0

Καλάθι

0
Subtotal: 0,00 

Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

slot gacor slot gacor maxwin 2024 Situs Slot777 http://lightfootbranding.com/ https://soal.pkr.ac.id/ Slot777 tuktuk88 Slot88 Slot777 Slot Gacor Hari Ini http://bauk.unida.gontor.ac.id/bauk/tuktuk88/ http://bauk.unida.gontor.ac.id/bauk/slot+gacor/ slot777 slot gacor tuktuk88 Slot777 Slot77 RTP Slot slot gacor hari ini Slot88 https://perpustakaanbalaibahasadiy.kemdikbud.go.id/js/Slot777-gacor/ https://perpustakaanbalaibahasadiy.kemdikbud.go.id/css/slot+gacor/ https://perpustakaanbalaibahasadiy.kemdikbud.go.id/css/server+thailand/ https://widyaparwa.kemdikbud.go.id/js/server+thailand/ https://widyaparwa.kemdikbud.go.id/js/infini88+gacor/ https://balaibahasadiy.kemdikbud.go.id/wp-content/uploads/2023/slot-dana/ https://balaibahasadiy.kemdikbud.go.id/laman/wp-content/uploads/2023/slot777+gacor/ https://balaibahasadiy.kemdikbud.go.id/laman/wp-content/uploads/2023/slot+gacor/ https://sastra.um.ac.id/wp-content/themes/slot777+gacor/ https://sastra.um.ac.id/wp-content/themes/slot+thailand/ https://sastra.um.ac.id/wp-content/themes/slot+gacor/ https://sastra.um.ac.id/wp-content/themes/88+gacor/

Τα 10 πιο Συχνά Επικοινωνιακά Λάθη και πώς να τα Αποφύγεις

Πως Να Διαχειριστείς Τα Επικοινωνιακά Λάθη

Όταν μπαίνεις σε μια συζήτηση υπάρχει πάντοτε η πιθανότητα να πέσεις σε επικοινωνιακά λάθη που μπορεί να σου κοστίσουν. Μερικά λάθη μπορεί να μην είναι και τόσο σημαντικά και να περάσουν χωρίς να τα αντιληφθεί κανείς, όμως τα 10 λάθη που θα διαβάσεις παρακάτω μπορεί να είναι αρκετά ντροπιαστικά και να σε κάνουν να δείχνεις αγενής και να βγάλουν προς τα έξω ένα αντί-επαγγελματικό πρόσωπο.

Πριν ξεκινήσεις όμως να διαβάζεις το άρθρο, δες στο βίντεο που θα βρεις εδώ πώς να μιλάς με περισσότερη αυτοπεποίθηση.

#1. Επικοινωνιακά Λάθη : Δεν Αφιερώνεις Την Προσοχή Σου Στην Συζήτηση

Κοιτώντας διαρκώς το κινητό σου τηλέφωνο, εν μέσω μιας σημαντικής συζήτησης γίνεσαι προσβλητικός και αγενής και δημιουργείς μια πάρα πολύ κακή εντύπωση στον συνομιλητή σου.

Αν περιμένεις κάποιο σημαντικό τηλεφώνημα ή μήνυμα, μπορείς απλά να περιμένεις να ακούσεις την ειδοποίηση ή αν πρέπει να κάνεις μια επείγουσα κλήση, μπορείς να ζητήσεις μια μικρή διακοπή της συζήτησης.

Το ίδιο ισχύει και με το ρολόι. Μην κοιτάς συνέχεια την ώρα. Δείχνεις σαν να θέλεις να τελειώσεις γρήγορα την συζήτηση και σαν να μην σε ενδιαφέρει και τόσο.

#2. Δεν Είσαι Συγκεντρωμένος Και Κάνεις Λάθη

επικοινωνιακά λάθη

Για όσο διαρκεί η συζήτηση μείνει συγκεντρωμένος και απόφυγε καθετί που μπορεί να σου αποσπάσει την προσοχή. Δείξε σεβασμό στον συνομιλητή σου και διατήρησε την προσοχή σου πάνω του, ακούγοντας όσα έχει να σου πει.

