Spinning: Πώς θα Βελτιώσεις την Υγεία σου Λιώνοντας

Θέλεις να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και κατ' επέκταση την υγεία σου; Μάθε περισσότερα για το spinning και ένταξέ το στο πρόγραμμά σου!

Αν ασχολείσαι με την ποδηλασία ή κυκλοφορείς στα γυμναστήρια, πιθανότατα θα έχεις ακούσει για το spinning, μια μορφή άσκησης με πολλά οφέλη για την υγεία.

Το spinning είναι στην ουσία ποδηλασία εσωτερικού χώρου, με την χρήση ειδικών ποδηλάτων, σαν τα γνωστά στατικά ποδήλατα.

Ακόμη, μπορείς να κάνεις ποδηλασία σε εσωτερικό χώρο, με κανονικό ποδήλατο, τοποθετώντας το σε ειδική βάση, γνωστή ως προπονητήριο.

Είναι μια άσκηση πολύ διασκεδαστική, ιδανική για μέρες που ο καιρός δεν βοηθά να βγεις για ποδήλατο έξω.

Πολλά γυμναστήρια παρέχουν προγράμματα spinning, με έμπειρους εκπαιδευτές, που το κάνουν ακόμη πιο διασκεδαστικό και θα σε βοηθήσουν να αποκομίσεις ακόμη περισσότερα οφέλη για την υγεία σου.

Λιώνοντας με το spinning θα καταφέρεις εύκολα τα παρακάτω:

#1. Θα Κάψεις Πολλές ΘερμίδεςΘέλεις να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και κατ' επέκταση την υγεία σου; Μάθε περισσότερα για το spinning και ένταξέ το στο πρόγραμμά σου!

Το spinning ωφελεί τους αθλούμενους και την υγεία τους με κάθε τρόπο.

Σε όποια κατηγορία και αν ανήκεις, είτε είσαι έμπειρος αθλητής ποδηλασίας και θέλεις να βελτιώσεις τις επιδόσεις σου, είτε είσαι αρχάριος και απλά θέλεις να κάψεις λίγο λίπος, το spinning είναι μια ιδανική λύση, για να κάψεις θερμίδες.

Μία ώρα μέτριας έντασης άσκησης θα σε βοηθήσει να κάψεις έως και 600 θερμίδες.

#2. Μπορείς να Κάνεις ΟπουδήποτεΘέλεις να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και κατ' επέκταση την υγεία σου; Μάθε περισσότερα για το spinning και ένταξέ το στο πρόγραμμά σου!

Μπορείς να βρεις ένα μάθημα spinning σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη και αν βρεθείς, στα κατά τόπους γυμναστήρια.

Αν έχεις δικό σου ποδήλατο μπορείς να αθληθείς και μέσα στο σπίτι, χρησιμοποιώντας μάλιστα σχετικές εφαρμογές στο κινητό σου, που σου δίνουν ρυθμό και μπορούν να σε βοηθήσουν να φτιάξεις ένα πρόγραμμα, ανάλογα με τον στόχο σου.

Τσέκαρε το παρακάτω επεισόδιο του Apla+Andrika, αν ψάχνεις να βρεις άλλες ιδέες για γυμναστική στο σπίτι.

#3. Βελτιώνεις το Καρδιο-αναπνευστικό ΣύστημαΘέλεις να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και κατ' επέκταση την υγεία σου; Μάθε περισσότερα για το spinning και ένταξέ το στο πρόγραμμά σου!

Μια προπόνηση spinning κινείται σε διαφορετικές ζώνες προπόνησης, που ποικίλλουν από αερόβια σχετικά χαλαρά κομμάτια, έως πολύ δυνατά κομμάτια στην αναερόβια ζώνη.

Το όφελος για την υγεία σου είναι δεδομένο, καθώς η αερόβια άσκηση κάνει καλό στην καρδιά και με τα πιο δυνατά κομμάτια, αυξάνεις την χωρητικότητα των πνευμόνων σου και γίνεσαι πιο δυνατός, καθώς προσλαμβάνεις περισσότερο οξυγόνο.

#4. Βάζεις Εσύ Τον ΡυθμόΘέλεις να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και κατ' επέκταση την υγεία σου; Μάθε περισσότερα για το spinning και ένταξέ το στο πρόγραμμά σου!

Το spinning θα σε βοηθήσει να ξαναβρεις την φόρμα σου, μετά από κάποιον τραυματισμό. Δεν είναι αναγκαίο να ακολουθείς πάντοτε πολύ δυνατά προγράμματα προπόνησης. Αν κάνεις μάθημα σε κάποιο γυμναστήριο μπορείς να συζητήσεις με τον εκπαιδευτή και να βρεις ποιος είναι ο ρυθμός που θα πρέπει να ακολουθήσεις.

Τα οφέλη για την υγεία είναι αρκετά, κρατώντας τον ρυθμό που σε βολεύει, ανάλογα με την φυσική σου κατάσταση.

#5. Μπαίνεις Σε Μια Κοινωνική ΟμάδαΘέλεις να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και κατ' επέκταση την υγεία σου; Μάθε περισσότερα για το spinning και ένταξέ το στο πρόγραμμά σου!

