Οι πιο Αποτελεσματικοί Τρόποι για να Επικοινωνείς Καλύτερα στον Χώρο Εργασίας σου

Η επικοινωνία και η συνεργασία με άλλους ανθρώπους είναι πολλές φορές δύσκολη, ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι ανήκουν στο χώρο εργασίας σου.

Η επικοινωνία στον χώρο εργασίας είναι το κλειδί για την διαμόρφωση ισχυρών σχέσεων που προωθούν την διεκπεραίωση ακόμη και των δυσκολότερων project.

Επικοινωνώντας όχι μόνο αισθάνεσαι όμορφα, αλλά φέρνεις και αποτελέσματα. Συχνά όμως υπάρχουν ζητήματα επικοινωνίας στον χώρο εργασίας, τα οποία όμως μπορούν να επιλυθούν.

Αν θέλεις να βελτιώσεις την επικοινωνία στον χώρο εργασίας σου εφάρμοσε τις παρακάτω απλές πρακτικές.

#1. Να Είσαι Φιλικός και ΕυγενικόςΗ επικοινωνία και η συνεργασία με άλλους ανθρώπους είναι πολλές φορές δύσκολη, ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι ανήκουν στο χώρο εργασίας σου.

Με τι είδους ανθρώπους θα ήθελες να επικοινωνείς; Αρνητικούς και αγενείς ή θετικούς, φιλικούς και ευγενικούς;

Είναι πολύ λογικό όλοι να προτιμούν την επικοινωνία με κάποιον ευγενικό άνθρωπο που αποπνέει θετικότητα.

Αν τώρα στον χώρο εργασίας σου υπάρχουν όμορφες γυναίκες, που θα ήθελες να φλερτάρεις, τσέκαρε το παρακάτω επεισόδιο του Apla+Andrika.

#2. Γίνε Καλός ΑκροατήςΗ επικοινωνία και η συνεργασία με άλλους ανθρώπους είναι πολλές φορές δύσκολη, ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι ανήκουν στο χώρο εργασίας σου.

Σημαντικό κομμάτι της επικοινωνίας, ειδικά σε έναν χώρο εργασίας, δεν είναι μόνο το να ξέρεις να μιλάς και να εκφράζεσαι σωστά, αλλά και να μπορείς να ακούς τους συναδέλφους ή τους υφιστάμενους.

Η αποτελεσματική επικοινωνία είναι ένας δρόμος με δύο κατευθύνσεις. Αν δεν ακούς αποτελεσματικά όσα έχει ο άλλος να σου πει, δεν θα μπορέσεις ποτέ να συντονιστείς και τελικά να συνεννοηθείς μαζί του.

Δώσε την πλήρη προσοχή σου, κάνε ερωτήσεις για να ξεκαθαρίσεις τυχόν απορίες και προσπάθησε να δεις τα πράγματα από την άλλη πλευρά.

#3. Μην Μπλέκεσαι σε ΚουτσομπολιάΗ επικοινωνία και η συνεργασία με άλλους ανθρώπους είναι πολλές φορές δύσκολη, ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι ανήκουν στο χώρο εργασίας σου.

Το κουτσομπολιό εκτός από άχρηστη ασχολία και χάσιμο χρόνου, μπορεί να είναι και καταστροφικό για κάποια σχέση.

Θα λέγαμε ότι το κουτσομπολιό είναι θόρυβος και πληροφορίες που δεν είναι απαραίτητες στον χώρο εργασίας και στην επίτευξη ενός στόχου.

#4. Μίλησε ΉρεμαΗ επικοινωνία και η συνεργασία με άλλους ανθρώπους είναι πολλές φορές δύσκολη, ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι ανήκουν στο χώρο εργασίας σου.

Αν δεις συζητήσεις στην τηλεόραση ή στα άλλα μέσα θα παρατηρήσεις ότι υπάρχει μια τάση κάποιων να θέλουν να ακουστούν πάνω από τους άλλους και να τους υπερκαλύψουν.

Μια καθαρή, ήρεμη και δυνατή φωνή είναι πολύ πιο αποτελεσματική, όταν θέλεις να ακουστείς πραγματικά και να προβάλλεις τις επικοινωνιακές σου ικανότητες.

