Γιατί Αργεί να Έρθει η Επιτυχία με τις Γυναίκες

Γιατί Αργεί να Έρθει η Επιτυχία με τις Γυναίκες

Γιατί αργεί να έρθει η επιτυχία με τις Γυναίκες; Είναι μία ερώτηση που είμαι σίγουρος, αρκετοί που ασχολούνται με την προσέγγιση γυναικών θα έχουν σκεφτεί, ειδικά εάν ήδη βγαίνουν έξω για περισσότερο από ένα χρόνο. Θεωρούν ότι είναι ένα εύλογο μεγάλο χρονικό διάστημα, στο οποίο θα έπρεπε να έχουν φτάσει σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα απόδοσης. Γιατί όμως δε συμβαίνει αυτό;

Το “The Story Of Success” είναι το τρίτο βιβλίο του Malcolm Gladwell, το οποίο εκδόθηκε από την Little, Brown and Company στις 18/10/2008. Σε αυτό το βιβλίο, ο Malcolm Gladwell εξετάζει τους παράγοντες που συνεισφέρουν ώστε να φτάσει κάποιος εξαιρετικά υψηλά επίπεδα επιτυχίας σε έναν τομέα. Για να υποστηρίξει τη θεωρία του, εξετάζει τις αιτίες που οι περισσότεροι Καναδοί παίκτες του χόκεϊ είναι γεννημένοι τους πρώτους μήνες του χρόνου, πώς οι Beatles έγιναν ένα από τα πιο επιτυχημένα συγκροτήματα στην ανθρώπινη ιστορία,  πώς οι διαφορές στον πολιτισμό και στην κουλτούρα παίζουν τεράστιο ρόλο στην νοημοσύνη αλλά και στην ικανότητα που έχει κάποιος να παίρνει λογικές αποφάσεις και πώς 2 άνθρωποι με εξαιρετική νοημοσύνη, καταλήγουν με τεράστια διαφορετικές καριέρες και επιτυχίες.

Στο βιβλίο αυτό λοιπόν, ο Malcolm Gladwell αναφέρει τον κανόνα των 10.000 ωρών. Ισχυρίζεται ότι το κλειδί για να καταφέρεις να επιτύχεις ικανότητα παγκόσμιας κλάσης σε ένα αντικείμενο, είναι στο μεγαλύτερο βαθμό, να εξασκηθείς σε βάθος χρόνο με σωστό τρόπο, σε ένα σύνολο 10.000 ωρών.

Ιστορία: Παίκτες βιολιού στο Βερολίνο

Στις αρχές της δεκαετίας του ’90, μία ομάδα ψυχολόγων στο Βερολίνο, στη Γερμανία, έκαναν μία έρευνα σε μαθητές βιολιού. Συγκεκριμένα, μελέτησαν τις συνήθειές τους κατά την εξάσκηση από την παιδική τους ηλικία, κατά τη μετάβαση στην εφηβεία αλλά και μετέπειτα στην ενηλικίωσή τους. Όλοι ερωτήθηκαν την ίδια ερώτηση:

“Καθ’όλη τη διάρκεια της καριέρας σου, από τότε που έπιασες βιολί στα χέρια σου για πρώτη φορά, πόσες ώρες έχεις εξασκηθεί στο σύνολο;”

Όλοι οι ερωτηθέντες άρχισαν να παίζουν βιολί περίπου στην ηλικία των 5 ετών και έκαναν εξάσκηση στα πρώτα τους χρόνια παρόμοιες ώρες. Ωστόσο, από την ηλικία των 8 ετών και μετά, οι ώρες που αφιέρωναν στην εξάσκηση άρχισαν να αποκλίνουν. Μέχρι την ηλικία των 20, οι εξαιρετικοί παίκτες του βιολιού είχαν αφιερώσει πολύ περισσότερες από 10.000 ώρες εξάσκησης ο καθένας, ενώ οι λιγότερο έμπειροι και ικανοί παίκτες βιολιού είχαν μόνο περίπου 4.000 ώρες εξάσκησης στο ενεργητικό τους. ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ. 

Το πιο σημαντικό στοιχείο: Το ταλέντο δεν είχε σημασία. Μερικά παιδιά ήταν πιο χαρισματικά με τη μουσική από ό,τι άλλα. Ωστόσο, το μόνο που είχαν ήταν ένα προβάδισμα αρχικό. Όσο προχωρούσαν προς την τελειότητα και τα επίπεδα ανταγωνισμού έγιναν επαγγελματικά, το μοναδικό κριτήριο που ξεχώριζε τον εξαιρετικό παίκτη βιολιού από τον απλά καλό, ήταν οι ώρες που αφιέρωνε στην εξάσκηση.

