Κάμψεις: Οι Κορυφαίες Ασκήσεις που Μπορείς να Κάνεις

Οι κάμψεις αποτελούν μία από της πιο γνωστές ασκήσεις παγκοσμίως και εντοπίζονται σχεδόν σε όλα τα προγράμματα γυμναστικής. Μάθε τους λόγους!

Οι κάμψεις, ή αλλιώς push ups, είναι μια άσκηση που μπορείς να κάνεις χωρίς εξοπλισμό και χωρίς να χρειάζεσαι συνδρομή σε κάποιο γυμναστήριο. Επιπλέον, μπορείς να κάνεις κάμψεις οπουδήποτε. Είναι μια απλή άσκηση με πολλά οφέλη για το σώμα σου. Στην πραγματικότητα οι κάμψεις ενεργοποιούν σχεδόν κάθε μυική ομάδα στο σώμα σου και είναι πραγματικά μία από τις κορυφαίες ασκήσεις που πρέπει να εντάξεις στο πρόγραμμα γυμναστικής σου.

κάμψεις

 

Τσέκαρε στο παρακάτω βίντεο την εκπομπή μας Apla+Andrika, για να μάθεις πολλά περισσότερα για την γυμναστική στο σπίτι.

#1. Οι Κάμψεις Αυξάνουν Την Δύναμη Διαφορετικών Μυϊκών Ομάδωνκάμψεις

Οι κάμψεις δραστηριοποιούν κάθε μυ τους σώματος σου. Όταν ακουμπάς το πάτωμα βέβαια, και νιώθεις το κάψιμο στα χέρια σου, το τελευταίο που σκέφτεσαι είναι οι ενεργοποιημένες μυϊκές ομάδες, όμως αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό.

Το μεγαλύτερο μέρος των μυών του σώματος γυμνάζεται με τις κάμψεις. Μπορείς να γυμνάσεις τους δικέφαλους, τους τρικέφαλους και τους δελτοειδείς, ακόμα και το στήθος σου και τους μύες του κορμού, όπως τους κοιλιακούς . Μέσω αυτής της άσκησης, διαφορετικές μυϊκές ομάδες ενεργοποιούνται για να στηρίξουν και να σταθεροποιήσουν το σώμα σου.

#2. Οι Κάμψεις Διατείνουν Τις Μυϊκές Ομάδες

Ένα από τα πιο υποβαθμισμένα και όχι και τόσο γνωστά οφέλη που έχεις από τις κάμψεις είναι ότι διατείνεις τους δικέφαλους και τους μύες της μέσης και της πλάτης.

Όταν κατεβαίνεις προς το έδαφος στηρίζεις το βάρος σου μόνο με τις παλάμες σου. Η διάταση των μυών της μέσης και η αντίστοιχη διάταση των δικεφάλων κατά την ανοδική κίνηση, όχι μόνο αυξάνουν την ευελιξία, κάτι που είναι σημαντικό για την πρόληψη των τραυματισμών, αλλά συμβάλλει και στην ελκυστική και στιβαρή εμφάνιση.

#3. Οι Κάμψεις Βελτιώνουν το Καρδιοαναπνευστικό Σύστημα

Οι κάμψεις είναι μια σύνθετη άσκηση που εμπλέκει πολλαπλές μυϊκές ομάδες. Αυτό σημαίνει ότι η καρδιά πρέπει να στέλνει περισσότερο πλούσιο σε οξυγόνο αίμα σε πολλούς μυϊκούς ιστούς την ίδια στιγμή.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι κάμψεις να είναι μια αποτελεσματική άσκηση για το καρδιοαναπνευστικό σου σύστημα. Έτσι βελτιώνεις την υγεία σου και βέβαια καις λίπος.

Αν βέβαια μόλις ξεκίνησες και τα κιλά δεν έχουν φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο, μπορείς να δεις στο παρακάτω βίντεο πώς να ντύνεσαι με τον καλύτερο τρόπο.

#4. Βελτιώνουν Τον Μυϊκό Τόνο και Την Γράμμωση

Το γεγονός ότι ενεργοποιούνται πολλαπλές μυϊκές ομάδες έχει σημαντικά οφέλη. Τέτοιου είδους ασκήσεις προωθούν την έκκριση από τον οργανισμό της HGH (αυξητική ορμόνη).

Η ορμόνη αυτή συμβάλλει στην δημιουργία μυϊκής μάζας και στηνγράμμωση των μυών σου. Αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος να εντάξεις τις κάμψεις στο πρόγραμμα σου.

#5. Προστατεύουν Τους Ώμους Σου Από ΤραυματισμούςΟι κάμψεις αποτελούν μία από της πιο γνωστές ασκήσεις παγκοσμίως και εντοπίζονται σχεδόν σε όλα τα προγράμματα γυμναστικής. Μάθε τους λόγους!

Είναι συχνός ο τραυματισμός των ώμων και θα πρέπει να είναι προτεραιότητα σου η προστασία τους.

