Γιατί Πολλές Φορές η Ζήλια Δημιουργεί Έλξη;

Πολλές φορές η ζήλια δημιουργεί έλξη, αρκεί να γνωρίζεις πώς να την χρησιμοποιήσεις. Διάβασε τον τρόπο.
Πολλές φορές η ζήλια δημιουργεί έλξη, αρκεί να γνωρίζεις πώς να την χρησιμοποιήσεις. Διάβασε τον τρόπο.

Όπως ίσως ήδη έχεις παρατηρήσει η ζήλια κάποιες φορές δημιουργεί έλξη και μπορεί να κάνει μια γυναίκα να επενδύσει περισσότερο σε μια σχέση.

Υπάρχει βέβαια και η άλλη όψη του νομίσματος. Η ζήλια μπορεί να ενέχει τον κίνδυνο να καταστραφεί μια σχέση.

Όμως χωρίς το ρίσκο, δεν υπάρχει επιβράβευση και η ζήλια είναι ένα πολύ ισχυρό εργαλείο για τον άντρα που θέλει να φλερτάρει μια γυναίκα.

Κάθε εργαλείο όμως πρέπει να χρησιμοποιείται συνετά, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε αντίθετα αποτελέσματα, γι’ αυτό πρέπει να είσαι προσεκτικός.

Μην ξεκινήσεις να διαβάζεις το άρθρο λοιπόν, τσέκαρε την επιστήμη του φλερτ για να έχεις μια συνολικότερη εικόνα:


Ο Μηχανισμός της Ζήλιας
Πολλές φορές η ζήλια δημιουργεί έλξη, αρκεί να γνωρίζεις πώς να την χρησιμοποιήσεις. Διάβασε τον τρόπο.

Η ζήλια μπορεί να είναι ένα συναρπαστικό συναίσθημα και έχει την δύναμη να αλλάξει συναισθήματα και πορείες στην ζωή των ανθρώπων.

Αν θέλαμε να δώσουμε έναν ορισμό, θα λέγαμε ότι η ζήλια είναι η επιθυμία του ελέγχου, σε πράγματα που δεν τον έχουμε.

Αυτοί που θέλουν να έχουν τον έλεγχο των καταστάσεων είναι πιο επιδεκτικοί στην ζήλια.

Η ζήλια στο φλερτ λειτουργεί με τους εξής δύο τρόπους:

α) Κάποιος που πιστεύεις ότι έπρεπε να σε θέλει δείχνει να ασχολείται με κάποιον άλλον και έτσι προσπαθείς να τραβήξεις την προσοχή του.

β) Κάποιος που σου αρέσει δείχνει να προτιμά κάποιον άλλον και ο φόβος της απώλειας του, σε κάνει να τον κυνηγάς πιο σκληρά.

Για αυτό και πολλές φορές κυνηγάμε ενώ έχουμε απορριφθεί, όπως μπορείς να δεις στο παρακάτω βίντεο:

Όσο περισσότερο χρόνο, συναίσθημα και ενέργεια ξοδεύεις πάνω σε κάτι, τόσο μεγαλύτερη είναι η επένδυση που κάνεις σε αυτό και τόσο μεγαλύτερη είναι η αξία που του αποδίδεις.

Όταν ζηλεύεις δηλαδή μια γυναίκα ή όταν εκείνη ζηλεύει εσένα, η επιθυμία γρήγορα κλιμακώνεται σε μια αύξηση της αξίας του άλλου ατόμου. Αυτός είναι και ο λόγος που η ζήλια μπορεί να αυξήσει την έλξη.

Βέβαια, εδώ υπάρχει και το ενδεχόμενο, όταν κάνεις κάποια να ζηλέψει, να μην μπορεί να διαχειριστεί το γεγονός ότι δεν μπορεί να σε έχει και να αποφασίσει να ανταποδώσει με τον ίδιο τρόπο, δείχνοντας σου ότι εσύ χάνεις.

Μπορείς δηλαδή με την ζήλια να κάνεις μια γυναίκα που δεν ενδιαφέρεται να δείξει ενδιαφέρον, μέχρι ένα σημείο, χωρίς να το παρακάνεις, για να αποφύγεις το αντίθετο αποτέλεσμα.

Πώς να Δημιουργήσεις Έλξη με την Ζήλια
Πολλές φορές η ζήλια δημιουργεί έλξη, αρκεί να γνωρίζεις πώς να την χρησιμοποιήσεις. Διάβασε τον τρόπο.

