Φοιτητική Ζωή: Πώς να Διαβάζεις πιο Αποτελεσματικά

Θέλεις να διαβάζεις πιο αποτελεσματικά και να είσαι περισσότερο παραγωγικός; Διάβασε πως θα το πετύχεις.
Θέλεις να διαβάζεις πιο αποτελεσματικά και να είσαι περισσότερο παραγωγικός; Διάβασε πως θα το πετύχεις.

Κατά την διάρκεια της φοιτητικής ζωής σου θα περάσεις από πολλές εξεταστικές περιόδους που καλό θα είναι να τις περνάς με επιτυχία. Σε αυτό το άρθρο θα σου δώσουμε μερικές συμβουλές για πιο αποδοτικό διάβασμα.

Ίσως το μυαλό σου λειτουργεί χαοτικά και θέλεις να το κατανοήσεις και να το ελέγξεις καλύτερα ή θέλεις να βελτιώσεις την μνήμη σου. Ίσως απλά δεν έχει και πολλή όρεξη για διάβασμα και ψάχνεις έναν τρόπο να το αλλάξεις αυτό. Το να έχεις καθαρό, υγιές και ευτυχισμένο μυαλό δεν χρειάζεται ειδικές νοητικές ικανότητες, υψηλό βαθμό νοημοσύνης ή κάποιου είδους διαλογισμό(παρόλο που είναι χρήσιμα).

Αρκούν μερικές βασικές αρχές, τις οποίες αν γνωρίζεις και εφαρμόζεις, θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις δραστικά την ικανότητα σου για καθαρή σκέψη και να κάνεις το διάβασμα σου πιο αποδοτικό.

 #1 Η Διατροφή είναι Σημαντική
Θέλεις να διαβάζεις πιο αποτελεσματικά και να είσαι περισσότερο παραγωγικός; Διάβασε πως θα το πετύχεις.

Διατήρησε μια ισορροπημένη και υγιή διατροφή. Δεν θα πιστέψεις το πόσο επηρεάζει η σωστή διατροφή την ικανότητα σου για καθαρή σκέψη.

Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα, μπορείς να διαβάσεις το βιβλίο του Dr Mark Hyman με τίτλο “The Ultramind Solution”.

Έχει βρεθεί ότι κάποιες ομάδες τροφών διατηρούν τον εγκέφαλο σε καλή κατάσταση. Τα βότανα, το τσάι και τα μπαχαρικά μπορούν να καταπολεμήσουν την φλεγμονή και προστατεύουν τον εγκέφαλο από ασθένειες που είναι μη αναστρέψιμες, όπως η άνοια.

Επίσης, η κουρκουμίνη(ο γνωστός κουρκουμάς), έχει βρεθεί ότι μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης της νόσου του Alzheimer.

Τα πολυακόρεστα ωμέγα-3 λιπαρά βοηθούν επίσης στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου. Αυτού του είδους λιπαρά υπάρχουν σε ξηρούς καρπούς(άψητους και ανάλατους) και κυρίως στα λιπαρά ψάρια, όχι τηγανητά.

Το νερό επίσης παίζει ζωτικό ρόλο στην λειτουργία ολόκληρου του οργανισμού. Να είσαι πάντοτε ενυδατωμένος, πίνοντας επαρκείς ποσότητες νερού.

Τέλος, να αποφεύγεις τις επεξεργασμένες τροφές και το junk food. Το ιδανικό είναι να καταναλώνεις σπιτικό, υγιεινό φαγητό.

#2 Η Φυσική Άσκηση Κάνει την Διαφορά
Θέλεις να διαβάζεις πιο αποτελεσματικά και να είσαι περισσότερο παραγωγικός; Διάβασε πως θα το πετύχεις.

Η άσκηση δεν κάνει καλό μόνο στην καρδιά και στο σώμα, αλλά και στον εγκέφαλο. Μελέτες έχουν δείξει ότι κατά την άσκηση εκκρίνονται ορμόνες στον εγκέφαλο, οι οποίες σχετίζονται με την ικανότητα για καθαρή σκέψη, καθώς και με την ευτυχία και την καλή νοητική κατάσταση.

