Γιατί δεν σε θέλει καμία !

Για να καταλάβεις γιατί καμία γυναίκα δεν σε θέλει, μπορούμε να κάνουμε μια απλή άσκηση. Να αναλύσουμε και να διορθώσουμε 7 σοβαρά προβλήματα του εαυτου σου

Για να καταλάβεις γιατί πραγματικά καμία γυναίκα δεν σε θέλει, μπορούμε να κάνουμε μια πολύ απλή άσκηση.

Ας μεταφράσουμε τα αναφερόμενα ζητήματα του τελευταίου άρθρου μου, σε real life όρους και ας τα κατηγοριοποιήσουμε σε προβλήματα που χαρακτηρίζουν αυτόν που έχει τα παραπάνω sticky points. Αν δεχτούμε ότι εσύ που διαβάζεις αυτό το κείμενο είσαι αυτός τότε φίλε έχεις τα παρακάτω real life, really serious προβλήματα και πίστεψέ με δεν έχουν να κάνουν με το πόσα διαβάζεις για το Pick Up.

1. Δεν μπορείς να εκφράσεις αυτό που πραγματικά θες να πεις. Πραγματικά δεν γίνεται να μην έχεις κάτι ενδιαφέρον που θα μπορούσες να αναλύσεις ως ένα βαθμό ώστε να κρατήσεις μια κουβέντα για 15-20 λεπτά. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχεις πληροφορία αποθηκευμένη, άποψη, γνώση που να μπορεί να μεταφερθεί για οποιοδήποτε ζήτημα μπορεί να θεωρηθεί ενδιαφέρον. Το πρόβλημά σου είναι ότι υπό την πίεση του αποτελέσματος ή του φόβου της απόρριψης, (βλ Seeking Approval του Iceman στα Seminars) δεν μπορείς να τα βάλεις σε μια σειρά και να τα παρουσιάσεις στον δέκτη.

2. Δεν είσαι ετοιμόλογος. Ας το δεχτούμε. Δεν είμαστε όλοι γρήγοροι στη σκέψη. Δεν έχεις την δυνατότητα πάντα να ανταπαντάς έξυπνα και σωστά για τα δεδομένα του interaction σε ότι σου πετάξει πίσω ο στόχος. Δεν έχεις πάντα την τέλεια ατάκα και γιατί να την έχει ο Mystery ή οι RSD έτοιμη για σένα όταν δεν παίζουν στο ίδιο πεδίο με σένα και γιατί να πρέπει να έχουν αντιμετωπίσει όλους τους δισεκατομμύρια συνδυασμούς απαντήσεων που μπορούν να λάβουν πίσω. Δεν είσαι σε θέση να ανασύρεις από το μυαλό σου το λεκτικό εκείνο μόρφωμα που θα είναι καλύτερο σε επικοινωνιακή αξία από αυτό που σου είπε ο στόχος ώστε να αποτελέσει α) σημείο αναφοράς, θαυμασμού, σχολιασμού β) βήμα πιο κοντά στο αποτέλεσμα γ) βοήθημα στην απενεργοποίηση ASD, LMR κτλ.

3. Δεν ακούς. Θες να πεις τα δικά σου που δεν είναι δικά σου αλλά του ταδε PUA που διαβάζεις που δεν είναι ακριβώς δικά του αλλά είναι αυτά που είδε ότι πετυχαίνουν στο Field. Δεν ακούς ενεργά, με πραγματικό ενδιαφέρον για το τι λέει ο στόχος καθώς είσαι τόσο καθηλωμένος – εγκλωβισμένος στη μέθοδό σου που οι σκέψεις σου είναι μόνο : τώρα να μπω σε A3 ή να ξαναγυρίσω σε attraction κοκ. Δεν ενδιαφέρεσαι για τις πληροφορίες που σου πετάει ο στόχος γιατί έχεις πάνω από όλα το άγχος της διαχείρισης της επικοινωνιακής διαδικασίας που έβαλες τον εαυτό σου να υπομείνει και να φέρει εις πέρας. Δεν ακούς γιατί για σένα τη δεδομένη στιγμή, το interaction είναι πόνος που θέλεις να τελειώσει με δεδομένη την απώλεια σε ποσοστό ή πλήρως της ανάδρασης που σου προφέρει ο στόχος ή το περιβάλλον του Interaction.

4. Δεν έχεις humor. Κοίτα φίλε, όχι το να απαντήσεις με ατάκα του Game of Thrones δεν σε κάνει humorista. Δεν είσαι σε θέση να υποστηρίξεις τα αστεία των μεγάλων κωμικών που όλοι ξέρουμε τις ατάκες τους απέξω γιατί δεν έχεις στα ματια του στόχου ψήγμα από το value τους. Κόψε το αστείο του Βουτσά, έχω και κότερο πάμε μια βόλτα και τα αστεία επιπέδου Ψάλτη γιατί δεν είναι αστεία και γιατί δεν είναι δικά σου. Αν δεν μπορείς να απαντήσεις κάτι σε αφαιρετικό επίπεδο σε ότι σου πετάει ο στόχος, με το στοιχείο της υπερβολής μέσα για παράδειγμα και με την κατάλληλη non verbal υποστήριξη τότε δεν έχεις humor άρα επικοινωνιακά πάσχεις σε ένα βασικό κομμάτι που είναι η μεταφορά θετικών συναισθημάτων που μπορεί να προσφέρει η ικανότητα να κάνεις έναν άλλον άνθρωπο να χαμογελάει.

