Πώς να Κάνεις Ποιοτικά Γεύματα Όταν Πνίγεσαι στην Δουλειά

Τα καθημερινά γεύματα είναι σημαντικά προκειμένου να έχεις ενέργεια στη δουλειά σου και τις καθημερινές σου ασχολίες. Τσέκαρε πώς θα τα κάνεις ποιοτικά.

Ξυπνάς νωρίς το πρωί, για να πας για δουλειά. Συχνά αμελείς το πρωινό και φτάνεις να δουλεύεις για ώρες με το στομάχι σου να διαμαρτύρεται, έχοντας πιει μια κούπα καφέ και μια τυρόπιτα που αγόρασες στο δρόμο.

Δεν μπορείς όμως να δουλεύεις πεινασμένος και ένα φρούτο που ίσως θυμήθηκες να πάρεις μαζί σου, δεν θα βοηθήσει ιδιαίτερα την κατάσταση.

Αν έχεις βρεθεί σε αυτή τη θέση, ξέρεις ότι δεν είναι πάντα εύκολο να έχεις προετοιμάσει ένα καλό γεύμα, για να φας στην δουλειά. Ξέρεις όμως επίσης ότι πεινασμένος δεν μπορείς να αποδώσεις.

Επιλογές υπάρχουν αρκετές. Μπορείς να παραγγείλεις κάτι από το τοπικό fast-food ή να πληρώσεις κάτι παραπάνω και να πάρεις κάτι από κάποιο κοντινό εστιατόριο ή να συμπληρώσεις ακόμη έναν χυμό ή καφέ και ένα κρουασάν ή κάτι τέτοιο.

Αυτές οι επιλογές δεν είναι οι καλύτερες και δεν χρειάζεται να εξηγήσουμε τους λόγους!

Από την μία φτηνό φαγητό, χωρίς διατροφική αξία, από την άλλη ακριβό φαγητό και από την άλλη κάτι που απλά δεν θα σε κρατήσει.

Επομένως, χρειάζεσαι κάτι άλλο, για να καλύψεις τα γεύματα σου στην δουλειά.

#1. Κινήσου Ανάλογα Με Την Ηλικία ΣουΤα καθημερινά γεύματα είναι σημαντικά προκειμένου να έχεις ενέργεια στη δουλειά σου και τις καθημερινές σου ασχολίες. Τσέκαρε πώς θα τα κάνεις ποιοτικά.

Μπισκότα, ζελεδάκια και σοκολάτες δεν είναι καλές επιλογές για τα γεύματα σου στην δουλειά.

Περιέχουν τεράστιες ποσότητες ζάχαρης, λιπαρών και αλατιού και σίγουρα δεν είναι κατάλληλα για εσένα.

Τέτοια “φαγητά” έτρωγες όταν ήσουν παιδί, γιατί δεν ήξερες κάτι καλύτερο ή όταν ήσουν φοιτητής, γιατί δεν μπορούσες να αντέξεις οικονομικά κάτι άλλο. Πλέον τίποτε από τα δύο δεν ισχύει, οπότε πρέπει να εξετάσεις καλύτερες επιλογές για τα γεύματα σου.

#2. Δώσε Βάση Στην Διατροφική ΑξίαΤα καθημερινά γεύματα είναι σημαντικά προκειμένου να έχεις ενέργεια στη δουλειά σου και τις καθημερινές σου ασχολίες. Τσέκαρε πώς θα τα κάνεις ποιοτικά.

Για να αποδώσεις στην δουλειά χρειάζεσαι καύσιμα. Ο καφές δεν μπορεί να σου προσφέρει κάτι τέτοιο και τα γλυκά δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τις πρωτεΐνες, τις φυτικές ίνες και τις βιταμίνες.

Και βέβαια ο εγκέφαλος και το σώμα σου χρειάζονται όλα τα παραπάνω, ώστε να λειτουργήσουν σωστά και πρέπει να τα προσλαμβάνεις σε επαρκείς ποσότητες.

#3. Χρειάζεσαι Κάτι ΓρήγοροΤα καθημερινά γεύματα είναι σημαντικά προκειμένου να έχεις ενέργεια στη δουλειά σου και τις καθημερινές σου ασχολίες. Τσέκαρε πώς θα τα κάνεις ποιοτικά.

Οι γρήγοροι ρυθμοί και η έλλειψη χρόνου δεν επιτρέπουν να έχεις ετοιμάσει γεύματα που θέλουν μεγάλο χρόνο προετοιμασίας.