Λόγω της έκκρισης αυτών των ορμονών ο εγκέφαλος επεξεργάζεται πληροφορίες με μεγαλύτερη ταχύτητα και γενικά έχεις ένα συναίσθημα ικανοποίησης. Για τον λόγο αυτό πρέπει να κρατάς το σώμα σου σε δράση.

#3 Έλεγξε το Άγχος σου
Θέλεις να διαβάζεις πιο αποτελεσματικά και να είσαι περισσότερο παραγωγικός; Διάβασε πως θα το πετύχεις.

Το άγχος είναι μια φυσιολογική αντίδραση του οργανισμού όταν αντιμετωπίζει κάποια κατάσταση που θεωρεί ότι είναι πέραν των δυνατοτήτων του. Το διαρκές άγχος μπορεί να επιφέρει μόνιμες βλάβες στον εγκέφαλο, αλλά και στο σώμα.

Η βλάβη στον ιππόκαμπο του εγκεφάλου που προκαλείται από το χρόνιο άγχος, μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην μνήμη. Όπως αντιλαμβάνεσαι, το άγχος αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στην αφομοίωση της γνώσης.

Μερικές απλές συμβουλές για να ελέγξεις το άγχος σου είναι οι παρακάτω:

  • Αφιέρωσε καθημερινά λίγο χρόνο, για να ξεκουραστείς και βρες την ισορροπία μεταξύ διαβάσματος/δουλειάς και ξεκούρασης.
  • Μην κάνεις πάνω από μια δραστηριότητα κάθε φορά. Επικέντρωσε το ενδιαφέρον σου σε μια μόνο δραστηριότητα, για να αποδώσεις καλύτερα σε αυτήν και για να μην αντιμετωπίζεις επιπρόσθετο άγχος.
  • Εφάρμοσε τον κανόνα των 2 λεπτών. Δηλαδή, κάνε άμεσα όλα εκείνα που σε αγχώνουν, αλλά η πραγματοποίηση τους είναι κάτι που δεν θα σου έπαιρνε πάνω από 2 λεπτά.

#4 Μην Υποτιμάς τον Ύπνο
Θέλεις να διαβάζεις πιο αποτελεσματικά και να είσαι περισσότερο παραγωγικός; Διάβασε πως θα το πετύχεις.

Ο βαθύς ύπνος βοηθά το μυαλό να αναδιοργανωθεί και να βάλει σε τάξη τις γνώσεις που πήρε όλη τη μέρα. Δεν χρειάζεται να πούμε ότι αν είσαι ξεκούραστος, σκέφτεσαι καλύτερα και πιο γρήγορα. Ο καλός ύπνος βελτιώνει την μνήμη και παρέχει άμυνα απέναντι στα αρνητικά συναισθήματα.

Κοιμήσου επαρκώς (7-9 ώρες) και τήρησε σταθερά ωράρια, ώστε να κρατάς την νοητική σου λειτουργία σε υψηλό επίπεδο απόδοσης και απόφυγε τα ξενύχτια.

 #5 Μπες σε Πρόγραμμα

Διαμόρφωσε το πρόγραμμα σου έτσι ώστε να παρακολουθείς τα μαθήματα στην σχολή σου και να μην φορτωθείς ξαφνικά με πολύ διάβασμα τελευταία στιγμή πριν την εξεταστική. Διάβαζε λίγο κάθε μέρα και δίνε βάση σε αυτά που διδάσκουν οι καθηγητές στο αμφιθέατρο.

Μην ξεχνάς ότι ο σκοπός σου είναι να τελειώσεις με επιτυχία την σχολή σου και να εκμεταλλευτείς στο έπακρο όλα όσα μπορεί να σου προσφέρει, είτε λίγα είτε πολλά.

Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Υπάρχουν και άλλα μυστικά για το πως να αυξήσεις την απόδοση σού, μάθε τα εδώ.

Καλή συνέχεια.

Men Of Style

Men Of Style

Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους.
Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.
Men Of Style