5. Δεν είσαι συνηθισμένος στην έκθεση. Όταν εκπέμπεις μια πληροφορία τότε ο δέκτης στρέφει την προσοχή του σε εσένα. Είναι το σωστό να γίνει. Είναι το λογικό. Αν τρελαίνεσαι επειδή σε κοιτάει, επειδή σε προσέχει το σετ, ο περίγυρος και ο μπαρμαν τότε επικοινωνιακά θεωρείς πιο σημαντική την παράπλευρη κατάσταση που υφίσταται ή νομίζεις ότι υφίσταται στο interaction σου παρά το ίδιο το interaction και την επικοινωνιακή διαδικασία που εκκινείς. Για να μη μιλήσω πόσο αλλοιωμένη μπορεί να βγει η πληροφορία από το verbal / non verbal τρόπο που προσπάθησες να αξιοποιήσεις αλλά επειδή τα έκανες πάνω σου δεν βγήκε άχνα.

6. Δεν ακούγεσαι. Λες κάτι αλλά το λες μέσα από τα δόντια σου. Λες κάτι και σε ακούει μόνο το βακτήριο που έχεις στον δεξιο κυνόδοντα. Λες κάτι που απαιτεί ισχυρό voice tonality με τρόπο που θυμίζει την Stroumfita υπό την επήρεια χαπιών. Δεν έχεις μάθει να αξιοποιείς τις χορδές του λαιμού σου για να σηκώσεις το τόνο της φωνής σε τέτοια επίπεδα ώστε αμέσως να αποκτά σοβαρότητα ή κάποια υπόσταση η πληροφορία που προσπαθείς να εκπέμψεις στον δέκτη. Νομίζεις πως επειδή οι δονήσεις από την φωνή σου φθάνουν από τον λάρυγγά σου στο εσωτερικό αυτί σου εύκολα, τότε με είναι αρκετά τα db για να φθάσουν και στο Στόχο για να μην αναφέρουμε καθόλου για την σημαντικότητα της εναλλαγής των τόνων της φωνής στο μήνυμα που μεταφέρεται.

7. Δεν βλέπεσαι. Αν το μήνυμα που θες να περάσεις είναι ότι έχεις γυναίκες στη ζωή σου και πας στο σετ άπλυτος τότε μάντεψε τι μήνυμα περνάς. Αν θεωρείς ότι τρέμοντας μπροστά στο δεκάρι, η πληροφορία που εκπέμπει το Body Language σου (BL) είναι ότι είσαι Alpha male, Confident κτλ τότε κάτι κάνεις λάθος. Επικοινωνιακά, δεν είσαι ικανός να αξιοποιήσεις το σημαντικό αυτό μέσο της επικοινωνίας, το σώμα σου (εμφάνιση, στήσιμο, περπάτημα, αύρα, facial expressions) ώστε να περάσεις μηνύματα χωρίς να χρειάζεται να τα αναφέρεις και να χάνεις χρόνο από αυτό. Μια εικόνα είναι χιλιες λέξεις και εσύ προσπαθείς αντι να τις δείξεις με την μία, να τις πεις όλες με λόγια.

Τα προβλήματα της επικοινωνίας, όπως αντιλαμβάνεστε δεν έχουν να κάνουν μόνο με το pick up αλλά με κάθε τομέα της προσωπικής ή επαγγελματικής μας ζωής είναι αυτά που σίγουρα κάνουν την διαφορά ανάμεσα στην επιτυχία και την αποτυχία. Αν δεν μπορείς να ακουστείς στον μανάβη που αγοράζεις ντομάτες γιατί μιλάς μέσα από τα δόντια σου και δεν μπορείς να τον κοιτάξεις στα μάτια, το ζήτημά σου τότε δεν είναι αν θα πας στο σετ και το κάνεις με τον σωστό κατά Mystery τρόπο.

Οι παραπάνω 7 βασικοί πυλώνες είναι μια απλοποιημένη κατηγοριοποίηση για να αντιληφθεί ο αναγνώστης ότι αυτό που ψάχνει να βρει στα βιβλία του Mystery, John Alexander και οποιουδήποτε άλλου έχει εκδώσει κάτι και τα έχει γνωρίσει ως Body language, Voice Tonality, Story Telling, Cocky Funny, Vibing κτλ δεν είναι κάποιος τομέας της ψυχολογίας που πρέπει να αποκτήσει master αλλά τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει καθημερινά στο πως επικοινωνεί με τον κόσμο γύρω του.

 

Spiros
administrator
Εκτός από επικοινωνιακός, ο Spiros είναι μια αξιόπιστη και φερέγγυα προσθήκη σε κάθε ομάδα, είτε έχει την ηγεσία είτε όχι. Η αποτελεσματική Διαχείριση Κρίσεων και η εξαιρετική διαχείριση της Πίεσης, που προκύπτουν από τα χρόνια εργασιακής του εμπειρίας σε απαιτητικό – ανταγωνιστικό περιβάλλον, εμπνέει την αίσθηση της επιτυχίας σε όλα τα μέλη της ομάδας .