Όποια και αν είναι η φυσική σου κατάσταση, κάνοντας spinning, θα ενταχθείς σε μια ομάδα, της οποίας τα μέλη προσπαθούν σκληρά και αφοσιώνονται σε έναν σκοπό.

Ο άνθρωπος που κάνει προπόνηση δίπλα σου, μπορεί να σε επηρεάσει, να σου δώσει κίνητρο ή να βοηθηθεί από εσένα.

Αναπτύσσονται δηλαδή δυναμικές, όπως σε κάθε κοινωνική ομάδα και φυσικά μπορείς να γνωρίσεις καινούρια αξιόλογα άτομα, ώστε να κάνεις παρέα και εκτός προπόνησης.

#6. Είναι μια Καλή ΕναλλακτικήΘέλεις να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και κατ' επέκταση την υγεία σου; Μάθε περισσότερα για το spinning και ένταξέ το στο πρόγραμμά σου!

Άλλες μορφές αερόβιας άσκησης στο γυμναστήριο, όπως το τρέξιμο στον διάδρομο, μπορεί να σου δημιουργήσουν πρόβλημα στην υγεία των αρθρώσεων.

Το spinning θα σε γλιτώσει από αυτές τις καταπονήσεις, που ειδικά αν έχεις κάποιο πρόβλημα, μπορεί να κρατούν την φυσική σου κατάσταση σε χαμηλά επίπεδα.

#7. Καις το Λίπος και ΓραμμώνειςΘέλεις να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και κατ' επέκταση την υγεία σου; Μάθε περισσότερα για το spinning και ένταξέ το στο πρόγραμμά σου!

Η καύση του περιττού λίπους είναι κάτι εξαιρετικά επωφελές, όχι μόνο για την υγεία, αλλά και την εμφάνιση σου.

Με το spinning θα κάψεις αρκετό λίπος, θα μειώσεις το σωματικό βάρος και θα καταφέρεις να γραμμώσεις τις μυϊκές ομάδες των ποδιών σου και θα δυναμώσεις ακόμη και το πάνω μέρος του σώματος, καθώς στο spinning γίνονται και ασκήσεις για τον κορμό και τα χέρια.

#8. Συμβάλλει Στην Ψυχική ΥγείαΘέλεις να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και κατ' επέκταση την υγεία σου; Μάθε περισσότερα για το spinning και ένταξέ το στο πρόγραμμά σου!

Το ζέσταμα και το χαλάρωμα, πριν και μετά την προπόνηση, θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις και να ηρεμήσεις, ενώ το κυρίως κομμάτι της προπόνησης θα σε βοηθήσει να αναπτύξεις μια θετική συμπεριφορά ότι “μπορείς να τα καταφέρεις”.

Πιέζοντας τον εαυτό σου, μαθαίνεις να βγαίνεις από την ζώνη άνεσης και αναπτύσσεις αυτοπεποίθηση.

Εκτός αυτού, οι ενδορφίνες που εκκρίνονται από τον οργανισμό μετά την άσκηση, δημιουργούν μέσα σου ένα κλίμα ευφορίας.

Δες στο παρακάτω βίντεο του Θέμη, μερικές χρήσιμες συμβουλές για να διατηρήσεις το σώμα σου σε καλά επίπεδα.

Τι Πρέπει να ΠροσέξειςΘέλεις να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και κατ' επέκταση την υγεία σου; Μάθε περισσότερα για το spinning και ένταξέ το στο πρόγραμμά σου!

Αν λοιπόν το πάρεις απόφαση και πας να γραφτείς σε ένα μάθημα spinning, σιγουρέψου ότι οι εκπαιδευτές είναι κατάλληλα πιστοποιημένοι.

Ζήτησε να σου δείξουν πρώτα κάποια βασικά πράγματα, σχετικά με την θέση σου πάνω στο ποδήλατο, γιατί ναι μεν το spinning είναι άσκηση με χαμηλό ρίσκο τραυματισμών, όμως προϋποθέτει ότι κάθεσαι σωστά.

Στα πρώτα σου μαθήματα, αν δεν είσαι έμπειρος, ξεκίνησε χαλαρά και για λιγότερη ώρα. Ίσως χρειαστεί να κρατήσεις χαμηλότερο ρυθμό, μέχρι να βρεις την κατάλληλη για εσένα ένταση.

Επίσης, θα σε βολέψει πολύ η αγορά ενός ποδηλατικού σορτς, ώστε να κάθεσαι άνετα και να μην πονάς πάνω στην σέλα, για να κάνεις περισσότερο ευχάριστη την προπόνηση.

Τέλος, μην ξεχνάς να ενυδατώνεσαι τακτικά. Να έχεις μαζί σου ένα μπουκάλι νερό με ηλεκτρολύτες και βέβαια μια πετσέτα, γιατί ο ιδρώτας στο spinning τρέχει ποτάμι!

Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Αν ενδιαφέρεσαι να βελτιωθείς σε πολλούς τομείς της ζωής σου, ίσως μπορούμε να σε βοηθήσουμε εδώ.

Να είσαι καλά

Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους. Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.