Πρωινό για Πολυάσχολους: 7 Υγιεινές Ιδέες για να Ξεκινήσεις με Τούρμπο!

Αν θέλεις να ξεκινήσεις την ημέρα σου όσο πιο δυνατά γίνεται, τότε χρειάζεσαι απαραίτητα ένα εξαιρετικό πρωινό. Διάβασε πως θα το φτιάξεις.
Αν θέλεις να ξεκινήσεις την ημέρα σου όσο πιο δυνατά γίνεται, τότε χρειάζεσαι απαραίτητα ένα εξαιρετικό πρωινό. Διάβασε πως θα το φτιάξεις.

Το πρωινό είναι πάρα πολύ σημαντικό, γιατί παρέχει στον οργανισμό τα απαραίτητα καύσιμα, ώστε να λειτουργήσει μέσα στην μέρα.

Επίσης, βοηθά στο να μειωθεί η πείνα, μειώνοντας έτσι την επιθυμία για τσιμπολόγημα. Αν θέλεις να ξεκινήσεις πολύ δυνατά την μέρα σου θα είναι καλό αρχικά να επιλέξεις τροφές που δεν είναι επεξεργασμένες.

Μπορείς να επιλέξεις τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, φρούτα και πηγές πρωτεΐνης.

Αν θέλεις κάτι που θα σου δώσει ποιοτική ενέργεια για να αντέξεις, θα πρέπει να αποφύγεις την κλασσική ζαμπονοτυρόπιτα με σοκολατούχο γάλα, καθώς και λουκάνικα, μπέικον και άλλες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη.

Προσοχή θα πρέπει να δώσεις στα δημητριακά, τα οποία μπορεί να περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης.

Παρακάτω θα διαβάσεις 7 ιδέες για να ξεκινήσεις την μέρα σου με τούρμπο!

Βέβαια, μπορείς να συνδυάσεις ένα ποιοτικό πρωινό παρέα με την εκπομπή μας Apla+Andrika, όπως μπορείς να δεις παρακάτω:


#1. Φρουτοσαλάτα
Αν θέλεις να ξεκινήσεις την ημέρα σου όσο πιο δυνατά γίνεται, τότε χρειάζεσαι απαραίτητα ένα εξαιρετικό πρωινό. Διάβασε πως θα το φτιάξεις.

Τα φρούτα μπορεί να είναι ένα πολύ γευστικό κομμάτι του πρωινού σου.

Τα φρούτα περιέχουν βιταμίνες, φυτικές ίνες και έχουν σχετικά χαμηλό θερμιδικό περιεχόμενο. Ανάλογα το φρούτο, ένα μπολάκι μπορεί να περιέχει 80 έως 130 θερμίδες.

Λόγω του ότι έχουν πολύ νερό και φυτικές ίνες, θα σε κάνουν να αισθανθείς γεμάτος.

Μπορείς να φτιάξεις μια φρουτοσαλάτα με πολλά διαφορετικά φρούτα, ώστε να επωφεληθείς από τις διαφορετικές τους ιδιότητες.

Τα εσπεριδοειδή έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, τα μούρα έχουν αντιοξειδωτικά, οι μπανάνες περιέχουν ηλεκτρολύτες, τα ακτινίδια είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ινών.

Για ένα ισορροπημένο πρωινό μπορείς να συνοδέψεις τα φρούτα σου με γιαούρτι, τυρί ή αυγά.

#2. Γιαούρτι
Αν θέλεις να ξεκινήσεις την ημέρα σου όσο πιο δυνατά γίνεται, τότε χρειάζεσαι απαραίτητα ένα εξαιρετικό πρωινό. Διάβασε πως θα το φτιάξεις.

Το γιαούρτι είναι πολύ θρεπτικό και περιέχει υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες και θα σε κάνει να χορτάσεις και να γεμίσεις ενέργεια.

Μπορείς να συνοδεύσεις το γιαούρτι σου με μέλι και καρύδια, αν θέλεις να απογειώσεις την γεύση του και να πάρεις αρκετή ενέργεια για να ανταπεξέλθεις στις ανάγκες σου.