Προσπάθησε να τον/την κοιτάς στα μάτια και όχι οπουδήποτε αλλού, όπως για παράδειγμα πάνω από τους ώμους ή γύρω-γύρω σε άλλα αντικείμενα! Κάνε τον συνομιλητή σου να καταλάβει ότι βρίσκεσαι εκεί, προσέχεις όσα λέγονται και δεν έχεις το μυαλό σου αλλού.

#3. Διακόπτεις Διαρκώς Και Δεν Δείχνεις Σεβασμό

Όλοι έχουμε παρακολουθήσει συζητήσεις πολιτικών στην τηλεόραση, κατά τις οποίες θέλουν όλοι να ακουστούν και δεν αφήνουν τους συνομιλητές τους να μιλήσουν.

Μια κακιά συνήθεια που είναι και ταυτόχρονα μεγάλο λάθος, είναι να διακόπτεις τον άλλον. Όταν ξεκινάς έναν διάλογο πρέπει να αφήνεις τον άλλον να εκφράσει την άποψη του, να πει αυτό που θέλει.

Αν έχεις τόσο πολλά να πεις, κάνε υπομονή, προσπάθησε να τα θυμάσαι ή σημείωσε τα για όταν έρθει η ώρα να μιλήσεις.

Ακόμη και αν έχεις δίκιο και αν η άποψη σου είναι σωστή πρέπει να την εκφράζεις ευγενικά και με σεβασμό προς τον συνομιλητή σου. Χρησιμοποίησε ευγενικό λεξιλόγιο και καλούς τρόπους, ώστε να εκφράζεις αυτό που θέλεις, χωρίς να προσβάλεις τον άλλον.

Ο σεβασμός είναι βασικό στοιχείο οποιουδήποτε είδους επικοινωνίας.

#4. Ένα Από Τα Πιο Σοβαρά Επικοινωνιακά Λάθη Είναι Να Μην Ακούς Τον Συνομιλητή

Σίγουρα θα έχεις ξανακούσει ότι μια βασική επικοινωνιακή δεξιότητα είναι το να είσαι καλός ακροατής. Αυτό δεν σημαίνει απλά ότι δεν διακόπτεις τον άλλον και περιμένεις την σειρά σου, αλλά και ότι δίνεις βάση και προσπαθείς να καταλάβεις τι θέλει να σου πει. Ασχολείσαι δηλαδή ενεργά με την συζήτηση.

Είσαι ένας ενεργός ακροατής.

Ο ενεργός ακροατής ακούει και «συλλαμβάνει» τα μηνύματα που στέλνει ο συνομιλητής του, κάνει σχόλια που δείχνουν ότι πράγματι προσέχει, επαναλαμβάνει σημεία-κλειδιά και διατυπώνει ερωτήματα που πάνε την συζήτηση μπροστά, ενώ παράλληλα η γλώσσα του σώματος του δείχνει την προσήλωσή του (δεν παίζει με το κινητό, διατηρεί επαφή με τα μάτια και όλα αυτά που ήδη αναφέραμε παραπάνω).

Ένα ακόμη σημαντικό κομμάτι που παίζει κομβικό ρόλο όσον αφορά το αν θα καταφέρεις να είσαι ενεργός ακροατής ή όχι είναι οι γνώσεις και οι πληροφορίες που έχεις αναφορικά με τον συνομιλητή σου και με το θέμα της συζήτησης. Δεν μπορείς να συζητήσεις για κάτι, όταν είσαι τελείως εκτός θέματος!

Δεν είναι εύκολο να είσαι ενεργός ακροατής. Προσπάθησε να κατανοήσεις αυτό που θέλει να πει ο συνομιλητής. Δες ανάμεσα στις λέξεις, παρατήρησε την γλώσσα του σώματος και όταν χρειαστεί κάνε πιο «ψαγμένες» ερωτήσεις (δες το επόμενο λάθος) . Το αποτέλεσμα θα είναι μια συζήτηση από την οποία θα βγουν κερδισμένες και οι δύο πλευρές.

