4 λάθη που κάνουν oi άντρες κατά τη γνωριμία με τη γυναίκα

4 λάθη που κάνουν oi άντρες κατά τη γνωριμία με μία γυναίκα

Σε αυτό το άρθρο θα αναλυθούν 4 λάθη που κάνουν οι άντρες κατά τη γνωριμία με τη γυναίκα, όσον αφορά στα βήματα της γνωριμίας. Τα βήματα, χοντρικά, είναι 3:

  1. Αρχή: (προσέγγιση και δημιουργία έλξης)
  2. Μέση: (δημιουργία άνεσης, οικειότητας, εμπιστοσύνης)
  3. Τέλος: (αμοιβαία αποπλάνηση)

Αυτή η σειρά των 3 βημάτων, φαίνεται λογική σε όλους. Κι όμως, προκύπτουν 4 λάθη που επαναλαμβάνονται από πολύ κόσμο όπως βλέπουμε και προσπαθούμε να διορθώνουμε και στα Bootcamps στα άτομα που αναλαμβάνουμε, μέσω αυτού του μοντέλου κλιμάκωσης της γνωριμίας. 4 λάθη που μπορεί να καταδικάσουν τη γνωριμία μέσα σε 20-30 λεπτά, ώστε να μην προχωρήσει και να μη φτάσει ποτέ στο επιθυμητό σημείο.

Τα 4 λάθη που κάνουν οι άντρες κατά τη γνωριμία με μία γυναίκα, λοιπόν, όσον αφορά στη διαδοχή των 3 αυτών βημάτων, είναι τα εξής:

  1. Ξεκινάνε από το τέλος: Αποπλάνηση από την αρχή
  2. Άνεση / οικειότητα πρώτα – ξεκινάνε από τη μέση
  3. Έλξη, αλλά όχι άνεση / οικειότητα μετά: ξεκινάνε από την αρχή αλλά προσπερνάνε το ενδιάμεσο στάδιο για να περάσουν μετά στην αποπλάνηση
  4. Ξεκινάνε από την έλξη, περνάνε στην οικειότητα και κολλάνε εκεί.
  • Λάθος #1: Ξεκινάνε από το τέλος: Αποπλάνηση από την αρχή

Το πιο συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι νέοι στο Παιχνίδι, είναι να συγκεντρώνονται στο να αποπλανήσουν τη γυναίκα πριν την προσελκύσουν. Προσεγγίζουν και ζητάνε κατευθείαν τηλέφωνο / να φύγουν μαζί. Είναι σαν να λες στην γυναίκα: “Δε με ξέρεις καθόλου αλλά θέλεις να κάνουμε σεξ;”  Η χρονική στιγμή και το μέρος στο οποίο θα αρχίσει η αποπλάνηση, είναι σε χώρο που είστε οι δυο σας και εφόσον έχει προηγηθεί η έλξη και η οικειότητα / εμπιστοσύνη μεταξύ σας. Ακόμα και αν προσεγγίσεις και η γυναίκα ενδιαφέρεται από την αρχή – λόγω εμφάνισης, για παράδειγμα αν διαθέτεις – θα νιώσει άβολα καθώς κατευθείαν της ζητάς να κλιμακώσει απότομα με κάποιον που δε γνωρίζει και δεν εμπιστεύεται.

Είναι σαν να προσπαθείς να κάνεις Ρουά Ματ στο σκάκι, με 3 κινήσεις. Το λεγόμενο ναπολεόντειο, το οποίο πιάνει με χαζούς αντιπάλους, με αδύναμους αντιπάλους που δε γνωρίζουν καλό σκάκι. Έτσι και στην προσέγγιση, αυτή η μέθοδος – να πηγαίνεις κατευθείαν στο τέλος – πιάνει δύσκολα, σπάνια, με αδύναμες γυναίκες ή με γυναίκες που απλά τις πέτυχες σε τέτοια συναισθηματική κατάσταση που θέλουν να αφεθούν ερωτικά γρήγορα και άμεσα.

  • Λάθος #2: Άνεση / οικειότητα πρώτα: Ξεκινάνε από τη μέση

Το καλό παιδί. Πολλοί άντρες φοβούνται να φλερτάρουν όταν γνωρίζουν μία γυναίκα, δε φροντίζουν να την φλερτάρουν. Σκέφτονται “ας γίνουμε φίλοι πρώτα και μετά κάποια στιγμή θα της ζητήσω να βγούμε και μπορεί να πάει καλά”. Απλά πλησιάζοντας και δείχνοντας ενδιαφέρον για κουβέντα χωρίς να φλερτάρεις και είσαι καλός μαζί της, η γυναίκα θα υποθέσει ότι σου αρέσει ακόμα και αν εσύ μπορεί να μην ενδιαφέρεσαι ερωτικά, απλά επειδή την προσέγγισες όπως οι περισσότεροι άντρες πριν από σένα. “Γεια σου, έχεις πολύ ωραία μάτια, πώς σε λένε;” και κατευθείαν προσπαθούν να δημιουργήσουν οικειότητα. Αποτέλεσμα: Η κοπέλα βαριέται, βγάζει άμυνες ή και στην περίπτωση που θα σε συμπαθήσει και θα σου μιλήσει, το πιο πιθανό είναι να μη σε δει ερωτικά.

