Χάσιμο Κιλών μετά Τις Γιορτές: Γιατί η Αερόβια Άσκηση θα Κάψει το Περιττό Λίπος

Αν θέλεις να κάψεις τα περιττά κιλά των Γιορτών, τότε η αερόβια άσκηση είναι μια κορυφαία επιλογή. Διάβασε γιατί.

Οι γιορτές είναι συνήθως μια περίοδος κατά την οποία πίνουμε και τρώμε λίγο παραπάνω από ότι συνήθως. Ως αποτέλεσμα, αυξάνεται το σωματικό βάρος μας και με τις πρώτες μέρες του νέου έτους αναζητούμε τρόπους να χάσουμε αυτά τα περιττά  κιλά.

Ένας τρόπος να ελέγξεις το σωματικό σου βάρος μετά τις γιορτές είναι η αερόβια άσκηση. Η αερόβια άσκηση μπορεί να έχει πολλές μορφές, όπως πεζοπορία ή τρέξιμο, ποδηλασία, ομαδικά προγράμματα στο γυμναστήριο και πολλά-πολλά άλλα.

Εκτός από την καύση λίπους η αερόβια άσκηση έχει πολλά ακόμη απίστευτα οφέλη στην υγεία γενικότερα.

Τα οφέλη της Αερόβιας Άσκησης
Αν θέλεις να κάψεις τα περιττά κιλά των Γιορτών, τότε η αερόβια άσκηση είναι μια κορυφαία επιλογή. Διάβασε γιατί.

#1. Ψυχική Υγεία
Αν θέλεις να κάψεις τα περιττά κιλά των Γιορτών, τότε η αερόβια άσκηση είναι μια κορυφαία επιλογή. Διάβασε γιατί.

Είναι ευρέως αποδεκτό ότι η άσκηση βελτιώνει την αυτοπεποίθηση, την συναισθηματική σταθερότητα, την μνήμη και την λειτουργία του εγκεφάλου. Οι μελέτες έχουν δείξει ότι η αερόβια άσκηση, ακόμη και για μικρό χρονικό διάστημα, μπορεί να έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία μακροπρόθεσμα.

Η αερόβια άσκηση απελευθερώνει ορμόνες, οι οποίες θα σε κάνουν να αισθανθείς καλύτερα, να ελέγξεις το άγχος και να κάνεις πιο ποιοτικό ύπνο.

#2. Σωματική Υγεία – Φυσική Κατάσταση
Αν θέλεις να κάψεις τα περιττά κιλά των Γιορτών, τότε η αερόβια άσκηση είναι μια κορυφαία επιλογή. Διάβασε γιατί.

Με την αερόβια άσκηση γυμνάζεις την καρδιά και τους πνεύμονες και εκτός αυτού χαμηλώνεις την χοληστερόλη, μειώνεις το ρίσκο για διαβήτη τύπου 2, ρίχνεις την πίεση και βελτιώνεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα.

Επίσης, βελτιώνεις την αντοχή σου αλλά και την εμφάνισή και την στάση σου.

Τέλος, αυτό που είναι και το θέμα του συγκεκριμένου άρθρου, η αερόβια άσκηση θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις τον μεταβολισμό σου, δηλαδή τον ρυθμό με τον οποίο ο οργανισμός σου κάνει καύσεις και παράγει ενέργεια και θα μπορέσεις να κάψεις περισσότερο λίπος, άρα και τα περιττά κιλά των γιορτών.

Οι πιο πρόσφατες οδηγίες από το American Heart Association και το Αμερικανικό Κολέγιο Αθλητικής Ιατρικής προτείνουν 30 λεπτά άσκησης σε μέτρια ένταση, πέντε φορές την εβδομάδα ή 20 λεπτά έντονης άσκησης τρεις φορές την εβδομάδα, ώστε να διατηρηθεί η καλή υγεία του ατόμου και να μειωθεί το ρίσκο εμφάνισης ασθενειών.

Για την αερόβια άσκηση 60-80% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας είναι η ζώνη προπόνησης που θα έχει τα περισσότερα οφέλη.

Πώς να Ξεκινήσεις
Αν θέλεις να κάψεις τα περιττά κιλά των Γιορτών, τότε η αερόβια άσκηση είναι μια κορυφαία επιλογή. Διάβασε γιατί.

Τώρα που γνωρίζεις όλα τα οφέλη της αερόβιας άσκησης, θα θέλεις να την κάνεις μέρος της καθημερινής σου ζωής.

Πώς όμως θα ξεκινήσεις;

Προτού ξεκινήσεις οποιοδήποτε είδος άσκησης, θα πρέπει να μιλήσεις πρώτα με τον γιατρό σου, ιδιαίτερα αν έχεις κάποιο ιατρικό πρόβλημα.

Στην συνέχεια βρες ποιο είδος άσκησης σου ταιριάζει και σου είναι πιο εύκολο να κάνεις, για παράδειγμα περπάτημα, ποδηλασία, πεζοπορία, χορό κλπ.

  • 5 φορές την εβδομάδα από 30 λεπτά σε έναν ρυθμό που μπορείς να κρατήσεις μια συζήτηση είναι το ιδανικό για να δεις τα οφέλη. Φυσικά μπορείς να κάνεις και περισσότερο, όσο θα περνά ο καιρός και θα είσαι πιο προπονημένος.
  • Μην ξεχνάς να προσλαμβάνεις αρκετά υγρά και ηλεκτρολύτες πριν, μετά και κατά την διάρκεια της άσκησης, είτε είναι χειμώνας είτε καλοκαίρι.
  • Μην παραλείπεις το ζέσταμα πριν και το χαλάρωμα μετά.
  • Απέφυγε την μεγάλη ένταση, αν έχεις φάει 1-2 ώρες πριν.
  • Αν αισθάνεσαι κουρασμένος, μπορείς να παραλείψεις μια μέρα.
  • Πρόσεξε την διατροφή σου. Η άσκηση είναι ένα καλό πρώτο βήμα για την καύση του περιττού λίπους, αλλά είναι απαραίτητο επίσης να μειώσεις την πρόσληψη θερμίδων. Αν θέλεις να μειώσεις το σωματικό σου βάρος, θα πρέπει να καις περισσότερες θερμίδες από όσες προσλαμβάνεις.
  • Αν αποφασίσεις να ασχοληθείς πιο συστηματικά με κάποιο συγκεκριμένο άθλημα, ζήτησε την συνδρομή ενός προπονητή, για να σε καθοδηγήσει.

Η αερόβια άσκηση είναι πολύ δημοφιλής  και όχι άδικα, μιας και τα οφέλη της είναι πολύ καλά τεκμηριωμένα στην διεθνή έρευνα. Με την αερόβια άσκηση θα χάσεις το περιττό λίπος μετά τις γιορτές και θα έχεις ολοένα και καλύτερη υγεία.

Η άσκηση είναι μια ιδιαίτερα επωφελής και διασκεδαστική ταυτόχρονα συνήθεια που αν βάλεις στην καθημερινή σου ρουτίνα, σε συνδυασμό με την καλή διατροφή, θα σε βοηθήσει σε πολλούς τομείς.

Ιδιαίτερα αυτή την περίοδο, που θέτουμε νέους στόχους, εν όψει της νέας χρονιάς, είναι μια καλή ευκαιρία να κάνεις την αρχή, για τον βελτιωμένο εαυτό σου.

Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Το να είσαι σε φόρμα σου δίνει “Άλλον αέρα”, δες περισσότερες λεπτομέρειες για την ανάπτυξη της φυσικής σου κατάστασης εδώ.

Καλή συνέχεια

Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους. Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.