Αν το θέλεις πιο ελαφρύ, μπορείς να προσθέσεις μερικά φρούτα. Πρόσεξε όμως τα έτοιμα γιαούρτια με γεύσεις, τα οποία μπορεί να περιέχουν αρκετή ζάχαρη.

#3. Smoothies και χυμοί φρούτων
Αν θέλεις να ξεκινήσεις την ημέρα σου όσο πιο δυνατά γίνεται, τότε χρειάζεσαι απαραίτητα ένα εξαιρετικό πρωινό. Διάβασε πως θα το φτιάξεις.

Το smoothie είναι ένα ολοκληρωμένο γεύμα. Μπορείς να βάλεις για βάση γιαούρτι, ώστε να πάρεις την απαιτούμενη ποσότητα πρωτεΐνης και φρέσκα φρούτα, όπως φράουλες, για να του δώσεις την γεύση που επιθυμείς.

Εναλλακτικά, μπορείς να προσθέσεις μια κουταλιά πρωτεΐνης σε σκόνη με την αγαπημένη σου γεύση.

Οι χυμοί φρούτων επίσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος να γεμίσεις το σώμα σου με όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι. Προτίμησε να στύψεις φρέσκο χυμό ή να αγοράσεις χυμό από 100% φρούτο.

#4. Καφές ή τσάι
Αν θέλεις να ξεκινήσεις την ημέρα σου όσο πιο δυνατά γίνεται, τότε χρειάζεσαι απαραίτητα ένα εξαιρετικό πρωινό. Διάβασε πως θα το φτιάξεις.

Ο καφές σε μικρές ποσότητες έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία. Εκτός του ότι θα σε ξυπνήσει, μπορεί να σε βοηθήσει να μειώσεις το ρίσκο για κάποιες ασθένειες, όπως ο διαβήτης.

Επίσης, έχει βρεθεί ότι αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό και είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικές ουσίες.

Τα προτερήματα του βέβαια εξαλείφονται αν βάζεις ζάχαρη, σαντιγί κλπ, επομένως θα ήταν καλό να τον πίνεις σκέτο.

Ο καφές είναι μια καλή προσθήκη στο πρωινό σου. Αν όμως δεν σου αρέσει ο καφές, μπορείς να πιεις τσάι, κατά προτίμηση πράσινο, το οποίο διαθέτει επίσης έναν πολύ δυνατό κατάλογο προτερημάτων.

Ενυδατώνει το σώμα καλύτερα από τον καφέ, μιας και έχει λιγότερη καφεΐνη και διαθέτει ουσίες, τις κατεχίνες, οι οποίες βοηθούν στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού.

Όλα τα είδη τσαγιού περιέχουν αντιοξειδωτικές ουσίες (το πράσινο έχει τις περισσότερες) και σύμφωνα με κάποιες έρευνες μπορεί να αυξήσει τον μεταβολικό ρυθμό.

Και στην περίπτωση του τσαγιού ισχύει ότι και στον καφέ, δηλαδή καλό είναι να το πιεις σκέτο ή να προσθέσεις ελάχιστο μέλι και να αποφύγεις την ζάχαρη. Μπορείς να βρεις πολύ γευστικές ποικιλίες με προσθήκη άλλων βοτάνων, όπως κάρδαμο, που θα σε τουρμπίσουν.

#5. Δημητριακά
Αν θέλεις να ξεκινήσεις την ημέρα σου όσο πιο δυνατά γίνεται, τότε χρειάζεσαι απαραίτητα ένα εξαιρετικό πρωινό. Διάβασε πως θα το φτιάξεις.

Μια κλασσική, γευστική λύση για δυνατό πρωινό είναι τα δημητριακά με γάλα. Μπορείς να βρεις πάρα πολύ μεγάλη ποικιλία, σκέτα, με φρούτα, με σοκολάτα ή ολικής άλεσης.