  • Λάθος #3: Έλξη, αλλά όχι άνεση / οικειότητα μετά: ξεκινάνε από την αρχή αλλά προσπερνάνε το ενδιάμεσο στάδιο για να περάσουν μετά στην αποπλάνηση

Σε αυτή την περίπτωση, της δημιουργείς την εντύπωση ότι είσαι player, ότι πας να την ξεγελάσεις ή ότι το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να την ρίξεις στο κρεβάτι σου χωρίς να σε ενδιαφέρει τίποτα παραπάνω από την εμφάνισή της, ίσως ούτε και αυτό – μπορεί να μην είναι έτσι, στην πραγματικότητα, αλλά προσεγγίζοντας και κλιμακώνοντας με αυτό τον τρόπο, της δίνεις αυτή την εντύπωση. Εδώ σηκώνει άμυνες, λοιπόν, για να μη χαρακτηριστεί “εύκολη”. Βέβαια, αν βρίσκεσαι διακοπές σε νησί για παράδειγμα, το λάθος αυτό μπορεί να σε οδηγήσει απλά πιο γρήγορα στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Αναφέρομαι, όμως, πάντα σε περιπτώσεις που δεν είναι κραυγαλέα εύκολες.

 

Πριν συνεχίσεις δες και εδώ

  • Λάθος #4: Ξεκινάνε από την έλξη, περνάνε στην οικειότητα και κολλάνε εκεί.

Επίσης πολύ κοινό λάθος: Ο άντρας προσεγγίζει, κερδίζει το ενδιαφέρον της γυναίκας, δημιουργεί οικειότητα, άνεση και σύνδεση αλλά δεν εκφράζει ερωτικό ενδιαφέρον ούτε κλιμακώνει ερωτικά με κάποιον τρόπο άλλο, όπως με τη σωματική επαφή. Κολλάει, λοιπόν, η γνωριμία στη μέση και αν μετά από πολλή ώρα ή πολύ καιρό γνωριμίας προσπαθήσει να εκφράσει ερωτικό ενδιαφέρον, η γυναίκα δε θα νιώθει άνετα να ρισκάρει τη φιλία που έχει δημιουργηθεί, ούτε θα έχει μπει στη διαδικασία να τον δει έτσι και θα της φαντάζει αδύνατο να τον δει μετά ερωτικά. Κατά το στάδιο της οικειότητας, επιβάλλεται να εκφράσεις ερωτικό ενδιαφέρον, να κλιμακώσεις τη σωματική επαφή (π.χ. να της μυρίσεις το λαιμό, να της κρατάς και να της χαϊδεύεις το χέρι, να της πεις πόσο σε ελκύει κτλ). Αν δε γίνει αυτό, μπαίνεις στη Μαύρη Τρύπα της Friend Zone και τα πράγματα γίνονται εξαιρετικά δύσκολα έως αδύνατα. Υπάρχει διαφυγή; Αυτό είναι ένα θέμα που εξετάζεται σε άλλο άρθρο. Σε βλέπω φιλικά – μέρος 2

Συνοψίζοντας, λοιπόν, έχουμε:

  1. Ξεκινώντας από το τέλος: Μόνο με γυναίκες που είναι “εύκολος αντίπαλος”
  2. Ξεκινώντας από τη μέση: Θα σηκώσει άμυνες και θα βαριέται να σου μιλήσει
  3. Ξεκινώντας από την αρχή και παραβλέποντας το ενδιάμεσο στάδιο: θα σε θεωρήσει player και θα νιώθει άσχημα να κάνει κάτι μαζί σου – ότι δεν ενδιαφέρεσαι πραγματικά
  4. Ξεκινώντας από την αρχή και μένοντας στη μέση: Friend Zone

Καλή επιτυχία!

Anestis
author
Όντας για πολλά χρόνια ένας απογοητευμένος άνδρας με πολλές αποτυχίες στην προσωπική του ζωή, προσπάθησε να βελτιώσει τον τρόπο που επικοινωνεί με το άλλο φύλο, οδηγούμενος από την απόγνωση, πιστεύοντας ότι αξίζει κάτι καλύτερο. Και τα κατάφερε. Ειδικότητά του είναι η ετοιμολογία του, η άνεσή του και το χιούμορ του. 'Έχοντας πραγματικά αστείρευτη ενέργεια που σε συνδυασμό με το πηγαίο χιούμορ, τον ενθουσιασμό του και την μεγάλη εμπειρία του, τον κάνουν ικανό να καθηλώσει όχι μόνο την γυναίκα που τον ενδιαφέρει, αλλά και μία ολόκληρη παρέα ανθρώπων! Ο Ανέστης συχνά αναφέρει ότι όποτε έρχεται σε επαφή με μαθητή, στα μάτια του βλέπει τον εαυτό του πριν πολλά χρόνια και αυτό είναι κάτι που τον ωθεί να αποδίδει πάντα 100%, καθώς και να καταλαβαίνει πάντα πώς μπορεί να νιώθει αυτός που έχει απέναντί του.