#5. Δώσε Βάση στην Προσωπική σου ΥγιεινήΗ επικοινωνία και η συνεργασία με άλλους ανθρώπους είναι πολλές φορές δύσκολη, ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι ανήκουν στο χώρο εργασίας σου.

Αυτό το σημείο δεν αφορά αποκλειστικά τις επικοινωνιακές ικανότητες σου, αλλά είναι σημαντικό υπό μια πιο ευρεία έννοια, καθώς είναι λογικό κάποιος που δεν προσέχει καθόλου την υγιεινή του και μυρίζει από χιλιόμετρα μακριά, να μην είναι επιθυμητός από κανέναν.

Η εμφάνιση και ο τρόπος που παρουσιάζεις τον εαυτό σου στους άλλους παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στην επικοινωνία, τόσο στον χώρο εργασίας, όσο και οπουδήποτε αλλού.

Στο παρακάτω βίντεο θα δεις πολύ χρήσιμες συμβουλές, για να μυρίζεις απίστευτα, όχι μόνο στον χώρο εργασίας.

#6. Δείξε την Εκτίμηση σου Όταν Κάποιος Δουλεύει ΣωστάΗ επικοινωνία και η συνεργασία με άλλους ανθρώπους είναι πολλές φορές δύσκολη, ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι ανήκουν στο χώρο εργασίας σου.

Οι άνθρωποι που αισθάνονται ότι οι προσπάθειες τους δεν εκτιμώνται από τους συναδέλφους ή από τους προϊστάμενους, όχι μόνο γίνονται κακοί συνομιλητές, αλλά δεν αποδίδουν καλά και στην δουλειά τους.

Αντιθέτως, κάποιος ο οποίος αισθάνεται ότι αξίζει, εργάζεται πιο αποδοτικά και είναι πρόθυμος να συμμετάσχει στην συζήτηση.

Όταν δεις κάτι καλό από κάποιον, μην διστάσεις να το επισημάνεις και να δείξεις ότι τον λαμβάνεις υπ’ όψιν σου.

#7. Να Είσαι Ειλικρινής και ΗθικόςΗ επικοινωνία και η συνεργασία με άλλους ανθρώπους είναι πολλές φορές δύσκολη, ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι ανήκουν στο χώρο εργασίας σου.

Οι άνθρωποι αντιπαθούν εκείνους που χρησιμοποιούν ξύλινη γλώσσα και που προσπαθούν να κολακέψουν τους άλλους με ψεύτικα λόγια, ώστε να πάρουν αυτό που θέλουν.

Αν θέλεις να υπάρχει πραγματική επικοινωνία στον χώρο εργασίας σου, φρόντισε να είσαι ειλικρινής και ηθικός, ώστε να έχεις την εμπιστοσύνη όλων και να φαίνεται ότι είσαι αξιόπιστος.

#8. Δείξε ΚατανόησηΗ επικοινωνία και η συνεργασία με άλλους ανθρώπους είναι πολλές φορές δύσκολη, ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι ανήκουν στο χώρο εργασίας σου.

Δεν μπορεί να υπάρξει επικοινωνία, αν δεν υπάρχει κατανόηση μεταξύ των δύο πλευρών. Όταν επικοινωνείς στον χώρο εργασίας σου, με το αφεντικό ή τους συναδέλφους, δείξε το ανθρώπινο σου πρόσωπο και απόφυγε να κάνεις βεβιασμένες γενικεύσεις και να βγάζεις συμπεράσματα προτού ακούσεις ολόκληρη την ιστορία.

Μέσα σε μια εταιρεία μπορεί να προκύψουν πολλά προβλήματα, τα οποία για να επιλυθούν χρειάζεται πλήρης κατανόηση των συνθηκών εργασίας και όσων οδήγησαν σε αυτά.

#9. Γλώσσα του ΣώματοςΗ επικοινωνία και η συνεργασία με άλλους ανθρώπους είναι πολλές φορές δύσκολη, ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι ανήκουν στο χώρο εργασίας σου.

Όπως ίσως έχεις διαβάσει και σε άλλα άρθρα μας, η γλώσσα του σώματος αποτελεί μεγάλο ποσοστό της ανθρώπινης επικοινωνίας.

