Πώς να μένεις Ψύχραιμος Όταν η Πίεση Χτυπάει Κόκκινο

Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να μένεις ψύχραιμος όταν οι καταστάσεις σε πιέζουν. Δες πως μπορείς να το καταφέρεις.
Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να μένεις ψύχραιμος όταν οι καταστάσεις σε πιέζουν. Δες πως μπορείς να το καταφέρεις.

Όταν είσαι συνέχεια μέσα στα νεύρα, χάνεις πολύτιμη ενέργεια. Αν θέλεις να μειώσεις την ένταση και να γίνεις πιο ήρεμος, εφάρμοσε τις παρακάτω συμβουλές

#1. Πάρε βαθιές ανάσες
Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να μένεις ψύχραιμος όταν οι καταστάσεις σε πιέζουν. Δες πως μπορείς να το καταφέρεις.

Την επόμενη φορά που θα αντιμετωπίσεις κάποια αγχωτική κατάσταση που θα σε πιέζει, σταμάτησε και πάρε μερικές βαθιές ανάσες για ένα λεπτό.

Αυτό θα σε βοηθήσει να ηρεμήσεις και να σκεφτείς πιο καθαρά.

#2. Εξωτερίκευσε τον Θυμό σου
Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να μένεις ψύχραιμος όταν οι καταστάσεις σε πιέζουν. Δες πως μπορείς να το καταφέρεις.

Το να βρίζεις και να φωνάζεις δεν είναι κάτι ωραίο και μπορεί να δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα.

Αν όμως είσαι μόνος σου, ίσως σε βοηθήσει να βρίσεις, εφόσον δεν θα υπάρχει εκεί γύρω κάποιος που θα μπορούσε να προσβληθεί.

#3. Μην Απομακρυνθείς για να Ηρεμήσεις
Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να μένεις ψύχραιμος όταν οι καταστάσεις σε πιέζουν. Δες πως μπορείς να το καταφέρεις.

Αν φύγεις από μια δύσκολη κατάσταση είναι σαν να πατάς το pause για λίγο. Όταν γυρίσεις το πρόβλημα θα είναι ακόμη εκεί και θα σε περιμένει.

Μείνε εκεί που είσαι, αντιμετώπισε το πρόβλημα, πάρε βαθιές ανάσες και βρες λύση, προτού τα πράγματα γίνουν χειρότερα.

#4. Σκέψου Λογικά
Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να μένεις ψύχραιμος όταν οι καταστάσεις σε πιέζουν. Δες πως μπορείς να το καταφέρεις.

Όταν υπάρχει κάτι που σε πιέζει, σκέψου κάτι που θα σε πίεζε ακόμη περισσότερο και το οποίο θα χειροτέρευε τα πράγματα.

Αυτό θα σε βοηθήσει να καταλάβεις ότι το αρχικό σου στρες ήταν κάτι που μπορούσες να αντιμετωπίσεις πιο εύκολα.

Για παράδειγμα, τι είναι χειρότερο; Να αργήσεις σε ένα ραντεβού ή να αναγκαστείς να το αναβάλλεις επειδή θα τρακάρεις οδηγώντας γρήγορα για να προλάβεις;

Την επόμενη φορά που η πίεση θα χτυπάει κόκκινο, ρώτησε τον εαυτό σου:

«Αυτό που με αγχώνει, θα είναι το ίδιο σημαντικό σε μια βδομάδα ή σε ένα μήνα;»

Τις περισσότερες φορές πράγματα που μας ασκούν πίεση είναι τελείως ασήμαντα, ακόμη και για την επόμενη μέρα!

#5. Συνειδητοποίησε ότι δεν μπορείς να Ελέγχεις τα Πάντα
Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να μένεις ψύχραιμος όταν οι καταστάσεις σε πιέζουν. Δες πως μπορείς να το καταφέρεις.

Υπάρχουν πράγματα πάνω στα οποία δεν έχεις κανέναν έλεγχο. Να εστιάζεις σε εκείνα που εξαρτώνται πραγματικά από εσένα και που μπορείς να κάνεις κάτι.

Μην σπαταλάς ενέργεια για πράγματα που δεν μπορείς να ελέγξεις και τα οποία δεν σε βοηθούν να επιτύχεις τον σκοπό σου.

#6. Μην είσαι Τελειομανής
Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να μένεις ψύχραιμος όταν οι καταστάσεις σε πιέζουν. Δες πως μπορείς να το καταφέρεις.

Κανείς δεν είναι τέλειος και αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό. Το να αποζητάς την τελειότητα στον εαυτό σου ή οποιονδήποτε άλλον είναι κάτι που μόνο άγχος μπορεί να προσθέσει σε μια κατάσταση.

#7. Κάνε Πρακτικές Ασκήσεις Υπομονής Καθημερινά
Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να μένεις ψύχραιμος όταν οι καταστάσεις σε πιέζουν. Δες πως μπορείς να το καταφέρεις.

Η ψυχραιμία και η υπομονή χρειάζονται προπόνηση!

Δοκίμασε να εκθέτεις τον εαυτό σου σε πιεστικές καταστάσεις, για να μάθεις να αντιδράς καλύτερα σε αυτές, να αντιμετωπίζεις δύσκολους ανθρώπους, καταστάσεις και συγκρούσεις, αλλά και να δεις τι σε βοηθά να παραμένεις ψύχραιμος.

Μπορείς για παράδειγμα να πας στην πιο μεγάλη ουρά στο σούπερ μάρκετ ή να πας να πληρώσεις τους λογαριασμούς σου στο κατάστημα αντί να το κάνεις μέσω διαδικτύου!

#8. Κάνε Δραστηριότητες που σε Χαλαρώνουν
Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να μένεις ψύχραιμος όταν οι καταστάσεις σε πιέζουν. Δες πως μπορείς να το καταφέρεις.

Βρες δραστηριότητες που σε χαλαρώνουν και σε βοηθούν να ξεδώσεις.

Οι δραστηριότητες αυτές μπορεί να είναι δημιουργικές, όπως γράψιμο ή ζωγραφική. Μπορείς επίσης να κάνεις κάποιο άθλημα, όπως ποδήλατο ή τρέξιμο. Ακόμη και μισή ώρα περπάτημα μπορεί να σε βοηθήσει να αισθανθείς καλύτερα.

Κάθε φορά που μένεις ψύχραιμος, όταν οι καταστάσεις σε πιέζουν, η αυτοπεποίθηση σου αυξάνεται. Μπορείς να δεις τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων με αυτοπεποίθηση στο παρακάτω βίντεο:

Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Είσαι από τους άνδρες που αναζητούν περιπέτειες, πάτα εδώ για κάτι νέο στη ζωή σου.

Καλή συνέχεια

Men Of Style

Men Of Style

Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους.
Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.
Men Of Style