Ιστορία: Αθλητισμός

Michael Jordan, Larry Bird, David Beckham. 3 κορυφαίοι παίκτες στον κόσμο. Οι δύο πρώτοι στο NBA (National Basketball Association), στο Αμερικάνικο Μπάσκετ δηλαδή, ο τρίτος ο παγκόσμιας φήμης και κλάσης ποδοσφαιριστής. Κανένας δε θεωρήθηκε εξαρχής το ταλέντο που θα έγραφε ιστορία στο χώρο του αθλήματος. Ο Michael Jordan, μάλιστα, είχε απορριφθεί στο γυμνάσιο από την ομάδα μπάσκετ του γυμνασίου και ήταν απαρηγόρητος. Ο Larry Bird, όντας φυσικά αδύναμος, ήταν υπό αμφισβήτηση πριν την διαλέξει η ομάδα Boston Celtics, ότι δεν είχε τα φυσικά προσόντα για να παίξει στο NBA και να ανταποκριθεί. Όχι ως αστέρας, αλλά ως παίκτης του μέσου όρου. Τι κοινό είχαν όμως και οι 3 σπουδαίοι αυτοί αστέρες του αθλητισμού;

Έμπαιναν πρώτοι στο γήπεδο για προπόνηση και έφευγαν τελευταίοι. Ο Michael Jordan, μάλιστα, ήταν υπερβολικά ανταγωνιστικός στην προπόνηση και συνήθιζε να λέει ότι του άρεσε περισσότερο από ό,τι οι αγώνες, πολλές φορές. Ο Muhammad Ali, θρύλος του μποξ παγκοσμίως, έλεγε: “Μισούσα κάθε λεπτό της προπόνησης, αλλά έλεγα στον εαυτό μου: Μην το βάζεις κάτω. Τώρα θα υποφέρεις αλλά θα ζήσεις την υπόλοιπη ζωή σου ως πρωταθλητής”.

Πολλοί άνδρες που ξεκινάνε το ταξίδι της αυτοβελτίωσης, πιστεύουν ότι θα γίνουν σε χρόνο ρεκόρ φανταστικοί στο να ελκύουν τις γυναίκες αμέσως. Πρέπει να συνειδητοποιήσουν όμως όπως εξηγήθηκε παραπάνω, ότι για να φτάσουν σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο Παιχνιδιού, απαιτείται μεγάλο χρονικό διάστημα συνεχούς ενασχόλησης και εξάσκησης. Αν μάλιστα σκεφτείς ότι κάποιος μπορεί να βγαίνει 4 φορές την εβδομάδα, 4 ώρες κάθε μέρα / βράδυ που βγαίνει, για να προσεγγίζει γυναίκες, έχουμε 16 ώρες την εβδομάδα, ή αλλιώς 64 ώρες το μήνα ή αλλιώς 768 ώρες το χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και με αυτούς τους ρυθμούς που δείχνουν πολύ καλοί, θα χρειαστούν 12-15 χρόνια για να φτάσει  τις 10.000 ώρες εξάσκησης.

Μην απελπίζεσαι λοιπόν, αν δεν έχεις γίνει εξαιρετικός με την προσέγγιση ακόμα. Δείξε υπομονή. Αν πάλι θέλεις να παρακάμψεις ορισμένα βήματα και να κερδίσεις χρόνο, σίγουρα ο χρόνος των 10.000 ωρών μπορεί να μειωθεί αρκετά, εάν αποφασίσεις να ζητήσεις βοήθεια από ειδικούς που έχουν αφιερώσει αυτό το χρόνο για τον εαυτό τους και έχουν φτάσει στο επίπεδο αυτό που επιθυμείς και εσύ να φτάσεις. Εάν λοιπόν αυτό είναι το όνειρό σου για τις προσωπικές σου σχέσεις, δεν έχεις παρά να έρθεις σε επαφή μαζί μας και να συμμετάσχεις στο Premium Bootcamp

Anestis
author
Όντας για πολλά χρόνια ένας απογοητευμένος άνδρας με πολλές αποτυχίες στην προσωπική του ζωή, προσπάθησε να βελτιώσει τον τρόπο που επικοινωνεί με το άλλο φύλο, οδηγούμενος από την απόγνωση, πιστεύοντας ότι αξίζει κάτι καλύτερο. Και τα κατάφερε. Ειδικότητά του είναι η ετοιμολογία του, η άνεσή του και το χιούμορ του. 'Έχοντας πραγματικά αστείρευτη ενέργεια που σε συνδυασμό με το πηγαίο χιούμορ, τον ενθουσιασμό του και την μεγάλη εμπειρία του, τον κάνουν ικανό να καθηλώσει όχι μόνο την γυναίκα που τον ενδιαφέρει, αλλά και μία ολόκληρη παρέα ανθρώπων! Ο Ανέστης συχνά αναφέρει ότι όποτε έρχεται σε επαφή με μαθητή, στα μάτια του βλέπει τον εαυτό του πριν πολλά χρόνια και αυτό είναι κάτι που τον ωθεί να αποδίδει πάντα 100%, καθώς και να καταλαβαίνει πάντα πώς μπορεί να νιώθει αυτός που έχει απέναντί του.