Κάποιες γυναίκες είναι ειδικές στην χρήση της ζήλιας, για να επιτύχουν τους σκοπούς τους. Είναι μια τεχνική που χρησιμοποιούν για να χειραγωγήσουν τους άντρες.

Για να δουλέψει η ζήλια, πρέπει η γυναίκα να σε γνωρίζει έστω και λίγο και να υπάρχει έστω και λίγη έλξη. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να την έχεις προσεγγίσει ήδη και να έχετε μιλήσει.

Αυτή μπορεί να είναι για παράδειγμα μια περίπτωση που η κοπέλα βρίσκεται στην ίδια παρέα με εσένα. Σε αυτή την περίπτωση μπορείς να μάθεις περισσότερα, βλέποντας το βίντεο:

Αν πιστεύεις ότι η ζήλια θα σε βοηθήσει να την κάνεις να νιώσει έλξη για εσένα, δοκίμασε τα παρακάτω:

#1. Μίλησε με Άλλες Κοπέλες Κοντά της

Δείξε ότι είσαι άνετος και πιάσε την συζήτηση σε άλλες κοπέλες. Φρόντισε οι άλλες κοπέλες να είναι κοντά της. Δεν χρειάζεται να κάνεις κάποια ιδιαίτερη ρομαντική προσέγγιση, ούτε να ψάξεις να βρεις ειδικές συνθήκες.

Συζήτησε με την άλλη κοπέλα κάποιο καθημερινό, απλό θέμα. Το σημαντικότερο είναι να σου βγει φυσικά και αβίαστα και να είναι κοντά.

#2. Να Είσαι Λεπτός

Όπως είπαμε και προηγουμένως, δεν χρειάζεται να προσεγγίσεις την δεύτερη γυναίκα με σκοπό να την φλερτάρεις, γιατί αυτό θα φαίνεται πολύ έντονα και το πιθανότερο είναι ότι θα έχει αντίθετο αποτέλεσμα και η ζήλια θα την κάνει να σε απορρίψει αυτόματα.

Οι γυναίκες δεν είναι υπερήρωες! Αισθάνονται ζήλια και αβεβαιότητα, όπως όλοι. Αν δει ότι μιλάς με άλλες και δεν της δίνεις καμία σημασία, θα απογοητευτεί και μπορεί να παραδώσει τα όπλα.

#3. Μην Ξεχνάς τον Στόχο

Αυτό είναι ένα συνηθισμένο λάθος. Στην προσπάθεια να κάνεις μια γυναίκα να ζηλέψει λίγο, καταλήγεις να φλερτάρεις με όλες σου τις δυνάμεις μια άλλη, ξεχνώντας ότι ο στόχος σου ήταν απλά να προχωρήσεις την κατάσταση με την πρώτη.

Μην αφεθείς και ξεχάσεις γιατί ξεκίνησες όλη την διαδικασία. Κάνε μια απλή, καθημερινή συζήτηση, όπως είπαμε παραπάνω και μετά από μερικά λεπτά γύρισε πίσω στην γυναίκα που σε ενδιαφέρει. Αν το τραβήξεις περισσότερο, το πιο πιθανό είναι να την χάσεις.

Επομένως, δεν πρέπει να φοβάσαι την ζήλια σαν εργαλείο απέναντι σε μια γυναίκα που δεν δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός, στην περίπτωση που η γυναίκα έχει δείξει το ενδιαφέρον της. Το γυναικείο ενδιαφέρον είναι η καλύτερη ένδειξη για το αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ζήλια ή όχι.

Αν σου έχει ήδη δείξει ενδιαφέρον, τότε είναι καλύτερα να εστιάσεις στο πώς θα προχωρήσεις το πράγμα γρήγορα και με αποφασιστικότητα μαζί της.

Αν δεν είσαι σίγουρος, για τα σημάδια που δείχνουν ότι ενδιαφέρεται, μπορείς να δεις την συζήτηση μας στο παρακάτω επεισόδιο του Apla+Andrika:

Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Η ζήλια είναι ένα εργαλείο που μπορεί να λειτουργήσει υπέρ σου. Δες εδώ πώς να την χρησιμοποιήσεις.

Καλή συνέχεια

Men Of Style

Men Of Style

Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους.
Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.
Men Of Style