Hangover: Πώς να Ανακάμψεις από μια Βραδιά που Έγινες Σκνίπα Πίνοντας!

Αν πέρασες μια βραδιά πίνοντας και το στομάχι σου είναι χάλα, τότε ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να αναρρώσεις.
Αν πέρασες μια βραδιά πίνοντας και το στομάχι σου είναι χάλα, τότε ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να αναρρώσεις.

Κάποιες φορές, όσο και να θέλεις να το αποφύγεις, βρίσκεσαι σε καταστάσεις που απαιτείται η κατανάλωση αλκοόλ. Μερικές φορές βέβαια, αδυνατείς να κρατήσεις το μέτρο και καταλήγεις να περνάς την βραδιά σου πίνοντας δίχως αύριο.

Σε αυτές τις περιπτώσεις το hangover είναι αναπόφευκτο και είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να ανακάμψεις και να επανέλθεις γρήγορα στους κανονικούς σου ρυθμούς.

Τα τυπικά συμπτώματα του hangover είναι η ναυτία, η ευαισθησία στο φως, ο πονοκέφαλος, οι μυϊκοί πόνοι, η διάρροια και οι μειωμένες κινητικές δεξιότητες. Όλα αυτά προκαλούνται από αλλαγές που προκαλεί το αλκοόλ στο σώμα όταν εισέρχεται στο αίμα.

Οι άνθρωποι για εκατοντάδες χρόνια ανακάλυπταν τις δικές τους λύσεις για το πρόβλημα του hangover.

Συνέχισε να διαβάζεις αυτό το άρθρο, για να μάθεις όλα όσα χρειάζονται, αν πέρασες ή πρόκειται να περάσεις μια βραδιά πίνοντας αλκοόλ.

Βέβαια, είναι καλό να ξέρεις πώς να ντυθείς για να κάνεις μια φοβερή έξοδο, όπως μπορείς να δεις στο βίντεο:


Προλαμβάνοντας το Hangover
Αν πέρασες μια βραδιά πίνοντας και το στομάχι σου είναι χάλα, τότε ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να αναρρώσεις.

Αρχικά, θα ήταν καλό να ξέρεις πώς να προλάβεις τα συμπτώματα του hangover.

Το πρώτο που μπορείς να κάνεις βέβαια είναι να περιορίσεις την κατανάλωση. Πιες όσο το δυνατόν λιγότερο και προσπάθησε να μην καταναλώνεις πάνω από ένα ποτό ανά ώρα, ώστε ο οργανισμός σου να προλαβαίνει να μεταβολίζει όσο γίνεται μεγαλύτερη ποσότητα αλκοόλης.

Παράλληλα, φρόντισε να πίνεις αρκετό νερό, ώστε να παραμείνεις ενυδατωμένος, καθώς πίνοντας αλκοόλ σίγουρα θα αφυδατωθείς.

Επίσης, μην πίνεις με άδειο στομάχι. Αν έχεις φάει, θα επιβραδύνεις την διαδικασία του μεταβολισμού και έτσι το αλκοόλ θα περνά στο αίμα σου σε χαμηλότερο ρυθμό.

Τέλος, αν είσαι αποφασισμένος να περάσεις την νύχτα σου πίνοντας, τουλάχιστον απόφυγε ποτά με υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα και σε αλκοόλ.

Αν δεν καταφέρεις να τηρήσεις τα παραπάνω ή αν το παρακάνεις, τότε θα πρέπει να καταφύγεις στις συμβουλές που ακολουθούν, για να μειώσεις όσο γίνεται τα συμπτώματα και για να ανακάμψεις πιο γρήγορα.

Πώς να Αντιμετωπίσεις το Hangover
Αν πέρασες μια βραδιά πίνοντας και το στομάχι σου είναι χάλα, τότε ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να αναρρώσεις.

Όταν το επόμενο πρωί σε βρίσκει στο σπίτι με συμπτώματα hangover, πρέπει να αντιμετωπίσεις πρώτα από όλα την αφυδάτωση, στην συνέχεια το ερεθισμένο στομάχι και κατόπιν την ευερεθιστότητα και την κόπωση.

#1. Νερό και Ηλεκτρολύτες
Αν πέρασες μια βραδιά πίνοντας και το στομάχι σου είναι χάλα, τότε ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να αναρρώσεις.