#5. Δεν Κάνεις Σωστές Ερωτήσεις

επικοινωνιακά λάθη

Ακόμη και αν δεν είσαι και ο πιο επικοινωνιακός συνομιλητής, θα δείξεις πολύ καλύτερος, αν κάνεις αρκετές και καλές ερωτήσεις. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι τραγικοί, όταν έρχεται η ώρα να κάνουν ερωτήσεις. Διατυπώνουν ερωτήσεις που η απάντηση τους είναι απλά “ναι” ή “όχι”, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν προωθεί την συζήτηση.

Όταν έρθει η ώρα λοιπόν, ζήτησε περισσότερες πληροφορίες, προσπάθησε να προχωρήσεις την κουβέντα. Αυτό θα δείξει το πραγματικό σου ενδιαφέρον και θα δημιουργήσει μια θετική εικόνα προς το πρόσωπό σου.

#6. Το Να Θέλεις Να Είσαι Στο Επίκεντρο της Συζήτησης Είναι Από Τα Πιο Σοβαρά Επικοινωνιακά Λάθη

Ποιος δεν βαριέται ή ακόμη χειρότερα, δεν εκνευρίζεται όταν κάποιος μιλά συνεχώς, δεν αφήνει κανέναν να μιλήσει και έχει πάντα να πει κάτι (συχνά άσχετο και εκτός θέματος!);

Ένα τέτοιο άτομο είναι μάλλον ανεπιθύμητο σε έναν διάλογο, για τον λόγο αυτό χρειάζεται προσοχή, ώστε να μην γίνεις εσύ αυτό το άτομο.

Είναι κατανοητό ότι άλλες φορές η νευρικότητα και άλλες φορές η καλή γνώση ή το ενδιαφέρον του θέματος να σε κάνουν να θέλεις να πεις πολλά. Πρόσεξε λοιπόν, ώστε να είσαι εγκρατής. Αν αισθανθείς ότι το παρακάνεις, μπορείς ακόμη και να αποφύγεις κάποιο αγαπημένο σου θέμα.

Η επικοινωνία πρέπει να είναι αμφίδρομη. Αν μονοπωλείς την συζήτηση και δεν αφήνεις κανέναν άλλον να μιλήσει, τότε πρόκειται απλά για μονόλογο.

#7. Μιλάς Γρήγορα

Ας πούμε ότι έκανες μια νέα γνωριμία ή ότι πρέπει να μιλήσεις μπροστά σε κάποιο ακροατήριο. Είναι λογικό να είσαι νευρικός. Αυτή η νευρικότητα μερικές φορές μας κάνει να μιλάμε πολύ γρήγορα, με αποτέλεσμα ο άνθρωπος στον οποίο απευθυνόμαστε να μην προλαβαίνει να κατανοήσει όσα λέμε.

Η νευρικότητα μπορεί να φέρει και πολλά ακόμη λάθη, τα οποία δείχνουν άσχημα. Χαλάρωσε, πάρε τον χρόνο σου, σκέψου τι θέλεις να πεις και μίλα με έναν κανονικό ρυθμό.

Όταν είσαι νευρικός, γίνεσαι και αδέξιος επικοινωνιακά, όπως μπορείς να δεις και εδώ:

YouTube player

#8. Μιλάς Για Περίεργα Θέματα Με Άτομα Που Δεν Γνωρίζεις Καθόλου

Αυτό είναι κάτι που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες επεξηγήσεις. Αν το κάνεις, σταμάτησε το! Κάθε θεματολογία έχει την ώρα του και τα συγκεκριμένα άτομα με τα οποία μπορείς να την αναλύσεις.

Υπάρχουν δεκάδες ευχάριστα θέματα τα οποία μπορείς να συζητήσεις. Όταν πρόκειται για μια καινούρια γνωριμία, μείνε μακριά από θέματα σχετικά με την θρησκεία, την πολιτική και οτιδήποτε μίζερο και αρνητικό.

#9. Ένα Από Τα Λάθη Που Κάνεις Είναι Ότι Η Γλώσσα Του Σώματος Σου Απωθεί Τους Άλλους

Όπως έχουμε πολλές φορές αναφέρει, η γλώσσα του σώματος παίζει σημαντικό ρόλο στις ανθρώπινες επαφές και άρα και στην επικοινωνία. Αν κοιτάς αλλού ή αν έχεις τα χέρια σταυρωμένα είναι λογικό να απωθείς τους άλλους, ακόμη και αν αυτό δεν είναι η πρόθεση σου.

