Οδηγός: Πώς να Κάνεις Σεξ Κάθε Εβδομάδα – Μυαλό, Σώμα και Στυλ

οδηγός για σεξ.

Τι χρειάζεται πραγματικά για να κάνεις συχνά σεξ;

οδηγός για σεξ.

Στο πρώτο μέρος του οδηγού για να κάνεις άμεσα σεξ, έχω γράψει πως θα χρειαστεί να εξελίξεις 7 συγκεκριμένους πυλώνες:

  1. Συχνότητα προσέγγισης.
  2. Μυαλό.
  3. Σώμα.
  4. Στυλ.
  5. Σύνδεση με την γυναίκα.
  6. Κλείσιμο.
  7. Τηλεφωνική επικοινωνία.

Σε οποιαδήποτε διαδικασία επιτυχίας μετρούν τα πάντα. Η αυτοπεποίθηση, το πώς αισθάνεσαι με τον εαυτό σου, το πόσο ετοιμόλογος είσαι… κτλ.

Όμως, αν θέλεις να κάνεις πολύ σεξ, υπάρχουν τρεις παράγοντες που είναι κορυφή:

  1. Σεξουαλική διαθεσιμότητα γυναίκας. Μην αφιερώνεις χρόνο σε γυναίκες που ποτέ δεν έμαθαν να φλερτάρουν ή απλά δεν θέλουν να κάνουν σεξ. Δεν πουλάς κάτι.
  2. Εξωτερική εμφάνιση. Όσο κι αν μας πονά όταν το σκεφτόμαστε, όσο αν δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε, κάνει τα πράγματα πολύ πιο εύκολα και κυλά τις διαδικασίες πιο γρήγορα.
  3. Εξάσκηση Συνεχής βελτίωση. Αν μιλάς συνεχώς με γυναίκες και διεκδικείς επιθετικά αυτό που θέλεις, θα δεις διαφορά. Αν όμως βελτιώνεις τον εαυτό σου συνολικά και κάνεις άψογα τα βασικά(γλώσσα σώματος), τότε μπορείς να γίνεις πολύ καλός.

Ας συνεχίσουμε όμως στον οδηγό.

#2. Μυαλό

οδηγός για σεξ.

Η νοητική προετοιμασία είναι από τα πιο σημαντικά κομμάτια της ζωής μου και της καθημερινότητας μου.

Όταν μιλάς με γυναίκες, φλερτάρεις ή επιδιώκεις σεξ, το μυαλό σου είναι φτιαγμένο να τρέχει με ταχύτητα φωτός διάφορα σενάρια και υποθέσεις. Οι σκέψεις αυτές, φαντάσου πως έχουν μόνο ένα σκοπό:

Να αποσπάσουν την συγκέντρωση σου από αυτό που θέλεις

Επομένως, θα χρειαστείς μια εικόνα για να καθοδηγεί συνεχώς την προσοχή του υποσυνειδήτου σου, ώστε να μην αποσπάται από παλιές τραυματικές εμπειρίες, πεποιθήσεις ή Social Conditioning.

Όμως, για να εστιάσεις την συγκέντρωση σου, θα χρειαστεί κάτι εξαιρετικά σημαντικό: Να ξεκαθαρίσεις απόλυτα στο μυαλό σου τι θέλεις.

Για να έχεις μια σωστή δομή κινήτρου, με απλά λόγια, θα χρειαστείς να απαντήσεις στις τρεις παρακάτω ερωτήσεις:

  1. Τι θέλεις; Δημιούργησε την εικόνα του αποτελέσματος που θέλεις στο μυαλό σου.
  2. Γιατί το θέλεις; Αν δεν ξέρεις τον λόγο τότε η θέληση σου μετά από λίγο θα σπάσει.
  3. Πως θα το αποκτήσεις; Αν δεν έχεις ένα σαφές πλάνο δράσης, τότε συνεχώς θα το αφήνεις και να πιάνεις ανά διαστήματα. Ξέρεις τι εννοώ.

Πραγματικός σκοπός: Να επαναλαμβάνεις συνεχώς στο μυαλό σου την εικόνα του αποτελέσματος. Αν η εικόνα αυτή σου δημιουργεί ενθουσιασμό, τότε έχεις κλειδώσει τα πρώτα δύο. Ξέρεις τι θέλεις, τι γουστάρεις και το γιατί.

Αν δεν συνδέσεις το γιατί με την εικόνα του αποτελέσματος, τότε θα έχεις θολούρα. Την διαδικασία εμπιστεύσου την στο να απαντήσεις στην Τρίτη ερώτηση.

Το παραπάνω ονομάζεται Visualization και πιάνει. Όμως θα χρειαστεί πειθαρχία και καθημερινή επανάληψη. Μην φανταστείς κάτι τρομερό.

