Τι να Κάνεις αν δεν Μπορείς να Κοιμηθείς με Τίποτα!

Έχεις ξαπλώσει ποτέ να κοιμηθείς, αλλά να μην μπορεί να σε πάρει ο ύπνος; Είναι σίγουρα μαρτύριο. Τι μπορείς να κάνεις σε μια τέτοια περίπτωση.

Η σημαντικότητα του να κοιμηθείς το βράδυ είναι αναμφισβήτητη. Ένας ποιοτικός ύπνος σε ξεκουράζει, βοηθά στην αύξηση της τεστοστερόνης, βελτιώνει την μνήμη και μειώνει το άγχος.

Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να κοιμάσαι 8 ώρες κάθε βράδυ, όμως δεν είναι λίγες οι φορές που το άγχος και οι σκέψεις δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς με τίποτα.

Ίσως βέβαια να μην μπορείς να κοιμηθείς, επειδή σε κυριεύει το άγχος και ο φόβος ότι δεν θα αρέσεις σε μια γυναίκα που σε ενδιαφέρει. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να δεις το σχετικό βίντεο του Χρήστου:

Βρες τι σε ΔυσκολεύειΈχεις ξαπλώσει ποτέ να κοιμηθείς, αλλά να μην μπορεί να σε πάρει ο ύπνος; Είναι σίγουρα μαρτύριο. Τι μπορείς να κάνεις σε μια τέτοια περίπτωση.

Αν σου είναι δύσκολο να κοιμηθείς, σκέψου ποιες συνήθειες σου μπορεί να συμβάλλουν σε αυτή τη δυσκολία.

Μήπως κατανάλωσες καφεΐνη; Μην ξεχνάς ότι ο χρόνος ημιζωής της καφεΐνης είναι 3-5 ώρες. Που σημαίνει ότι αν κατανάλωσες ένα ενεργειακό ποτό με 100 mg καφεΐνης το μεσημέρι, υπάρχει ακόμη η μισή ποσότητα καφεΐνης στον οργανισμό σου αργά το απόγευμα και συνεχίζει να δρα.

Μήπως δεν κουράζεσαι αρκετά; Αν δεν κάνεις τίποτε όλη μέρα και δεν αθλείσαι, τότε ο οργανισμός σου έχει μικρότερη ανάγκη για ύπνο.

Μήπως αγχώνεσαι πολύ; Αν από την άλλη είσαι όλη μέρα μέσα στο τρέξιμο και στο άγχος, τότε δεν δίνεις στο σώμα σου την δυνατότητα να χαλαρώσει.

Γενικά, μια σταθερή καθημερινή ρουτίνα, θα σε βοηθήσει αρκετά να κοιμηθείς πιο εύκολα και πιο γρήγορα. Ας δούμε μερικούς τρόπους, για να μπορέσεις να κοιμηθείς καλύτερα.

#1. Μην Καταφύγεις σε ΧάπιαΈχεις ξαπλώσει ποτέ να κοιμηθείς, αλλά να μην μπορεί να σε πάρει ο ύπνος; Είναι σίγουρα μαρτύριο. Τι μπορείς να κάνεις σε μια τέτοια περίπτωση.

Όταν δεν μπορείς να κοιμηθείς, μια από τις πρώτες σκέψεις μπορεί να είναι να καταφύγεις σε χάπια που θα σε βοηθήσουν.

Αυτά τα χάπια μπορεί να σε βοηθήσουν να κοιμηθείς πιο γρήγορα, όμως δεν θα σε βοηθήσουν να έχεις έναν ποιοτικό ύπνο, καθώς θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς, αλλά με λιγότερο χρόνο στα στάδια του ύπνου που θα σε αναζωογονήσουν.

Σύμφωνα με έρευνες, η χρήση χαπιών θα σου δώσει 11′ περισσότερο κακής ποιότητας όμως ύπνο, κατά μέσο όρο.

Εκτός αυτού η χρήση των εν λόγω χαπιών μπορεί να επιφέρει εξάρτηση. Γι’ αυτό είναι καλύτερο να καταφύγεις σε άλλες λύσεις, όπως αυτές που θα διαβάσεις παρακάτω.

#2. Σκοτείνιασε το ΔωμάτιοΈχεις ξαπλώσει ποτέ να κοιμηθείς, αλλά να μην μπορεί να σε πάρει ο ύπνος; Είναι σίγουρα μαρτύριο. Τι μπορείς να κάνεις σε μια τέτοια περίπτωση.

Οποιαδήποτε πηγή φωτός στο δωμάτιο σου μπορεί να διακόψει την παραγωγή της μελατονίνης στο σώμα σου, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς.

Σιγουρέψου ότι το δωμάτιο είναι όσο πιο σκοτεινό γίνεται, κατεβάζοντας τελείως τα ρολλά και τις κουρτίνες,ώστε να μην μπαίνει φως απ’ έξω.

Επίσης, σβήσε ή κάλυψε οποιαδήποτε συσκευή έχει φως.

Βέβαια, μερικές φορές, όπως στην περίπτωση κάποιων ξενοδοχείων, δεν είναι και τόσο εύκολο, για διάφορους λόγους, να ελέγξεις το περιβάλλον στο οποίο κοιμάσαι, όπως έχουμε συζητήσει στην εκπομπή μας Apla+Andrika, την οποία μπορείς να δεις παρακάτω:

#3. Χαμήλωσε τον ΘερμοστάτηΈχεις ξαπλώσει ποτέ να κοιμηθείς, αλλά να μην μπορεί να σε πάρει ο ύπνος; Είναι σίγουρα μαρτύριο. Τι μπορείς να κάνεις σε μια τέτοια περίπτωση.