Πίνοντας μεγάλες ποσότητες αλκοόλ ο οργανισμός αποβάλλει πολλά υγρά, με αποτέλεσμα να αφυδατώνεσαι. Το στόμα σου και ο λαιμός θα έχουν ξεραθεί και θα έχεις χάσει ηλεκτρολύτες.

Είναι πάρα πολύ σημαντικό να πιεις άφθονο νερό, για να αντιμετωπίσεις την αφυδάτωση που θα σε ταλαιπωρήσει.

Επίσης, μια χιλιοδοκιμασμένη συνταγή είναι η κατανάλωση κάποιου αθλητικού ποτού με ηλεκτρολύτες και χαμηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα που θα σε βοηθήσει πάρα πολύ να αισθανθείς καλύτερα και να αναπληρώσεις τους χαμένους ηλεκτρολύτες.

#2. Τσάι με Μέντα ή Πιπερόριζα
Αν πέρασες μια βραδιά πίνοντας και το στομάχι σου είναι χάλα, τότε ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να αναρρώσεις.

Μπορείς να βρεις πράσινο τσάι με μέντα και τσάι με πιπερόριζα και άλλα βότανα στα σούπερ μάρκετ.

Τα δύο αυτά πολύ γευστικά αφεψήματα, εκτός του ότι θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα της έντονης αφυδάτωσης, είναι εξαιρετικά και για την αντιμετώπιση της ναυτίας και την βελτίωση της κατάστασης του ερεθισμένου στομαχιού σου.

Την επόμενη φορά που θα περάσεις μια νύχτα πίνοντας, φρόντισε τουλάχιστον να έχεις στο σπίτι μερικά φακελάκια τσάι.

#3. Χυμός Φρούτων
Αν πέρασες μια βραδιά πίνοντας και το στομάχι σου είναι χάλα, τότε ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να αναρρώσεις.

Έχει βρεθεί ότι η φρουκτόζη μπορεί να αυξήσει τον ρυθμό που το συκώτι μεταβολίζει την αλκοόλη.

Πίνοντας χυμό φρούτων, κατά προτίμηση μήλο ή cranberry θα αναπληρώσεις τα χαμένα υγρά και τις βιταμίνες και με την φρουκτόζη που περιέχει θα μεταβολισθεί όσο αλκοόλ έχει απομείνει στον οργανισμό σου.

Πρόσεξε όμως να μην πιεις χυμό εσπεριδοειδών, όπως πορτοκάλι, λεμόνι ή grapefruit, οι οποίοι είναι όξινοι και θα χειροτερεύσουν την κατάσταση για το ήδη ερεθισμένο στομάχι σου.

#4. Μπανάνες
Αν πέρασες μια βραδιά πίνοντας και το στομάχι σου είναι χάλα, τότε ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να αναρρώσεις.

Οι μπανάνες είναι ένα καταπληκτικό φρούτο που θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις την κατάσταση του hangover στην οποία βρέθηκες πίνοντας πολύ αλκοόλ. Πρώτα από όλα θα σου προσφέρουν ηλεκτρολύτες που τόσο χρειάζεσαι, αφού το αλκοόλ προκαλεί αφυδάτωση.

Επιπλέον, είναι τροφή που μπορεί το στομάχι να επεξεργαστεί με ευκολία και έτσι δεν θα το επιβαρύνεις περαιτέρω.

#5. Κοτόσουπα
Αν πέρασες μια βραδιά πίνοντας και το στομάχι σου είναι χάλα, τότε ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να αναρρώσεις.

Μια πολύ καλή και κλασσική συνταγή για την περίπτωση του hangover είναι η κοτόσουπα. Εκτός του ότι είναι γευστική, θα συμβάλλει στις αναπλήρωση υγρών και ηλεκτρολυτών (βάλε λίγο αλάτι παραπάνω).

Επίσης, το κοτόπουλο περιέχει κυστεΐνη, η οποία είναι καλή για την υγεία του συκωτιού, το οποίο πρέπει να ξέρεις ότι ταλαιπωρείται ιδιαίτερα πίνοντας αλκοόλ, αφού αυτό αναλαμβάνει τον μεταβολισμό του.