Προσωπικό παράδειγμα: Όταν θέλω να αυξήσω το sexual instinct βλέπω 1-2 φωτογραφίες γυναικών που μου αρέσουν. Αυτό που σκέφτομαι είναι να κάνω σεξ μαζί τους.

Ξέρω, φαίνεται περίεργο αλλά πιάνει.

Σκοπός είναι να συνηθίσεις να σκέφτεσαι πως κάνεις σεξ με την γυναίκα που μιλάς.

Κανόνας: Θα σκέφτεσαι συνεχώς αυτό που θέλεις.

Αφιέρωνε 3 φορές την ημέρα και για 5 λεπτά/φορά να σκέφτεσαι με εικόνες το τελικό αποτέλεσμα που θέλεις να καταφέρεις.

Διαλογισμός: Δύο φορές την ημέρα και για 10 λεπτά θα διαλογίζεσαι. Δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι σπουδαίο.

Απλά συγκεντρώσου στις ανάσες σου και όταν παρασύρεσαι από σκέψεις(είναι δεδομένο), τότε επανέφερε την προσοχή σου στις ανάσες σου.

Ύπνος: Κορυφή για νοητική διαύγεια.

Από προσωπική εμπειρία και έχοντας δουλέψει διάφορα είδη κύκλων ύπνου έβγαλα το παρακάτω συμπέρασμα:

8 – 9 ώρες βραδινού ύπνου αρκούν για να ξεκουραστείς.

Προσωπικά, στον ύπνο βάζω μουσική που με χαλαρώνει ή δεν έχει πολλές διακυμάνσεις.

#3. Σώμα

οδηγός για σεξ.

Η εξωτερική εμφάνιση είναι ένας από τους βασικότερους παράγοντες που θα σου προσφέρουν γρήγορα αποτελέσματα και σεξ.

Γυμναστική: Δεν χρειάζεται να λιώνεις με τις ώρες, ειδικά αν δεν είσαι συνηθισμένος.

Προσωπικά, κάνω προπόνηση 5 φορές την εβδομάδα επί 1-1.30 ώρα. Συνδυάζω πυγμαχία και βάρη και ποτέ δεν παίζω με πολλά κιλά.

Αν δεν θέλεις να πας γυμναστήριο, οι καλύτερες ασκήσεις που μπορείς να βάλεις σε πρόγραμμα είναι:

  1. Τρέξιμο.
  2. Push – ups.
  3. Μονόζυγο.
  4. Κοιλιακοί.

Διατροφή: Η Διατροφή είναι πιο σημαντική από την Γυμναστική.

οδηγός για σεξ.

Τα τελευταία 15 χρόνια είμαι 68 – 73 κιλά. Δεν κάνω τρελή διατροφή ούτε κυκλοφορώ με μια ζυγαριά για να ζυγίζω το φαγητό. Δεν έχω τον χρόνο ούτε την όρεξη.

Όμως ακολουθώ ρητά πέντε κανόνες, που για εμένα δουλεύουν πολύ καλά.

  • Δεν τρώω καθόλου ζάχαρη και καθόλου τηγανητά.
  • Διατροφικά χαλάω μόνο δύο γεύματα την εβδομάδα.
  • Αποφεύγω το αλάτι.
  • Παίρνω μόνο Πρωτεΐνη και Γλουταμίνη, μια φορά την ημέρα, μετά την προπόνηση.
  • Κάνω 2 -3 γεύματα την ημέρα. Ξέρω είναι απαράδεκτο και δεν έχει καμία λογική από όποια πλευρά κι αν το δεις. Δεν θα το συνιστούσα ποτέ αλλά σε εμένα πιάνει.

Απλά ξεκίνα. Δεν χρειάζεσαι καμία βοήθεια εκτός από την θέληση σου και τις εμπειρίες που δημιουργείς.

#4. Στυλ

οδηγός για σεξ.

Το στυλ είναι κομμάτι της εξωτερικής σου εμφάνισης άρα καθοριστικό.

Για να έχεις τα μέγιστα αποτελέσματα θα χρειαστεί να δουλέψεις δύο κατηγορίες:

  • Περιποίηση.
  • Ντύσιμο.

Η περιποίηση σου περιλαμβάνει:

  1. Κολώνια.(προσωπικά αυτό το διάστημα χρησιμοποιώ την Paco RabanneInvictus και την DSQuaredWood).
  2. Κούρεμα. Πήγαινε σε ένα κομμωτήριο και κάνε κάτι που σου ταιριάζει. Αν έχεις σοβαρή καράφλα ξύρισε τα.
  3. Καθαρή αναπνοή. Να έχεις πάντα μαζί σου τσίχλες.
  4. Δόντια. Προσωπικά χρησιμοποιώ μια βασική οδοντόκρεμα(Colgate) και μια τοπικής λεύκανσης πριν βγω(AIM White Now). Ακόμα, δύο φορές της ημέρα χρησιμοποιώ λευκό Listerine. Το καλύτερο είναι να κάνεις μια λεύκανση σε οδοντίατρο.
  5. Γένια. Ότι κι αν επιλέξεις να είναι περιποιημένο. Πάντα.