Η θερμοκρασία του σώματος πέφτει όσο κοιμάσαι βαθιά. Αυτό εξηγεί τον λόγο για τον οποίο ένα δροσερό δωμάτιο θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς πιο γρήγορα και θα συνεισφέρει στον βαθύ ύπνο.

Χαμηλώνοντας την θερμοκρασία του περιβάλλοντος, βοηθάς τον οργανισμό σου να φτάσει πιο γρήγορα στην επιθυμητή θερμοκρασία.

Η ιδανική θερμοκρασία για να μπορέσεις να κοιμηθείς καλά είναι, σύμφωνα με έρευνες, γύρω στους 20 βαθμούς.

#4 Πήγαινε σε Άλλο Δωμάτιο και ΧαλάρωσεΈχεις ξαπλώσει ποτέ να κοιμηθείς, αλλά να μην μπορεί να σε πάρει ο ύπνος; Είναι σίγουρα μαρτύριο. Τι μπορείς να κάνεις σε μια τέτοια περίπτωση.

Αν δεν μπορείς να κοιμηθείς, σήκω από το κρεβάτι σου και πήγαινε σε ένα άλλο δωμάτιο για μισή ώρα.

Διάβασε κάποιο βιβλίο ή περιοδικό, βάλε να ακούσεις μουσική που σε χαλαρώνει και μόλις αισθανθείς ξανά νυσταγμένος, πήγαινε στο κρεβάτι σου.

#5. Φάε ένα Μικρό ΣνακΈχεις ξαπλώσει ποτέ να κοιμηθείς, αλλά να μην μπορεί να σε πάρει ο ύπνος; Είναι σίγουρα μαρτύριο. Τι μπορείς να κάνεις σε μια τέτοια περίπτωση.

Ίσως αν φας κάτι πολύ ελαφρύ, με μεγάλα ποσοστά περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες καταφέρεις να κοιμηθείς πιο εύκολα.

Υπάρχουν μελέτες που έχουν δείξει ότι η έκκριση ινσουλίνης μετά την κατανάλωση υδατανθράκων μπορεί να βοηθήσει στην ομαλοποίηση του κιρκάδιου ρυθμού ( του βιολογικού σου ρολογιού).

Άλλες μελέτες ισχυρίζονται ότι τροφές πλούσιες σε υδατάνθρακες βοηθούν στην αύξηση της τρυπτοφάνης στο αίμα, κάτι που θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς.

Δοκίμασε λοιπόν να φας μια φέτα ψωμί, μια μπανάνα ή να πιεις ένα ποτήρι γάλα.

Εννοείται, ότι δεν πρέπει να φας ένα πλήρες γεύμα, γιατί αυτό θα δυσκολέψει πολύ την κατάσταση. 30 γραμμάρια υδατάνθρακα είναι αρκετά, για να μπορέσεις να κοιμηθείς.

#6. Σβήσε τις ΟθόνεςΈχεις ξαπλώσει ποτέ να κοιμηθείς, αλλά να μην μπορεί να σε πάρει ο ύπνος; Είναι σίγουρα μαρτύριο. Τι μπορείς να κάνεις σε μια τέτοια περίπτωση.

Ίσως έχεις ακούσει για το μπλε φως από τις οθόνες των φορητών συσκευών, το οποίο δυσκολεύει τον ύπνο.

Όταν δεν μπορείς να κοιμηθείς και παρόλα αυτά συνεχίζεις να ασχολείσαι με το κινητό σου τηλέφωνο, η κατάσταση γίνεται δυσκολότερη.

Έχουν κυκλοφορήσει κάποια φίλτρα του μπλε φωτός, που ίσως σε βοηθήσουν, αλλά το καλύτερο είναι να αφήνεις κατά μέρους το κινητό ή το τάμπλετ σου, μισή ώρα προτού πέσεις για ύπνο.

#7. Πάρε ένα Συμπλήρωμα ΜελατονίνηςΈχεις ξαπλώσει ποτέ να κοιμηθείς, αλλά να μην μπορεί να σε πάρει ο ύπνος; Είναι σίγουρα μαρτύριο. Τι μπορείς να κάνεις σε μια τέτοια περίπτωση.

Η μελατονίνη είναι ασφαλής και μπορείς να την βρεις στα φαρμακεία και στα καταστήματα με συμπληρώματα διατροφής.

Αν καταφύγεις σε αυτή τη λύση, πάρε την μικρότερη δυνατή δόση. Δεν χρειάζεσαι μεγάλη δόση, για να μπορέσεις να κοιμηθείς.

#8. Κάνε Ασκήσεις ΧαλάρωσηςΈχεις ξαπλώσει ποτέ να κοιμηθείς, αλλά να μην μπορεί να σε πάρει ο ύπνος; Είναι σίγουρα μαρτύριο. Τι μπορείς να κάνεις σε μια τέτοια περίπτωση.

Ξάπλωσε στο κρεβάτι σου και χαλάρωσε το σώμα σου, εισπνέοντας αργά και ήρεμα από την μύτη για 8-10 δευτερόλεπτα. Κράτησε την ανάσα σου για 1-2 δευτερόλεπτα και συνέχισε εκπνέοντας αργά.

Παράλληλα άδειασε το μυαλό σου από αγχωτικές σκέψεις και προσπάθησε να φανταστείς ότι βρίσκεσαι σε κάποιο όμορφο μέρος, μέχρι να καταφέρεις να κοιμηθείς.

 Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Αν ενδιαφέρεσαι να βελτιώσεις την ποιότητα ζωής σου σε όλους τους τομείς, κάνε κλικ εδώ.

Καλή συνέχεια

Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους. Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.