Κυνηγώντας την Αλλαγή Β : Πώς οι επιτυχημένοι τα καταφέρνουν!

Για να είσαι εδώ να διαβάζεις αυτό το άρθρο, οι πιθανότητες είναι υπέρ του να γνωρίζεις ήδη το εξής : Δεν φθάνει να θες την αλλαγή. Πρέπει να την κυνηγάς

Για να είσαι εδώ και να διαβάζεις αυτό το άρθρο, οι πιθανότητες είναι υπέρ του να γνωρίζεις ήδη το εξής :

Δεν φθάνει να θες την αλλαγή. Πρέπει να την κυνηγάς με σωστό τρόπο.

Η αλλαγή, γένους θηλυκού – χρειάζεται κυνήγι – αν και για να λέμε την αλήθεια, μακάρι να ήταν όσο εύκολο είναι να κυνηγήσεις / διεκδικήσεις μια γυναίκα.

κυνήγι γυναίκας

Το θέμα με την γυναίκα, έχει αναλυθεί τόσο και τα βήματα του φλερτ έχουν καταγραφεί σε μεθοδολογίες. Η αλλαγή από την άλλη, είναι μια συνεχώς μεταβαλλόμενη συνάρτηση χιλιάδων μεταβλητών. Το μόνο που μπορείς να κρατήσεις σταθερό και είναι φυσικά στο χέρι σου, αλλά είναι και η πιο σημαντική μεταβλητή, είναι η θέληση.

Όπως θα διάβασες και στο προηγούμενο άρθρο μου με τίτλο «Κυνηγώντας την Αλλαγή Α : Μέσα στο μυαλό των επιτυχημένων» (αν δεν το έχεις διαβάσει ρίξε μια ματιά εδώ), μελέτησα τους μαθητές μας που θέλησαν και πέτυχαν την βελτίωση στη ζωή τους και έβγαλα μερικά κοινά χαρακτηριστικά.

Το πρώτο άρθρο είχε να κάνει με τον τρόπο σκέψης. Σίγουρα όμως το αποτέλεσμα έχει να κάνει και με τον τρόπο υλοποίησης. Η πρακτική εφαρμογή των όσων αποφασίζεις ότι πρέπει να κάνεις για να αλλάξεις προς το καλύτερο.

Με βάση αυτά, το παρόν άρθρο έχει να κάνει με τους κοινούς τρόπους που αξιοποίησαν όσοι πέτυχαν την πολυπόθητη αλλαγή και παρουσιάζονται στους περισσότερους από τους επιτυχημένους μαθητές που πέρασαν από δίπλα μας.

embrace-change1

Η παρατήρηση με οδήγησε στο εξής συμπέρασμα:

Οι τρόποι τους είτε ήταν δραστικοί (Massive action), είτε ήταν σταδιακοί, χωρίζονταν σε 2 κατηγορίες.

Αυτά που έκαναν για τους ίδιους και όσα αποφάσισαν να κάνουν με το περιβάλλον τους.

Πιο συγκεκριμένα :

Α) Η επένδυση που έκαναν ήταν στον εαυτό τους. Διάβαζαν περισσότερο βιβλία, ξεκίνησαν μαθήματα ή σεμινάρια, έκαναν γυμναστική, κοιμόντουσαν περισσότερο, έκαναν διαλογισμό, ρούφαγαν νέα γνώση από παντού. Οι πιο αποτελεσματικοί από αυτούς, εφάρμοσαν τη νέα τους καθημερινότητα συνειδητά για περισσότερες από 21 ημέρες (τόσο θέλει ο εγκέφαλός μας για να δεχθεί κάτι ως μια νέα συνήθεια). Ότι έκαναν όμως, μακροπρόθεσμα ή πιο σύντομα, ήταν σίγουρο ότι θα τους δώσει βέλη για την προσωπική τους φαρέτρα. Γνώση, υγεία και αντίληψη.

Β) Φρόντισαν να ικανοποιήσουν περισσότερες επιθυμίες τους. Κανόνισαν εκείνο το ταξίδι που πάντα ήθελαν, αγόρασαν επιτέλους εκείνο το ακριβό παλτό ή έριξαν την κοπέλα που είχαν βάλει στο μάτι. Ασχέτως του πρακτικού κομματιού που μπορεί να αλλάζει στο καθέναν, μπήκαν σε ένα τρόπο σκέψης περιποίησης του είναι τους. Προσπάθησαν να καλομάθουν τους εαυτούς τους λίγο παραπάνω. Τους αξίζει κάτι καλύτερο και το κατάλαβαν. (Η συγκεκριμένη τακτική μπορεί να λειτουργήσει και ως κινητήριος δύναμη για να μπορείς να πιέσεις τον εαυτό σου να σπάσει περιοριστικά πιστεύω ή να επεκτείνει την ζώνη άνεσης μέσω της «επιβράβευσης». Ρώτα μας εδώ για περισσότερα).