Ένας παράγοντας λοιπόν που θα καθορίσει τα γεύματα που θα επιλέξεις είναι και η ταχύτητα παρασκευής τους.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι τα γεύματα σου στην δουλειά θα αποτελούνται μόνο από σαλάτες και σάντουιτς.

Εκτός από τα γεύματα στην δουλειά, μπορεί να σου αρέσει κάποια συνάδελφος. Στο παρακάτω επεισόδιο του Apla+Andrika, θα ακούσεις όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις για το φλερτ στον χώρο εργασίας.

#4. Η Προετοιμασία Είναι το ΠανΤα καθημερινά γεύματα είναι σημαντικά προκειμένου να έχεις ενέργεια στη δουλειά σου και τις καθημερινές σου ασχολίες. Τσέκαρε πώς θα τα κάνεις ποιοτικά.

Όταν πας στο σούπερ μάρκετ αγόρασε, αν δεν έχεις, μερικά ταπεράκια στο μέγεθος που θεωρείς κατάλληλο για τις μερίδες που καταναλώνεις.

Επίσης, αγόρασε κατεψυγμένα λαχανικά, μερικές sauce, τόνο και ρύζι ή ζυμαρικά πέννες ή ό,τι άλλο σου αρέσει. Φρόντισε οι ποσότητες να είναι αρκετές, ώστε να φτάσουν μέχρι την επόμενη φορά που θα πας στο σούπερ μάρκετ.

Αν η δουλειά σου περιλαμβάνει ταξίδια, θα πρέπει να γνωρίζεις τον καλύτερο τρόπο για να φτιάξεις την βαλίτσα σου. Μάθε περισσότερα στο βίντεο του Θέμη που ακολουθεί.

#5. Φρέσκα ή Κατεψυγμένα Λαχανικά;Τα καθημερινά γεύματα είναι σημαντικά προκειμένου να έχεις ενέργεια στη δουλειά σου και τις καθημερινές σου ασχολίες. Τσέκαρε πώς θα τα κάνεις ποιοτικά.

Τα φρέσκα λαχανικά είναι γενικά ακριβότερα και έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής. Μπορείς βέβαια να τα καταψύξεις, αλλά η διαδικασία κατάψυξης σε έναν οικιακό καταψύκτη διαφέρει από την αντίστοιχη εργοστασιακή, καθώς γίνεται πιο αργά και δεν έχει το ίδιο αποτέλεσμα ποιοτικά.

Επίσης, αν τα φρέσκα λαχανικά είναι εκτός εποχής είτε θα προέρχονται από μακρινές περιοχές είτε θα έχουν μεγαλώσει σε τεχνητά περιβάλλοντα, πιθανότατα με περισσότερα χημικά.

Από την άλλη, τα κατεψυγμένα λαχανικά, καταψύχονται στην περίοδο αιχμής τους.

Ένας γενικός κανόνας είναι ότι αν είναι η περίοδος ενός λαχανικού, μπορείς να το αγοράσεις φρέσκο, αν όχι, προτίμησε την κατεψυγμένη έκδοση.

#6. Δοκίμασε Συνδυασμούς με ΖυμαρικάΤα καθημερινά γεύματα είναι σημαντικά προκειμένου να έχεις ενέργεια στη δουλειά σου και τις καθημερινές σου ασχολίες. Τσέκαρε πώς θα τα κάνεις ποιοτικά.

Τα ζυμαρικά είναι μια πολύ καλή επιλογή που μπορείς να φας είτε κρύα σε μορφή σαλάτας, είτε ζεστά, αν έχεις την δυνατότητα να τα ζεστάνεις σε φούρνο μικροκυμάτων.

Τα ζυμαρικά μπορούν να μαγειρευτούν μια φορά και με αυτά να έχεις τουλάχιστον 3 διαφορετικές επιλογές, μια για κάθε ημέρα.

Μερικές ενδεικτικές επιλογές σου μπορεί να είναι ζυμαρικά με τόνο, με κοτόπουλο, με λαχανικά ή με σολομό.

#7. Ρύζι Για να ΧορτάσειςΤα καθημερινά γεύματα είναι σημαντικά προκειμένου να έχεις ενέργεια στη δουλειά σου και τις καθημερινές σου ασχολίες. Τσέκαρε πώς θα τα κάνεις ποιοτικά.