Οι κάμψεις είναι μια εξαιρετική άσκηση που θα “δέσει” τους ώμους σου και θα προστατεύσει τους τένοντες από τραυματισμούς. Με αυτό τον τρόπο μειώνεις σε μεγάλο βαθμό την πιθανότητα τραυματισμών, οι οποίοι θα μπορούσαν να πάνε πίσω την προπόνηση σου.

#6. Βελτιώνουν Την Στάση Σου

Η καλή στάση απειλείται από πολλούς κινδύνους. Είτε κάθεσαι πολλές ώρες μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή, είτε σε μια άβολη καρέκλα στην σχολή, η κακή στάση μπορεί να σου δημιουργήσει πολλά προβλήματα, τα οποία εντείνονται όσο περνούν τα χρόνια.

Προκειμένου να κρατάς τους ώμους και την μέση στην σωστή θέση, όλος ο κορμός σου πρέπει να είναι αρκετά ισχυρός, για να υποστηρίζει το σώμα σου.

Οι κάμψεις όταν εκτελούνται με τον σωστό τρόπο συμβάλλουν στην ενδυνάμωση του κορμού.

#7. Οι Κάμψεις Προλαμβάνουν Τους Πόνους Στην Μέση

Οι ενοχλήσεις στην μέση είναι κάτι πολύ συνηθισμένο και μπορεί να σε κάνουν να αισθάνεσαι άβολα.

Η μέση πρακτικά στηρίζει κάθε σου κίνηση, επομένως ο παραμικρός τραυματισμός, ακόμη και ελαφράς μορφής, μπορεί να σου δημιουργήσει πρόβλημα κατά την εκτέλεση διαφόρων καθηκόντων.

Όπως είπαμε, οι κάμψεις γυμνάζουν ολόκληρο τον κορμό και έτσι σταθεροποιούνται οι κινήσεις σου και ενδυναμώνονται τα ευάλωτα σημεία του σώματος σου.

#8. Μπορείς Να Τις Εκτελέσεις Γρήγορα

Από τη μια πλευρά, οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που δεν γυμνάζονται δηλώνουν ότι θα το ήθελαν, αλλά δεν έχουν διαθέσιμο χρόνο. Όσο αυξάνονται οι καθημερινές απαιτήσεις, τόσο βγάζουμε από την καθημερινή μας ρουτίνα δραστηριότητες, όπως η γυμναστική.

Όμως, ακόμη και αν δεν έχεις τον χρόνο να κάνεις κάποια δραστηριότητα, όπως τρέξιμο, ποδήλατο ή βάρη στο γυμναστήριο, σίγουρα θα έχεις λίγα λεπτά διαθέσιμα για να κάνεις μερικές κάμψεις.

#9. Δεν Κοστίζουν Απολύτως Τίποτα

 

Είναι πολύ καλή ιδέα να γραφτείς σε ένα γυμναστήριο με υπερσύγχρονα όργανα και ωραίο περιβάλλον, όμως το μηνιαίο κόστος ίσως σε αποτρέπει. Οι κάμψεις μπορούν να γίνουν οπουδήποτε και χωρίς να χρειάζεσαι κανενός είδους εξοπλισμό και παράλληλα έχεις εξίσου ικανοποιητικά αποτελέσματα.

#10. Συμβάλλουν Στην Αύξηση Της Τεστοστερόνης Και Στην Μείωση Της Οστεοπόρωσης

 

Όσο μεγαλώνεις η έκκριση των ορμονών μειώνεται. Η άσκηση μπορεί να κάνει τον οργανισμό σου να εκκρίνει μεγαλύτερα ποσά τεστοστερόνης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για εσένα.

Επιπλέον, όπως όλες οι ασκήσεις με βάρη, έτσι και οι κάμψεις (με το σωματικό βάρος), υποστηρίζουν την δημιουργία ισχυρότερων και πυκνότερων οστών, κάτι που αποκτά ιδιαίτερη σημασία, ιδιαίτερα σε ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας.

Κλείνοντας, είναι ξεκάθαρο ότι αξίζει να αφιερώσεις λίγο χρόνο κάθε μέρα, για να κάνεις μερικές κάμψεις και μάλιστα μπορείς να το κάνεις πιο ενδιαφέρον, κάνοντας διάφορες παραλλαγές ( πχ διαφορετικό άνοιγμα ώμων κάθε φορά). Μια μικρή αλλαγή στη ρουτίνα σου, μπορεί να έχει τεράστια οφέλη για τη φυσική σου κατάσταση, να τονώσει σημαντικά την αυτοπεποίθησή σου, αλλά και σε βάθος χρόνου να ωφελήσει συνολικά την υγεία του οργανισμού σου.

Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Εκτός από το σώμα σου, μπορείς να δυναμώσεις και τα στοιχεία της προσωπικότητάς σου. Μάθε περισσότερα εδώ.

Καλή συνέχεια

Men Of Style

Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους.
Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.
Men Of Style
Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους. Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.