Ανακτώντας την Χαμένη Αυτοπεποίθηση: Όταν το Μυαλό Στέκεται Εμπόδιο

αυτοπεποίθηση με τις γυναίκες.

Η αυτοπεποίθηση είναι η δυνατότητα να αντλείς εσωτερική ασφάλεια όταν αντιμετωπίζεις προκλήσεις και βρίσκεις τρόπους να τις ξεπερνάς.

Όταν εμπιστεύεσαι την διαδικασία που ακολουθείς δημιουργείς μια πηγή όπου αντλείς δύναμη και σιγουριά.

Για να πιστέψεις ότι οι πράξεις σου αξίζουν την προσπάθεια και την εμπιστοσύνη σου, ακόμα και όταν δεν βλέπεις άμεσα αποτελέσματα, χρειάζεται να δεις την συνολική εικόνα.

Μπορεί μια κατάσταση να σε πιέζει και να σου προκαλεί άγχος. Θέλεις να προσεγγίσεις μια γυναίκα και το κάνεις για πρώτη φορά. Το πιο πιθανό είναι να σκεφτείς το κάθε σενάριο όπου η προσπάθεια σου μπορεί να αποτύχει.

Σκοπός δεν είναι να αποκτήσεις στιγμιαία αυτοπεποίθηση αλλά να κατευθύνεις την σκέψη σου.

« Τι θέλεις πραγματικά να κάνεις την συγκεκριμένη στιγμή; »

Η διαδικασία αυτή ονομάζεται process thinking και σου επιτρέπει να συγκεντρώνεσαι στο παρόν και να αναγνωρίζεις πως ακόμα και μικρές πράξεις όταν συσσωρεύονται, έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην επίτευξη του στόχου που θέλεις να πετύχεις.

Όταν γνωρίζεις πως είσαι αποφασισμένος να επιμείνεις στην διαδικασία, θα μπορέσεις να συνεχίσεις. Η μια πράξη οδηγεί στην άλλη και η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν ξέρεις τι βρίσκεται παρακάτω.

Αν αποδεχτείς πως η αβεβαιότητα είναι μέρος του παιχνιδιού και της διαδικασίας, θα μπορέσεις να συγκεντρωθείς περισσότερο στο τι μπορείς να ελέγξεις και τι όχι.

αυτοπεποίθηση με γυναίκες.

Όταν δεν είσαι σίγουρος για το αποτέλεσμα είναι λογικό να αμφιβάλεις για τον εαυτό σου. Όταν έχουμε αμφιβολίες, τείνουμε να βάζουμε ταμπέλες στον εαυτό μας.

Οι ταμπέλες αυτές όμως δημιουργούν φαύλους κύκλους. Αν λες συνέχεια πως δεν είσαι καλός με τις γυναίκες, θα συγκεντρώνεσαι στις ελλείψεις σου.

Την στιγμή που αισθάνεσαι άγχος είναι και το πιο πιθανό να τα παρατήσεις. Όμως να θυμάσαι:

Αν μένεις πάντα στο σημείο όπου αισθάνεσαι ασφαλής δεν θα μπορέσεις ποτέ να μάθεις τι βρίσκεται παρακάτω.

Την στιγμή που είσαι έτοιμος να κάνεις το βήμα εκτός ζώνης άνεσης, είναι και η στιγμή που θα αμφιβάλεις περισσότερο για την διαδικασία. Και ακριβώς εκείνη την στιγμή χρειάζεσαι περισσότερο την αυτοπεποίθηση.

Για αυτό και είναι σημαντικό να αποκτήσεις επίγνωση του αν βρίσκεσαι μέσα στην κατάσταση ή έξω από αυτήν.

Όταν για παράδειγμα θέλεις να προσεγγίσεις, βρίσκεσαι έξω από την κατάσταση. Παρασύρεσαι από σκέψης υπόθεσης και σεναρίων που δεν έχουν πραγματοποιηθεί ακόμα.

Όταν είσαι μέσα στην κατάσταση, συγκεντρώνεσαι στα βήματα που χρειάζεται να ακολουθήσεις για να κάνεις αυτό που θέλεις.

Όλα ή τίποτα

αυτοπεποίθηση με γυναίκες.

Ένας πολύ συχνός τρόπος σκέψης είναι αυτός του όλα ή τίποτα.

Την στιγμή που αισθάνεσαι αγχωμένος, αμφιταλαντεύεσαι ανάμεσα σε δύο πακέτα σκέψεων.

Το πρώτο πακέτο είναι πως προσπαθείς να συνειδητοποιήσεις αν έχεις τα απαραίτητα εφόδια για να ανταπεξέλθεις της κατάστασης. Κάποια από αυτά είναι πως πιστεύεις ότι δεν θα ξέρεις τι να πεις.

Το δεύτερο πακέτο είναι τα μελλοντικά σενάρια για τους λόγους που μπορεί να απορριφθείς. Μπορεί να πιστεύεις πως η γυναίκα έχει σχέση ή πως δεν θα της αρέσεις.