spoil

Γ) Ζήτησαν από τους γύρω τους περισσότερα. Νέοι φίλοι, νέες γκόμενες, νέες παρέες, νέες δουλειές. Αποφάσισαν ότι θέλουν κάτι παραπάνω από οικογένεια, φίλους, γνωστούς, εργασία. Το διεκδίκησαν και όταν δεν έπαιρναν αυτό που ήθελαν, άφησαν το παρελθόν πίσω. Πολλοί επιτυχημένοι μαθητές μας, εκτός από συνήθειες και γκαρνταρόμπα, άλλαξαν και φίλους. Φίλους που δεν προσέφεραν όσα έπαιρναν ή που με την συμπεριφορά τους και τις απόψεις τους, απέφευγαν την εξέλιξη και κρατούσαν πίσω το περιβάλλον τους. Άλλωστε είμαστε ο μέσος όρος των 5 πιο κοντινών μας ανθρώπων. Οι επιτυχημένοι φρόντισαν να αναβαθμίσουν αυτό το μέσο όρο.

Δ) Έγιναν value givers. Αφού όπως λέμε στο (Γ) ζήταγαν περισσότερα ήταν λογικό και δίκαιο να δίνουν κιόλας παραπάνω. Όχι μόνο λόγω ηθικής και αίσθησης δικαιοσύνης αλλά επειδή παράλληλα η γενναιοδωρία είναι χαρακτηριστικό που καλλιεργούν οι μεγάλοι άνθρωποι. Όταν γίνεσαι καλύτερος, καταλαβαίνεις ότι και μπορείς να δώσεις περισσότερα λόγω ικανοτήτων και νοοτροπίας, αλλά και θες να το κάνεις γιατί βελτιώνοντας τον κόσμο γύρω σου, βελτιώνεις το περιβάλλον σου άρα ζεις πολύ καλύτερα. Κάποιοι βοήθησαν φίλους, κάποιοι έφεραν τους ανθρώπους τους σε επαφή μαζί μας για να τους βοηθήσουμε, κάποιοι έγιναν καλύτεροι εραστές ή καλύτεροι φίλοι.

happy

Ε) Αγκάλιασαν την εξέλιξη. Έσπασαν ζώνες άνεσης και αντιμετώπισαν όσα προβλήματα τους παρουσιάστηκαν με ορθολογιστικό τρόπο και με ψυχραιμία. Το άγχος που είχαν έγινε δημιουργία. Μια φράση που άκουσα κάποια στιγμή από έναν σοφό φίλο, tutor στο Harvard ήταν : “Εμείς οι Pickup artists, έχουμε καταφέρει κάτι εξαιρετικά καλό. Σπάζοντας τόσες φορές τις ζώνες άμυνας με τις γυναίκες, καταφέραμε να βλέπουμε όλα τα προβλήματα που έρχονται στη ζωή ως μια ακόμη ζώνη και έτσι απλά είμαστε στη φάση μπαίνουμε και το αντιμετωπίζουμε και αυτό.” Αντί να αγχώνονται που δεν μπορούν να κάνουν κάτι, αναπτύχθηκαν. Το είδαν σαν μια ευκαιρία να μάθουν κάτι νέο και να το αξιοποιήσουν.

Τώρα που κλείνει αυτός ο χρόνος, σίγουρα θα κάνεις μια ανασκόπηση. Να δεις τι στόχους πέτυχες και τι όχι. Εγώ θα σου πρότεινα κάτι διαφορετικό. Δεν έχει να κάνει με τους στόχους πια.

Ρώτα τον εαυτό σου : Είσαι πιο ευτυχισμένος από την αρχή του έτους ; Καταλήγεις με θετικό πρόσημο ή με αρνητικό;

Αν είναι με θετικό, είναι αρκετό ή χρειάζομαι να το πάω πιο αποδοτικά;

Αν είναι με αρνητικό, τι από όσα είναι στο χέρι μου αλλάζει ;

Aν χρειάζεσαι βοήθεια μη διστάσεις να έρθεις σε επαφή μαζί μας. Σίγουρα μπορούμε να κάνουμε κάτι για σένα.

Μη ξεχάσεις να κλείσεις την θέση σου για τα επόμενα bootcamps εδώ. Όσο πιο γρήγορα το κάνεις τόσο πιο γρήγορα θα αλλάξεις.

Spiros
administrator
Εκτός από επικοινωνιακός, ο Spiros είναι μια αξιόπιστη και φερέγγυα προσθήκη σε κάθε ομάδα, είτε έχει την ηγεσία είτε όχι. Η αποτελεσματική Διαχείριση Κρίσεων και η εξαιρετική διαχείριση της Πίεσης, που προκύπτουν από τα χρόνια εργασιακής του εμπειρίας σε απαιτητικό – ανταγωνιστικό περιβάλλον, εμπνέει την αίσθηση της επιτυχίας σε όλα τα μέλη της ομάδας .
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.