Η πιο υγιεινή λύση είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα οποία έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και επιπλέον περιέχουν ριβοφλαβίνη, φολικό οξύ και άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Παρόλο που αποτελούν μια πολύ υγιεινή επιλογή, θα πρέπει να προσέξεις και εδώ τις περιπτώσεις στις οποίες υπάρχει σημαντική προσθήκη ζάχαρης, συνήθως σε ποικιλίες που απευθύνονται σε παιδιά.

#6. Ξηροί καρποί
Αν θέλεις να ξεκινήσεις την ημέρα σου όσο πιο δυνατά γίνεται, τότε χρειάζεσαι απαραίτητα ένα εξαιρετικό πρωινό. Διάβασε πως θα το φτιάξεις.

Οι ξηροί καρποί είναι εύγευστοι και με μεγάλη διατροφική αξία και αποτελούν μια εξαιρετική προσθήκη στο πρωινό ενός πολυάσχολου ανθρώπου που χρειάζεται ενέργεια.

Έχουν μεγάλη θερμιδική αξία και περιέχουν καλής ποιότητας λίπη. Επιπλέον, περιέχουν σημαντική ποσότητα μαγνησίου και έχει βρεθεί ότι μειώνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.

Βάλε στο πρωινό σου αμύγδαλα, φουντούκια, καρύδια και άλλους ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σου. Πρόσεξε μόνο να είναι ωμοί και χωρίς προσθήκη αλατιού.

#7. Νιφάδες Βρώμης
Αν θέλεις να ξεκινήσεις την ημέρα σου όσο πιο δυνατά γίνεται, τότε χρειάζεσαι απαραίτητα ένα εξαιρετικό πρωινό. Διάβασε πως θα το φτιάξεις.

Οι νιφάδες βρώμης, γνωστές και ως Quaker (αν και υπάρχουν και άλλες μάρκες), είναι αδιαμφισβήτητα ο βασιλιάς του πρωινού. Σίγουρα θα έχεις δοκιμάσει αμέτρητους συνδυασμούς, αν έχεις ασχοληθεί με κάποιο άθλημα, μιας και οι νιφάδες βρώμης είναι από τις τροφές που αγαπούν οι αθλητές και όχι άδικα.

Για τα οφέλη που έχουν τα αθλήματα και πιο συγκεκριμένα ο πολεμικές τέχνες και τα δυναμικά σπορ, μπορείς να δεις στο παρακάτω βίντεο:

Η βρώμη έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και ωμέγα 3 λιπαρά. Παρέχει αρκετές θερμίδες για να βγει η μέρα και μπορείς να την δοκιμάσεις σε πάρα πολλούς γευστικούς συνδυασμούς.

Μπορείς να φτιάξεις πολύ γρήγορα ένα πλήρες πρωινό με νιφάδες βρώμης, γάλα, μέλι και τους αγαπημένους σου ξηρούς καρπούς, φτιάχνοντας έτσι ένα πιάτο που θα σε βοηθήσει να βάλεις το τούρμπο.

Ξεκίνησε την Μέρα σου Σωστά

Όλα τα παραπάνω είναι πολύ εύκολο να τα βρεις σε οποιοδήποτε σούπερ μάρκετ, δεν κοστίζουν πολύ και μπορείς να τα παρασκευάσεις πολύ γρήγορα το πρωί. Δεν υπάρχει λοιπόν δικαιολογία για να παραλείπεις το πρωινό ή για να τρως έξω πρωινά αμφιβόλου ποιότητας.

Το καλό πρωινό πρέπει να συνδυάζει πηγές υδατανθράκων (όπως τα δημητριακά), ινών (βρώμη, φρούτα) και πρωτεΐνης (γιαούρτι, γάλα), καθώς και να σε ενυδατώνει (χυμός ή τσάι).

Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, χρειάζεσαι μερικές ακόμη ιδέες; Δες εδώ.

Καλή συνέχεια

Men Of Style

Men Of Style

Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους.
Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.
Men Of Style