Πώς Να Ντυθείς Κατάλληλα Για Την Επόμενη Συνέντευξη!

Αν το τι θα βάλεις στην επόμενη συνέντευξη για εργασία σε προβληματίζει, τότε σίγουρο το παρόν άρθρο γράφτηκε για σένα.
Αν το τι θα βάλεις στην επόμενη συνέντευξη για εργασία σε προβληματίζει, τότε σίγουρο το παρόν άρθρο γράφτηκε για σένα.

Αν είσαι από αυτούς που όταν βγαίνουν έξω για ποτό, το να αποφασίσουν τι θα φορέσουν τους παίρνει περίπου 30 λεπτά της ώρας, τότε σίγουρα θα χρειάζεσαι μια βοήθεια παραπάνω όταν η περίσταση είναι πιο σοβαρή, όπως μια συνέντευξη για μια θέση εργασίας που πραγματικά θες.

Αν είσαι από τους άλλους, που αποφασίζουν το τι θα βάλουν άμεσα και γρήγορα, τότε και εσύ πρέπει να διαβάσεις παρακάτω, καθώς σε μια συνέντευξη εργασίας πρέπει να δείξεις τον χαρακτήρα σου, όχι μόνο με τα λόγια, αλλά και το φαίνεσθαι και οφείλεις να κρατάς μερικά standards.

Η εικόνα παίζει σημαντικό ρόλο όσο καλός και να είσαι!

Στην καριέρα μου έχω υπάρξει και στις δύο θέσεις. Του ανθρώπου που προσλαμβάνει αλλά και του ανθρώπου που ζητάει μια θέση. Όσες φορές ήμουν ο συνεντευξιαστής, που είναι και οι περισσότερες, έδινα σημασία πολύ στα hard και soft skills ενός υποψηφίου.

Όμως, κάθε φορά που αυτά ήταν τέλεια και φάνταζε ιδανικός για την θέση, ένα απρόσεκτο ντύσιμο ή πολύ χαλαρό για την περίσταση, του χάλαγε την όλη εικόνα.

Από την άλλη, όσες φορές ως συνεντευξιαζόμενος ήμουν σωστά ντυμένος, ένιωθα να απαντώ με περισσότερη αυτοπεποίθηση και να νιώθω πολύ πιο άνετα σε μια κατάσταση που εξ ορισμού σου φέρνει άγχος τουλάχιστον της απόδοσης.

Οπότε μάζεψα μερικά tips που ίσως σε βοηθήσουν, καθώς όπως ξέρεις, αν θες να επιτύχεις δεν αφήνεις τίποτα στην τύχη. Ούτε το ντύσιμο.

Αρχίζω με το τι να μη κάνεις :

1) Μη φορέσεις κάτι που δεν σου κάνει. Όλα τα ρούχα σου να είναι το νούμερό σου.  Αν δώσεις χειραψία και το χέρι σου καλύπτεται από το μανίκι του 4 νούμερα μεγαλύτερου σακακιού, τότε δεν δίνεις καλή εικόνα.

2) Μη φορέσεις κάτι υπερβολικό. Δεν πας σε πάρτι. Περίεργα χρώματα και κοψίματα ας λείπουν από την πρώτη σου γνωριμία με κάποιον που αποφασίζει για το αν ταιριάζεις στην ομάδα του.

3) Μη βάλεις πάνω από 3 χρώματα. Και αυτό ισχύει και για τα ρούχα και για τα αξεσουάρ. Δεν είσαι παλέτα χρωμάτων.

Το πως παρουσιάζεσαι είναι τρόπος σκέψης!

Συνεχίζω με μερικά αξιώματα που πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ως θρησκεία.

  • Όταν δεν είσαι σίγουρος, η λύση είναι στο κλασσικό. Κουστούμι μαύρο, μπλε, γκρι είναι οκ όπως και το άσπρο πουκάμισο. Μη το παρακάνεις αν δεν είσαι απολύτως σίγουρος ότι αυτό που φοράς ταιριάζει σε εσένα και την περίσταση.
  • Αν δεν είσαι σίγουρος, πάντα να πηγαίνεις καλύτερα ντυμένος από ότι νομίζεις. Μπορεί η θέση να αφορά μια νεανική επιχείρηση ή ένα οικογενειακό κατάστημα, αλλά όταν μιλάμε για business οι άνθρωποι τείνουν να είναι πιο συντηρητικοί. Πόσο μάλλον αυτοί που αποφασίζουν για το που θα δώσουν τα λεφτά τους. Πήγαινε με καλά ρούχα. Σου εγγυώμαι ότι αν έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε εσένα και έναν τύπο με t-shirt και converse με τα ίδια skills, έχεις πλεονέκτημα.
  • Αξεσουάρ και ρούχα πρέπει να ταιριάζουν. Μη φορέσεις το ακριβό καφέ ρολόι του μπαμπά με γκρι σακάκι επειδή είναι ακριβό και θες να κάνεις μόστρα. Καλύτερα φόρα το φθηνότερο κλασσικό με ασημί μπρασελέτ που ταιριάζει γάντι.