#6. Κρακεράκια και Τοστ με Μέλι
Αν πέρασες μια βραδιά πίνοντας και το στομάχι σου είναι χάλα, τότε ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να αναρρώσεις.

Και τα δύο αυτά σνακ είναι καλές επιλογές για το πρωινό σου μετά από μια βραδιά με πολύ αλκοόλ. Τα αλμυρά κρακεράκια είναι ότι πρέπει για να ανακτήσεις την ενέργεια σου και τους ηλεκτρολύτες, χωρίς να ερεθίσεις περισσότερο το στομάχι σου.

Το ίδιο ισχύει και με την περίπτωση του τοστ με μέλι, στο οποίο μπορείς να προσθέσεις και λίγη κανέλα για γεύση.

#7. Μπάνιο και Ύπνος
Αν πέρασες μια βραδιά πίνοντας και το στομάχι σου είναι χάλα, τότε ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές για να αναρρώσεις.

Αν πέρασες την βραδιά σου πίνοντας, τότε σίγουρα η κόπωση θα είναι μεγάλη. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να κάνει τα συμπτώματα του hangover χειρότερα.

Εκτός από τις τροφές που θα σε βοηθήσουν, είναι πολύ σημαντικό επίσης να ξεκουραστείς και να κοιμηθείς.

Κάνε ένα μπάνιο και πέσε στο κρεβάτι σου για ύπνο. Το αλκοόλ θα υποβαθμίσει την ποιότητα του ύπνου σου και ακόμη και αν κοιμηθείς δεν θα αισθανθείς ξεκούραστος, αλλά αυτό το συναίσθημα θα περάσει, αν μείνεις στο κρεβάτι και προσπαθήσεις να κοιμηθείς λίγο παραπάνω.

Αν βέβαια η βραδιά σου περιελάμβανε κάποια συνάντηση με γυναίκα, ίσως το σεξ, αν είσαι σε θέση να τα καταφέρεις, να σε βοηθήσει να κοιμηθείς καλύτερα!

Στην περίπτωση που αθλείσαι τακτικά, προσπάθησε να μεταφέρεις την προπόνηση σου για αργότερα μέσα στην μέρα, που λογικά θα αισθάνεσαι καλύτερα. Αν παρόλα αυτά δεν νιώθεις καλά, μην διστάσεις να αναβάλλεις την προπόνηση σου για την επόμενη ημέρα, καθώς η έντονη άσκηση μπορεί να κάνει χειρότερα τα συμπτώματα.

Κλείνοντας, να αναφέρουμε ότι θα πρέπει να είσαι προσεκτικός σχετικά με την κατανάλωση καφέ. Μπορεί μεν να σε βοηθήσει να αισθανθείς ότι έχεις περισσότερη ενέργεια, αλλά συμπτώματα όπως η ναυτία και το τρέμουλο θα γίνουν χειρότερα με την καφεΐνη.

Επίσης, αντίθετα με το τι πιστεύουν οι περισσότεροι, δεν κάνει καλό να καταναλώσεις φαγητά με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπη μετά την κατανάλωση αλκοόλ, γιατί χειροτερεύεις την κατάσταση του στομαχιού σου. Κατανάλωση τέτοιων φαγητών θα μπορούσε να βοηθήσει πριν πιεις, όπως είπαμε και στην αρχή του άρθρου, για να μειωθεί ο ρυθμός απορρόφησης του αλκοόλ.

Αυτό που φυσικά θα πρέπει να επισημάνουμε και δεν πρέπει να ξεχνάς ποτέ, είναι ότι αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε μαζί. Αν πρόκειται να περάσεις μια βραδιά πίνοντας, φρόντισε να σε επιστρέψει κάποιος άλλος στο σπίτι ή πάρε ένα ταξί.

Τώρα αν πίνεις λίγο παραπάνω επειδή πιστεύεις ότι θα μπορέσεις να προσεγγίσεις πιο εύκολα γυναίκες, δες το παρακάτω βίντεο, για το πώς να φλερτάρεις αν είσαι ντροπαλός:

Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Αν βγαίνεις έξω αρκετά συχνά και θέλεις να φλερτάρεις άγνωστες γυναίκες, δες εδώ πώς μπορείς να τα καταφέρεις.

Καλή συνέχεια

Men Of Style

Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους.
Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.
Men Of Style