, χωράει παντού, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους στην οικογένεια, συμβάλλει στην βελτίωση του κάρδιο-αναπνευστικού συστήματος και στον μυϊκό τόνο ταυτόχρονα, ενώ η χρήση του καίει πολλές θερμίδες.

Αυτό δεν είναι άλλο από το σχοινάκι. Το σχοινάκι είναι μια άσκηση ιδανική για όλους και όχι μόνο για πυγμάχους, όπως ίσως νόμιζες.

Τα πλεονεκτήματα είναι πάρα πολλά, όπως θα δεις και παρακάτω, γι’ αυτό με την πρώτη ευκαιρία πήγαινε να αγοράσεις ένα σχοινάκι από το πλησιέστερο κατάστημα με είδη γυμναστικής.

Προτίμησε να αγοράσεις σχοινάκι από εξειδικευμένο κατάστημα, γιατί αυτά που πωλούνται στα καταστήματα με παιχνίδια είναι πολύ ελαφριά και δεν κάνουν για την χρήση που τα θέλεις.

Τα οφέλη από την άσκηση με σχοινάκι είναι τα παρακάτω:

#1. Βοηθά στον Συγχρονισμό
Αν θέλεις να κάνεις μια άσκηση με πολλαπλά οφέλη, τότε το σχοινάκι πρέπει να μπει άμεσα στο πρόγραμμα γυμναστικής σου.

Το σχοινάκι είναι μια κυκλική κίνηση, με σταθερό ρυθμό, που μπορεί να σε βοηθήσει να συγχρονίσεις τα μάτια με τα πόδια και τα χέρια σου.

Όσο πιο απαιτητικές είναι οι ασκήσεις, τόσο μεγαλύτερες είναι οι απαιτήσεις για συγχρονισμό.

Όσο θα κάνεις πρακτική, τόσο θα συνηθίζεις και θα αισθάνεσαι πιο ελαφρύς και άνετος και σιγά-σιγά θα μπορείς να κάνεις περισσότερες και πιο απαιτητικές κινήσεις.

Σίγουρα θα έχεις δει σε ταινίες με πυγμάχους, πληθώρα ασκήσεων, αλλά μπορείς να βρεις ακόμη περισσότερες και οδηγίες για το πως να τις κάνεις, με μια απλή αναζήτηση στο youtube.

Βέβαια, αν θέλεις κι άλλες ιδέες για γυμναστική στο σπίτι, μπορείς να τσεκάρεις την εκπομπή μας Apla+Andrika στο ακόλουθο βίντεο:


#2. Συμβάλλει στην Μείωση των Τραυματισμών
Αν θέλεις να κάνεις μια άσκηση με πολλαπλά οφέλη, τότε το σχοινάκι πρέπει να μπει άμεσα στο πρόγραμμα γυμναστικής σου.

Το σχοινάκι μπορεί να αυξήσει την ελαστικότητα και την ανθεκτικότητα των μυών των ποδιών, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο τραυματισμού.

Άνθρωποι που κάνουν άλλα αθλήματα, όπως το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο ή το τένις μπορούν να επωφεληθούν από το σχοινάκι. Σε αυτά τα αθλήματα ο αθλητής σταματά απότομα και στρίβει, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς των αστραγάλων. Με το σχοινάκι, αυτή η περιοχή του ποδιού ενδυναμώνεται σημαντικά.

#3. Καίει Πολλές Θερμίδες
Αν θέλεις να κάνεις μια άσκηση με πολλαπλά οφέλη, τότε το σχοινάκι πρέπει να μπει άμεσα στο πρόγραμμα γυμναστικής σου.

Το σχοινάκι θα σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες σε σχέση με το χαλαρό τρέξιμο διάρκειας 30 λεπτών. Σύμφωνα με μελέτες που έχουν δημοσιευθεί, το δυνατής έντασης σχοινάκι μπορεί να κάψει έως και 1300 θερμίδες ανά ώρα, ή 0,1 θερμίδα ανά άλμα.

Με αυτή την αναλογία μπορούμε να αντιστοιχήσουμε 10 λεπτά σκοινάκι με τρέξιμο 1 μιλίου σε 8 λεπτά.

#4. Μεταφέρεται Εύκολα και Δεν Πιάνει Χώρο
Αν θέλεις να κάνεις μια άσκηση με πολλαπλά οφέλη, τότε το σχοινάκι πρέπει να μπει άμεσα στο πρόγραμμα γυμναστικής σου.