Πάμε τώρα στις πληροφορίες που πραγματικά αλλάζουν το παιχνίδι. Λίγο πολύ, αν έχεις στυλ καλό, ίσως κάποια από τα παραπάνω να τα ήξερες ή να τα είχες σκεφθεί. Τα παρακάτω όμως δύσκολα να τα διαβάσεις αλλού.

Κάνε την διαφορά με 7 απλούς κανόνες!

  • Πριν πας στη συνέντευξη μπες στο FB page / website της εταιρείας. Συνήθως έχουν φωτογραφίες από το προσωπικό τους ή από τα γραφεία τους. Δες πως ντύνονται και πήγαινε 1 με 2 τόνους καλύτερα ντυμένος. Αν φορούν T Shirt φόρα blazer. Αν φορούν blazer φόρα κουστούμι. Αν φορούν κουστούμι business casual, πήγαινε με γραβάτα.
  • Προσπάθησε να φορέσεις ρούχα που ταιριάζουν με τα χρώματα της εταιρείας. Θα τους φαίνεται σίγουρα οικείο. Τα χρώματα της εταιρείας φαίνονται στο logo της και στην εταιρική της ταυτότητα. Πχ τα χρώματα της Apple είναι Άσπρο – Γκρι – Μαύρο
  • Πολλοί άνδρες φορούν αλυσίδες, σκουλαρίκια και κρεμαστά. Αν φοράς και εσύ, ακόμα και αν σου πάνε, καλό είναι να λείπουν από μια συνέντευξη, ιδιαίτερα αν μιλάμε για εταιρεία που είναι συντηρητική.
  • Αν κάνει ζέστη, έχε το σακάκι στο χέρι και φόρεσέ το μόνο όταν μπεις στο χώρο της συνέντευξης. Φρόντισε μόνο να μη τσαλακώνεται όσο το κρατάς.
  • Φόρα την πιο ελαφριά κολόνια που έχεις και σε πολύ διακριτική ποσότητα. Κάνε όμως καλό μπάνιο και φόρα αποσμητικό.
  • Το ύφασμα εκτός από την μόδα, να συνάδει και με την εποχή. Μη μου φορέσεις λινό μέσα στον Φλεβάρη.
  • Φρόντισε τα ρούχα που θα φορέσεις να έχουν καθόλου ή διακριτικό logo στην όψη τους. Μη τραβάνε την προσοχή με το μέγεθός τους. Έχεις δει εκείνα τα polo με το άλογο που πιάνει το μισό στήθος και όλα τα πλευρά; Δεν αρέσουν σε κανέναν.

Σίγουρα θα σε βοηθήσουν και τα παρακάτω σημαντικά άρθρα για το στυλ σου:

Μη δώσεις κανένα λόγο να μη σε διαλέξουν. Να έχεις μια άψογη εικόνα και να αφήσεις τις ικανότητές σου και τις επικοινωνιακές σου δεξιότητες να λάμψουν. Ακριβώς όπως αξίζει σε έναν Άνδρα με στυλ και αυτοπεποίθηση.

Μέχρι την επόμενη φορά!

Βρες με!

Spiros

Manager at Men Of Style
Εκτός από επικοινωνιακός, ο Spiros είναι μια αξιόπιστη και φερέγγυα προσθήκη σε κάθε ομάδα, είτε έχει την ηγεσία είτε όχι. Η αποτελεσματική Διαχείριση Κρίσεων και η εξαιρετική διαχείριση της Πίεσης, που προκύπτουν από τα χρόνια εργασιακής του εμπειρίας σε απαιτητικό – ανταγωνιστικό περιβάλλον, εμπνέει την αίσθηση της επιτυχίας σε όλα τα μέλη της ομάδας .
Avatar
Βρες με!