Συνήθως, ο κοινός παρανομαστής αυτών των δύο πακέτων είναι πως σκέφτεσαι σε μελλοντικό χρόνο. Δηλαδή ένα σενάριο που δεν έχει έρθει ακόμα.

Αρχικά, χρειάζεται να συνειδητοποιήσεις που στοχεύουν αυτές οι σκέψεις. Έχουν να κάνουν με κάτι αρνητικό για τον εαυτό σου ή με κάτι αρνητικό σχετικό με την γυναίκα που θέλεις να προσεγγίσεις;

Αυτό το επίπεδο επίγνωσης θα σου προσφέρει μια πιο ξεκάθαρη ματιά των πηγών του φόβου σου.

Αν πιστεύεις πως σου λείπουν οι επικοινωνιακές ικανότητες συγκεντρώσου μόνο στο ότι χρειάζεται να προσεγγίσεις.

Πάρε και 2-3 εργαλεία για να σε βοηθήσουν να το ξεπεράσεις.

Αν πιστεύεις πως η γυναίκα έχει σχέση ή θα σε απορρίψει σκέψου πως η συγκεκριμένη απόρριψη, ακόμα και αν έρθει, δεν πρόκειται να επηρεάσει καθόλου την υπόλοιπη ζωή σου.

Συνήθως ο τρόπος σκέψης όλα ή τίποτα είναι ένας αμυντικό μηχανισμός που μας προτρέπει να σκεφτόμαστε με ακραίους τρόπους και να αντλούμε νοητικά παραδείγματα από αντίθετους πόλους.

« Αν δεν πάω να μιλήσω είμαι κότα, αν πάω να μιλήσω θα απορριφθώ. »

Όμως μην ξεχνάς πως ο τρόπος που ορίζεις ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα είναι καθαρά υποκειμενικός.

Αυτοπεποίθηση και νοητική δύναμη

αυτοπεποίθηση με γυναίκες.

Όταν σκεφτόμαστε την αυτοπεποίθηση συνήθως έχουμε στο μυαλό μας πως πρόκειται για μια συγκεκριμένη συμπεριφορά. Σκεφτόμαστε κάποιον που έχει αυτοπεποίθηση και αναλύουμε το πώς μιλά ή κινείται.

Όμως η αυτοπεποίθηση δεν είναι μόνο αυτό.

Η αυτοπεποίθηση είναι να δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό όταν το έχεις περισσότερο ανάγκη.

Για να συμβεί αυτό, θα χρειαστεί να επηρεάσεις τρεις πολύ συγκεκριμένους πυλώνες:

  1. Νοητικός πυλώνας: Το πώς σκέφτεσαι.
  2. Συναισθηματικός πυλώνας: Το πώς αισθάνεσαι.
  3. Συμπεριφοριστικός πυλώνας: Το πώς συμπεριφέρεσαι.

Μπορεί οι σκέψεις σου να επηρεάζουν το πώς αισθάνεσαι επομένως και την αυτοπεποίθηση σου. Όμως συμβαίνει και το αντίθετο. Οι πράξεις σου μπορούν και επηρεάζουν το πώς αισθάνεσαι άρα και το πώς σκέφτεσαι για τον εαυτό σου.

Όμως, αν θέλεις να έχεις αυτοπεποίθηση θα χρειαστεί να κατανοήσεις βαθύτερα τις πτυχές της κάνοντας μια απλή αξιολόγηση.

Από πού αντλείς αυτοπεποίθηση;

  • Από το τι πιστεύεις για τον εαυτό σου.
  • Από το πώς αισθάνεσαι για τον εαυτό σου.
  • Από τις πράξεις σου.
  • Από τις αντιδράσεις των άλλων.

Τι έχει την μεγαλύτερη επίδραση στην αυτοπεποίθηση σου;

  • Το τι λες στον εαυτό σου.
  • Το πώς αισθάνεσαι.
  • Το πώς σου συμπεριφέρονται οι άλλοι.

Το ζήτημα δεν είναι μόνο να γνωρίζεις τις συνθήκες που η αυτοπεποίθηση σου πονά αλλά και το τι κάνεις για να ανακάμψεις.

Συνήθως η αυτοπεποίθηση είναι το εσωτερικό κίνητρο που αισθάνεσαι για να προσεγγίσεις μια κατάσταση που θα ήθελες.

Όταν αισθάνεσαι πως η αυτοπεποίθηση σου είναι χαμηλά, κάνε τις εξής ερωτήσεις στον εαυτό σου:

Τι μου δίνει κίνητρο να το κάνω;

Πως με εξυπηρετεί καλύτερα να προσεγγίσω την συγκεκριμένη κατάσταση;

Τι θα κερδίσω αν κάνω αυτό που θέλω;

Τι πιστεύω πως θα με σταματήσει από το να κάνω αυτό που θέλω;

Τι χάνω αν δεν κάνω αυτό που θέλω;

Το ζήτημα είναι να εντοπίσεις την σκέψη που σαμποτάρει την αυτοπεποίθηση σου και να την αντικαταστήσεις με μια άλλη.