Για το ντύσιμο έχεις:

  1. Μπλούζα. Θα χρειαστείς δύο κομμάτια σε ουδέτερα χρώματα.
  2. Πουκάμισο. 1-2 αρκούν. Μονόχρωμα, όχι καρώ ή με σχέδια πάνω τους.
  3. Παντελόνι. Δύο είναι αρκετά. Επέλεξε μαύρο και σκούρο καφέ. Ταιριάζουν με όλα.
  4. Παπούτσια: Θα χρειαστείς δύο βασικά ζευγάρια. Ένα για βράδυ και ένα για να μπορείς να το βάζεις παντού. Με 150 ευρώ max μπορείς να πάρεις δύο καλά ζευγάρια που θα αντέξουν στον χρόνο.
  5. Αξεσουάρ. Έχω γράψει ολόκληρο οδηγό.
  6. Παλτό Μπουφάν. Θα χρειαστείς μόνο δύο κομμάτια που θα σε κρατήσουν για Χειμώνα και Φθινόπωρο.

Κάποια παραδείγματα για πουκάμισα, παπούτσια και μπουφάν:

Πουκάμισο

οδηγός για σεξ.

 

Παπούτσια

σεξ και στυλ.

 

σεξ και ανδρικό στυλ.

 

Παλτό – Μπουφάν

οδηγός για σεξ και ανδρικό στυλ.

 

σεξ με γυναίκες και ανδρικό στυλ.

Πως σου φαίνεται μέχρι τώρα ο οδηγός; Είναι πρακτικός; Αν σκοπεύεις να τον ακολουθήσεις πως μπορούμε να βοηθήσουμε;

Έχεις κάποιο σχόλιο; Αν ναι, θα με βρεις εδώ. Ακόμα, θα χαρώ να διαβάσω τις απόψεις σου στο προσωπικό μου mail, chris@demo1.menofstyle.gr.

Μείνε συντονισμένος για το τρίτο μέρος. Έρχεται σύντομα.

Μέχρι τότε να είσαι καλά.

 

Βρες με!

Christos

Head Of Training at Men Of Style
Ο Χρήστος γρήγορα στην ενήλικη ζωή του συνειδητοποίησε πως η πραγματική ουσία της σωστής επικοινωνίας με τις γυναίκες, δεν βρίσκεται ούτε σε ατάκες ούτε σε συστήματα και ότι αυτά είναι μόνο η αρχή για το ξεκίνημα μιας νέας ζωής και κρίσιμων εσωτερικών αλλαγών και εξελίξεων σε οποιοδήποτε τομέα.

Στρέφοντας το ενδιαφέρον του στις δομές διαχείρισης Σχέσεων, αποφάσισε να επεκτείνει τις γνώσεις του πάνω στην Ψυχολογία, ώστε να συνδέσει τις πλούσιες εμπειρικές γνώσεις που ήδη υπήρχαν με τεχνογνωσίες που θα του επέτρεπαν μια βαθύτερη κατανόηση της διαπροσωπικής επαφής μεταξύ των δύο φύλων.

Ο Χρήστος είναι ιδρυτικό μέλος και υπεύθυνος του προγράμματος εκπαίδευσης του MenOfStyle.gr
Christos
Βρες με!
Christos
administrator
Ο Χρήστος γρήγορα στην ενήλικη ζωή του συνειδητοποίησε πως η πραγματική ουσία της σωστής επικοινωνίας με τις γυναίκες, δεν βρίσκεται ούτε σε ατάκες ούτε σε συστήματα και ότι αυτά είναι μόνο η αρχή για το ξεκίνημα μιας νέας ζωής και κρίσιμων εσωτερικών αλλαγών και εξελίξεων σε οποιοδήποτε τομέα.Στρέφοντας το ενδιαφέρον του στις δομές διαχείρισης Σχέσεων, αποφάσισε να επεκτείνει τις γνώσεις του πάνω στην Ψυχολογία, ώστε να συνδέσει τις πλούσιες εμπειρικές γνώσεις που ήδη υπήρχαν με τεχνογνωσίες που θα του επέτρεπαν μια βαθύτερη κατανόηση της διαπροσωπικής επαφής μεταξύ των δύο φύλων.Ο Χρήστος είναι ιδρυτικό μέλος και υπεύθυνος του προγράμματος εκπαίδευσης του MenOfStyle.gr