Το σχοινάκι σου μπορεί να πάει οπουδήποτε. Χωράει σε ένα σακίδιο, χωρίς να πιάνει χώρο. Έτσι μπορείς να το πάρεις μαζί στην δουλειά, σε ένα ταξίδι ή οπουδήποτε αλλού.

Μπορείς να το έχεις μαζί σου και να το χρησιμοποιήσεις για ζέσταμα πριν από ένα παιχνίδι μπάσκετ ή τένις και μπορείς σε ένα επαγγελματικό ταξίδι να ξεκλέψεις λίγο χρόνο και να γυμναστείς γρήγορα και αποτελεσματικά στο γυμναστήριο του ξενοδοχείου ή ακόμη και σε κάποιο πάρκο.

Το σχοινάκι μπορεί να μην πιάνει χώρο και να χωράει εύκολα σε μια βαλίτσα, τσέκαρε όμως το βίντεο που ακολουθεί, για να μάθεις πώς να χωρέσεις τα υπόλοιπα πράγματα σου:


#5. Αυξάνει την Οστική Πυκνότητα
Αν θέλεις να κάνεις μια άσκηση με πολλαπλά οφέλη, τότε το σχοινάκι πρέπει να μπει άμεσα στο πρόγραμμα γυμναστικής σου.

Έχουν διεξαχθεί ιατρικές μελέτες στις οποίες μελετήθηκε η οστική πυκνότητα και ο τρόπος που αυτή επηρεάζεται από τα άλματα με σχοινάκι και βρέθηκε ότι υπάρχει σημαντική αύξηση και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται πολλή ώρα.

Συγκεκριμένα, βρέθηκε ότι 40 άλματα την εβδομάδα συνέβαλαν στην αύξηση της οστικής πυκνότητας μέσα σε 6 μήνες, αποτέλεσμα το οποίο διατηρήθηκε με 20-30 άλματα κάθε εβδομάδα.

#6. Βελτιώνει το Κάρδιο-Αναπνευστικό Σύστημα
Αν θέλεις να κάνεις μια άσκηση με πολλαπλά οφέλη, τότε το σχοινάκι πρέπει να μπει άμεσα στο πρόγραμμα γυμναστικής σου.

Το σχοινάκι είναι μια καταπληκτική αερόβια άσκηση, ιδανική για την βελτίωση του κάρδιο-αναπνευστικού σου συστήματος.

Εκτός από την υγεία της καρδιάς, κάνοντας σχοινάκι θα βελτιώσεις και την αντοχή σου αλλά και την αποτελεσματικότητα της αναπνοής. Αυτό θα σε βοηθήσει σε άλλα αθλήματα, όπως το τρέξιμο ή η κολύμβηση, καθώς θα αναπνέεις πιο αποτελεσματικά και δεν θα «μένεις» από ανάσα.

#7. Σε Βοηθά να Παραμένεις Ήρεμος και Ισορροπημένος
Αν θέλεις να κάνεις μια άσκηση με πολλαπλά οφέλη, τότε το σχοινάκι πρέπει να μπει άμεσα στο πρόγραμμα γυμναστικής σου.

Πέραν του ότι σε βοηθά να ξεδίνεις, όπως κάθε είδος άσκησης, το σχοινάκι σε βοηθά επίσης να παραμένεις ήρεμος, επειδή πρέπει να εστιάζεις ταυτόχρονα στο σχοινί και στις κινήσεις του σώματος σου.

Τα συνεχή άλματα με το σχοινάκι όμως, δημιουργούν ανισορροπίες (το ένα πόδι είναι πιο πάνω από το άλλο κλπ), στις οποίες ο εγκέφαλος προσπαθεί να προσαρμοστεί με νευρομυϊκές προσαρμογές, οι οποίες βοηθούν στην ισορροπία, αλλά και στις διάφορες λειτουργίες του εγκεφάλου, όπως η μνήμη.

Ένα καλό σχοινάκι είναι μια μικρή επένδυση, που αξίζει και με το παραπάνω. Τα οφέλη είναι πολλαπλά και μπορούν να εμφανισθούν με άσκηση διάρκειας 12-20 λεπτών για 3 έως 5 φορές την εβδομάδα.

Δοκίμασε το και θα εκπλαγείς από τα αποτελέσματα!

Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Υπάρχουν πολλά όργανα γυμναστικής και πάρα πολλές ασκήσεις, βρες αυτά που σου ταιριάζουν εδώ.

Καλή αρχή

Men Of Style

Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους.
Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.
Men Of Style
Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους. Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.