Μην ξεχνάς πως η φαντασία σου είναι δική σου και μπορείς να την χρησιμοποιήσεις με όποιο τρόπο θέλεις.

Θα χρειαστεί να υπενθυμίζεις συνεχώς στον εαυτό σου πως έχεις επιλογή για το ποια σκέψη θα κρατήσεις και ποια όχι.

Η αυτοπεποίθηση είναι απλά μια σκέψη

αυτοπεποίθηση με γυναίκες.

Το πώς αισθάνεσαι την στιγμή που θέλεις να έχεις αυτοπεποίθηση είναι καθοριστικό. Κάποιες από τις πιο γνωστές θεωρίες Ψυχολογίας είναι:

Θεωρία James Lange: Επικεντρώνεται στο πως οι αντιδράσεις της συμπεριφοράς μας δημιουργούν μια συγκεκριμένη συναισθηματική εμπειρία αυτών. Με λίγα λόγια, φοβάσαι να προσεγγίσεις γυναίκες επειδή ξεφεύγεις συνέχεια από το να το κάνεις.

Θεωρία CannonBard: Δηλώνει πως φοβάσαι επειδή ο εγκέφαλος σου αντιλαμβάνεται στιγμιαία μια κατάσταση ως απειλητική χωρίς να έχεις συνειδητή επίγνωση της κατάστασης. Δηλαδή φοβάσαι κάτι χωρίς πολλές φορές να γνωρίζεις τους πραγματικούς λόγους.

Συνήθως, η έλλειψη αυτοπεποίθησης οφείλεται στο γεγονός πως πιστεύουμε τις υποθέσεις που μας στέλνουν οι αυτόματες σκέψεις που κάνουμε για μια κατάσταση.

Την στιγμή που αισθάνεσαι πως η αυτοπεποίθηση σου είναι χαμηλή, φαντάζεσαι τον εαυτό σου να αποδίδει χαμηλότερα από ότι θα ήθελες. Όμως μην ξεχνάς πως μπορείς να επιλέξεις μια διαφορετική σκέψη.

Αντί να βουλιάξεις στην εικόνα ενός εαυτού που αποτυγχάνει ή απορρίπτεται, μπορείς να συγκεντρωθείς στην εικόνα ενός εαυτού που πετυχαίνει, περνάει καλά και κυρίως κάνει αυτό που θέλει.

Έτσι και αλλιώς, αυτό που μετράει είναι το πόσο καλά τα έχεις με τον εαυτό σου όταν κάνεις αυτό που θέλεις.

Όμως πάντα, περιμένω τα σχόλια σου εδώ.

Να είσαι καλά φίλε.

Βρες με!

Christos

Head Of Training at Men Of Style
Ο Χρήστος γρήγορα στην ενήλικη ζωή του συνειδητοποίησε πως η πραγματική ουσία της σωστής επικοινωνίας με τις γυναίκες, δεν βρίσκεται ούτε σε ατάκες ούτε σε συστήματα και ότι αυτά είναι μόνο η αρχή για το ξεκίνημα μιας νέας ζωής και κρίσιμων εσωτερικών αλλαγών και εξελίξεων σε οποιοδήποτε τομέα.

Στρέφοντας το ενδιαφέρον του στις δομές διαχείρισης Σχέσεων, αποφάσισε να επεκτείνει τις γνώσεις του πάνω στην Ψυχολογία, ώστε να συνδέσει τις πλούσιες εμπειρικές γνώσεις που ήδη υπήρχαν με τεχνογνωσίες που θα του επέτρεπαν μια βαθύτερη κατανόηση της διαπροσωπικής επαφής μεταξύ των δύο φύλων.

Ο Χρήστος είναι ιδρυτικό μέλος και υπεύθυνος του προγράμματος εκπαίδευσης του MenOfStyle.gr
Christos
Βρες με!
Ο Χρήστος γρήγορα στην ενήλικη ζωή του συνειδητοποίησε πως η πραγματική ουσία της σωστής επικοινωνίας με τις γυναίκες, δεν βρίσκεται ούτε σε ατάκες ούτε σε συστήματα και ότι αυτά είναι μόνο η αρχή για το ξεκίνημα μιας νέας ζωής και κρίσιμων εσωτερικών αλλαγών και εξελίξεων σε οποιοδήποτε τομέα.Στρέφοντας το ενδιαφέρον του στις δομές διαχείρισης Σχέσεων, αποφάσισε να επεκτείνει τις γνώσεις του πάνω στην Ψυχολογία, ώστε να συνδέσει τις πλούσιες εμπειρικές γνώσεις που ήδη υπήρχαν με τεχνογνωσίες που θα του επέτρεπαν μια βαθύτερη κατανόηση της διαπροσωπικής επαφής μεταξύ των δύο φύλων.Ο Χρήστος είναι ιδρυτικό μέλος και υπεύθυνος του προγράμματος εκπαίδευσης του MenOfStyle.gr