Η λύση και για αυτό είναι να χαλαρώσεις και να δείξεις ότι είσαι ανοιχτός. Κοίταξε τους ανθρώπους στα μάτια, πρόσεξε την στάση του σώματος σου και χαμογέλασε!

Ακόμα, να θυμάσαι πως μπορείς από την πρώτη εντύπωση που θα δώσεις στους άλλους να τους αφήσεις με το στόμα ανοιχτό, όπως μπορείς να δεις στο παρακάτω βίντεο:

YouTube player

#10. Πρέπει Να Είσαι Πάντα Εσύ Αυτός Που Έχει Δίκιο;

Ένα ακόμη συχνό επικοινωνιακό λάθος είναι όταν κάθε συζήτηση είναι για εσένα ένα πεδίο μάχης, στο οποίο νιώθεις την ανάγκη να επιβάλλεις την άποψη σου, η οποία θεωρείς ότι είναι και η μόνη σωστή. Αυτό είναι κάτι που απωθεί τους άλλους και σε καθιστά ενοχλητικό, ενώ μπορεί με την σειρά του να σε οδηγήσει σε άλλο ή άλλα από τα προαναφερόμενα λάθη.

Μην επιδεικνύεις αλαζονική συμπεριφορά και δέξου το γεγονός ότι ο καθένας έχει δικαίωμα να έχει την άποψη του και ότι δεν μπορείς να αναγκάσεις κανέναν να συμφωνήσει μαζί σου.

Αυτά είναι τα 10 από τα πιο συχνά επικοινωνιακά λάθη που παρατηρούμε ότι συμβαίνουν στις διάφορες συζητήσεις στις οποίες συμμετέχουμε. Όπως μπορείς εύκολα να καταλάβεις, τα περισσότερα είναι αλληλένδετα και πολλές φορές το ένα φέρνει το άλλο, πράγμα όμως που σημαίνει ότι διορθώνοντας το ένα, διορθώνεις και τα επόμενα.

Εντόπισε ποια από αυτά τα λάθη κάνεις και εσύ και ξεκίνησε να τα διορθώνεις. Με λίγη συγκέντρωση μπορείς να δεις μεγάλη διαφορά.

Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Αν θέλεις να γίνεις καλύτερος και στην επικοινωνία σου, ειδικά όταν μιλάς με γυναίκες, πάτα εδώ.

Καλή συνέχεια

Σχετικά άρθρα

Scroll to Top
slot gacor slot gacor maxwin 2024 Situs Slot777 http://lightfootbranding.com/ https://soal.pkr.ac.id/ Slot777 tuktuk88 Slot88 Slot777 Slot Gacor Hari Ini http://bauk.unida.gontor.ac.id/bauk/tuktuk88/ http://bauk.unida.gontor.ac.id/bauk/slot+gacor/ slot777 slot gacor tuktuk88 Slot777 Slot77 RTP Slot slot gacor hari ini Slot88 https://perpustakaanbalaibahasadiy.kemdikbud.go.id/js/Slot777-gacor/ https://perpustakaanbalaibahasadiy.kemdikbud.go.id/css/slot+gacor/ https://perpustakaanbalaibahasadiy.kemdikbud.go.id/css/server+thailand/ https://widyaparwa.kemdikbud.go.id/js/server+thailand/ https://widyaparwa.kemdikbud.go.id/js/infini88+gacor/ https://balaibahasadiy.kemdikbud.go.id/wp-content/uploads/2023/slot-dana/ https://balaibahasadiy.kemdikbud.go.id/laman/wp-content/uploads/2023/slot777+gacor/ https://balaibahasadiy.kemdikbud.go.id/laman/wp-content/uploads/2023/slot+gacor/ https://sastra.um.ac.id/wp-content/themes/slot777+gacor/ https://sastra.um.ac.id/wp-content/themes/slot+thailand/ https://sastra.um.ac.id/wp-content/themes/slot+gacor/ https://sastra.um.ac.id/wp-content/themes/88+gacor/