Οι εκφράσεις του προσώπου, η στάση και ο τόνος της φωνής μπορούν να πουν πάρα πολλά. Αυτό φυσικά ισχύει και για την επικοινωνία στον χώρο εργασίας.

Ο τρόπος που αρθρώνεις τις λέξεις και τους δίνεις έμφαση μπορεί να επιδράσει στον τρόπο που οι άλλοι θα τις εκλάβουν. Ακόμη, η στάση σου και η επαφή με τα μάτια είναι παράγοντες που επηρεάζουν την προσοχή του ακροατηρίου.

#10. Απόδειξε με τα Λόγια σου ότι Είσαι ΈμπιστοςΗ επικοινωνία και η συνεργασία με άλλους ανθρώπους είναι πολλές φορές δύσκολη, ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι ανήκουν στο χώρο εργασίας σου.

Η επικοινωνία στον χώρο εργασίας μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματική, όταν οι άνθρωποι εμπιστεύονται ο ένας τον άλλον.

Αυτό είναι κάτι που μπορείς να το δείξεις με το έμπρακτο ενδιαφέρον σου για τα προβλήματα των άλλων, όχι μόνο σε επίπεδο δουλειάς, αλλά και εκτός αυτής.

Όταν ξέρουν ότι μπορούν να σε εμπιστευτούν θα μπορέσουν να δουλέψουν μαζί σου για να βρεθεί μια λύση σε οποιοδήποτε ζήτημα.

#11. Κάνε Εποικοδομητική Κριτική

Όλοι έχουμε βρεθεί σε μια κατάσταση κατά την οποία έχουμε δεχθεί κριτική με επιθετικό τόνο και χωρίς καμία διάθεση να βγει κάτι χρήσιμο από αυτήν.

Για να είναι αποτελεσματική η επικοινωνία πρέπει τα σχόλια να είναι στοχευμένα και να βοηθούν τον άλλον να βελτιωθεί και όχι να είναι επιθετικά και κακοπροαίρετα.

#12. Πρόσεξε την Ψηφιακή ΕπικοινωνίαΗ επικοινωνία και η συνεργασία με άλλους ανθρώπους είναι πολλές φορές δύσκολη, ειδικά όταν αυτοί οι άνθρωποι ανήκουν στο χώρο εργασίας σου.

Η σύγχρονη εποχή έχει φέρει νέους τρόπους επικοινωνίας στον χώρο εργασίας, όπως email, διάφορες εφαρμογές επικοινωνίας και πλατφόρμες συνεργασίας.

Η ψηφιακή μορφή ενός μηνύματος όμως μπορεί εύκολα να παρερμηνευθεί, γι’ αυτό χρειάζεται λίγη προσοχή.

Πρόσεξε πώς χρησιμοποιείς τα κεφαλαία γράμματα. Ένα κείμενο γραμμένο μόνο με κεφαλαία, εκτός από δυσανάγνωστο, δείχνει επιθετικότητα.

Από την άλλη, η παντελής έλλειψη κεφαλαίων γραμμάτων, μπορεί να δείχνει προχειρότητα και αντι-επαγγελματισμό.

Επίσης, τα σημεία στίξης μπορεί να αλλάξουν τον τόνο ενός μηνύματος, όπως επίσης και το μέγεθος του ίδιου του μηνύματος. Ένα μεγάλο μήνυμα, που δεν χωράει και προσπαθείς να μειώσεις το μέγεθος του για να το στείλεις με ένα SMS για παράδειγμα, μπορεί να έχει τελείως αλλαγμένο νόημα από το μήνυμα στην πλήρη μορφή του.

Επομένως,η αποτελεσματική επικοινωνία στον χώρο εργασίας πάει πέρα από τις ίδιες τις λέξεις. Είναι ένας συνδυασμός λέξεων, γλώσσας σώματος και συμπεριφοράς που δείχνει στους συναδέλφους σου ότι διαθέτεις τις ικανότητες να επικοινωνήσεις αποτελεσματικά.

 Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Αν θέλεις να μάθεις να επικοινωνείς καλύτερα με το αντίθετο φύλο, βρίσκεσαι στο κατάλληλο σημείο. Κάνε κλικ εδώ.

Καλή συνέχεια

Men Of Style

Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους.
Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.
Men Of Style