Το ρύζι είναι αρκετά χορταστικό και θα νιώσεις γεμάτος ενέργεια, αν το προτιμήσεις για τα γεύματα σου στην δουλειά. Το καστανό ρύζι είναι ιδανικό, καθώς έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και θα αισθανθείς χορτάτος.

Όπως και με τα ζυμαρικά, μπορείς να δοκιμάσεις ποικιλία συνδυασμών, για να έχεις μια διαφορετική επιλογή για κάθε ημέρα.

#8. Εξωτικές ΣαλάτεςΤα καθημερινά γεύματα είναι σημαντικά προκειμένου να έχεις ενέργεια στη δουλειά σου και τις καθημερινές σου ασχολίες. Τσέκαρε πώς θα τα κάνεις ποιοτικά.

Ένα από τα πιο εύκολα και γρήγορα γεύματα που μπορείς να φτιάξεις είναι οι σαλάτες. Απλά ρίχνεις σε ένα μπολ όσα υλικά θέλεις και έχεις έτοιμο ένα πλήρες γεύμα.

Οι συνδυασμοί είναι ατελείωτοι και δεν πρόκειται να τους βαρεθείς ποτέ. Δοκίμασε να βάλεις διαφορετικά λαχανικά κάθε φορά (μαρούλι, ρόκα, λάχανο κλπ), να προσθέσεις σπόρους, αποξηραμένα (πχ σύκα) ή φρέσκα φρούτα( ρόδι, πορτοκάλι), διαφορετική sauce (balsamico, light μαγιονέζα κλπ), ακόμη και αυγό ή φιλέτο τόνου.

#9. Έτοιμα Πρωτεϊνούχα ShakesΤα καθημερινά γεύματα είναι σημαντικά προκειμένου να έχεις ενέργεια στη δουλειά σου και τις καθημερινές σου ασχολίες. Τσέκαρε πώς θα τα κάνεις ποιοτικά.

Η πρωτεΐνη είναι σημαντικό μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής. Αν θέλεις να αυξήσεις την πρόσληψη της, ιδιαίτερα αν γυμνάζεσαι, μπορείς να έχεις μαζί σου ένα παγούρι με σκόνη, η οποία με την προσθήκη νερού ή γάλακτος μπορεί να μετατραπεί σε ένα θρεπτικό milkshake που θα σε κρατήσει για την υπόλοιπη ημέρα.

#10. Σπιτικά Wraps και ΣάντουιτςΤα καθημερινά γεύματα είναι σημαντικά προκειμένου να έχεις ενέργεια στη δουλειά σου και τις καθημερινές σου ασχολίες. Τσέκαρε πώς θα τα κάνεις ποιοτικά.

Οι τορτίγιες ή οι αραβικές πίτες μπορεί να είναι μια πολύ καλή εναλλακτική λύση για τα γεύματα σου. Η γέμιση μπορεί να περιλαμβάνει κοτόπουλο, γαλοπούλα, τυρί ή λαχανικά, ανάλογα με τους διατροφικούς σου στόχους.

#11. ΣούπεςΤα καθημερινά γεύματα είναι σημαντικά προκειμένου να έχεις ενέργεια στη δουλειά σου και τις καθημερινές σου ασχολίες. Τσέκαρε πώς θα τα κάνεις ποιοτικά.

Οι σούπες είναι επίσης μια καλή επιλογή για τα γεύματα σου στην δουλειά, ιδιαίτερα τώρα τον χειμώνα, αν έχεις τρόπο να τις ζεστάνεις εκεί που δουλεύεις.

Οι σούπες έχουν πολλά θρεπτικά στοιχεία και είναι ιδανικές, αν προτιμάς κάτι ελαφρύ. Μπορείς να ετοιμάσεις από το σπίτι την σούπα σου, να την αφήσεις να κρυώσει και να την πάρεις στο γραφείο σε ένα thermos, για να την ζεστάνεις στο γραφείο.

Υπάρχουν και έτοιμες σούπες σε σκόνη που μπορείς να φτιάξεις με την προσθήκη νερού, αλλά σίγουρα μια σπιτική είναι καλύτερη επιλογή.

Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Πνίγεσαι απ’ τη δουλειά σου και δεν έχεις χρόνο και όρεξη να ασχοληθείς με τον εαυτό σου; Ίσως μπορούμε να σε βοηθήσουμε εδώ.

Καλή συνέχεια

Men Of Style

Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους.
Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.
Men Of Style
Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους. Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.