Κοινωνική Αυτοπεποίθηση: Μια Συνήθεια που σε Αλλάζει

κοινωνική αυτοπεποίθηση με γυναίκες.

Η κοινωνική αυτοπεποίθηση είναι ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά που θα σε βοηθήσει να εξελιχθείς με τις γυναίκες. Όμως στο παρασκήνιο, κρύβει μια πικρή αλήθεια.

κοινωνική αυτοπεποίθηση με γυναίκες.

Όταν φανταζόμαστε πως θέλουμε μια ωραία γυναίκα στην ζωή μας και έρχεται η ώρα να την προσεγγίζουμε, συμβαίνει ένα από τα μεγαλύτερα και πιο εκνευριστικά παράδοξα:

Αγχώνεσαι όταν φλερτάρεις την γυναίκα που σου αρέσει.

Το να μπλοκάρεις την στιγμή που χρειάζεσαι περισσότερο την κοινωνική αυτοπεποίθηση είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που πρόκειται να συναντήσεις.

Όμως αντί για πρόβλημα, μπορούμε να το τοποθετήσουμε σε μια διαφορετική και πιο ταιριαστή θέση.

Μια συναισθηματική συνήθεια.

Η Κοινωνική Αυτοπεποίθηση Είναι Μια Εσωτερική Διαδικασία

ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ

Όλοι θέλουν να αισθάνονται άνετα όταν μιλάνε με γυναίκες ή όταν βρίσκονται σε κοινωνικές καταστάσεις.

Ακόμα, όλοι θέλουν η κοινωνική αυτοπεποίθηση να τους έρθει εξ ουρανού. Είναι στην φύση μας να θέλουμε τις μεγαλύτερες απολαύσεις με την λιγότερη προσπάθεια.

Η αλήθεια όμως είναι κάπως διαφορετική.

Χρειάζεται να δουλέψεις με ποικίλους τρόπους με τον εαυτό σου και να αποκτήσεις βαθύτερη επίγνωση των λόγων που κάποιες συναισθηματικές συνήθειες που έχεις σε μπλοκάρουν όταν θέλεις να προσεγγίσεις και να φλερτάρεις.

Το πρώτο βήμα που χρειάζεται να κάνεις είναι να ξεκινήσεις να παρατηρείς δύο βασικούς πυλώνες:

#1. Ποιοι είναι οι τοξικοί τρόποι σκέψης που σου δημιουργούν αρνητικές συναισθηματικές συνήθειες.

#2. Με ποιον τρόπο σε κρατούν στάσιμο.

Όταν βρίσκεσαι μπροστά στην στιγμή της αλήθειας και θέλεις να προσεγγίσεις μια γυναίκα ή αισθάνεσαι άγχος να εκφράσεις τις προθέσεις σου, βιώνεις κάποιες σκέψεις και αυτές με την σειρά τους δημιουργούν κάποια συναισθήματα.

Όταν βιώνεις ένα αρνητικό συναίσθημα το νευρικό σου σύστημα σε τραβά μακριά από την κατάσταση που το προκαλεί.

Όταν για παράδειγμα, έχεις την σκέψη

Δεν ξέρω τι να πω.

Η συγκεκριμένη σκέψη διογκώνεται στο μυαλό σου και τα συναισθήματα σε πνίγουν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειώνουν την κοινωνική αυτοπεποίθηση που τόσο χρειάζεσαι για να είσαι εξωστρεφής και ετοιμόλογος.

Ακριβώς εκείνη την στιγμή αισθάνεσαι άβολα και το επικοινωνείς.

Μέσα σε αυτή την θύελλα των σκέψεων προσπαθείς βεβιασμένα να δώσεις νόημα στην κατάσταση, πιέζοντας τον εαυτό σου να κάνει συνήθως δύο πράγματα:

  1. Να αποδώσει.
  2. Να δώσει μια εξήγηση.

Την στιγμή που πιέζεσαι όμως, κάνεις τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Δηλώνεις στον εαυτό σου πως αυτό που προβάλεις δεν είναι αρκετό και αισθάνεσαι περισσότερο πιεσμένος.

Καθώς η κοινωνική αυτοπεποίθηση ξεκινά την πτώση, προσπαθείς να βρεις μια δικαιολογία.

« Δεν φταίω εγώ, φταίει η κατάσταση »
« Είναι δικό μου λάθος »
« Δεν μπορώ να κάνω κάτι, καλύτερα να φύγω »

Όμως με τις παραπάνω δικαιολογίες κάνεις ένα τεράστιο νοητικό σφάλμα:

Εστιάζεις την προσοχή σου στους λόγους για να φύγεις αντί να συγκεντρώνεσαι στους λόγους για να μείνεις.

Ωστόσο, ακόμα και κάτω από αυτές τις συνθήκες, μπορείς να αλλάξεις τις συναισθηματικές σου συνήθειες. Απλά χρειάζεται λίγη δουλειά.

Γιατί Το Συναίσθημα Είναι Τόσο Σημαντικό Στην Κοινωνική Αυτοπεποίθηση

ΧΑΜΟΓΕΛΟ

Ίσως η πρώτη ερώτηση που σου έρχεται να είναι:

Τι σχέση έχει η κοινωνική αυτοπεποίθηση με τις συναισθηματικές μου συνήθειες; 

Είναι απόλυτα λογική και οφείλω να εξηγήσω.

Κάθε φορά που μιλάς μεταφέρεις ένα πακέτο επικοινωνίας. Το συγκεκριμένο πακέτο μεταφέρει δύο είδη πληροφορίας:

#1. Την γνώση.

#2. Το συναίσθημα.

Παρόλο που οι περισσότεροι πιστεύουν πως το πρώτο είναι σημαντικό, στην ουσία το δεύτερο είναι αυτό που κάνει όλη την διαφορά.

Φαντάσου πως μιλάς με μια γυναίκα και αντιμετωπίζεις δύο διαφορετικές περιπτώσεις:

α) Στην πρώτη περίπτωση σου μιλά απότομα, δεν σε κοιτά στα μάτια και οι απαντήσεις της είναι κοφτές και μονολεκτικές.

β) Στην δεύτερη περίπτωση σου μιλάει με ενθουσιασμό, σε κοιτάει συνεχώς στα μάτια και δείχνει ξεκάθαρα πως απολαμβάνει την συζήτηση.

Είναι προφανές πως στην δεύτερη περίπτωση περνάς καλύτερα και κυρίως αισθάνεσαι καλύτερα.

Να θυμάσαι πως τις περισσότερες φορές οι άνθρωποι δεν θυμούνται τόσο τι τους είπες αλλά το πώς αισθάνονταν όταν τους το έλεγες.

Όταν επικοινωνείς και αισθάνεσαι καλά, προβάλεις μια πραγματικότητα όπου οι άλλοι θέλουν να είναι μέρος της.

Ακόμα, είναι ένα φοβερό φίλτρο για να ξεχωρίζεις ποιοι από τους ανθρώπους που επικοινωνείς είναι θετικοί και ποιοι αρνητικοί.

Δουλεύοντας Την Κοινωνική Αυτοπεποίθηση Από Μέσα Προς Τα Έξω

κοινωνική αυτοπεποίθηση με γυναίκες.

Όταν βρίσκεσαι σε μια κατάσταση που σου προκαλεί πίεση και αισθάνεσαι άβολα, βιώνεις αυτόματα κάποια συναισθήματα όπως άγχος, φόβο ή θυμό.

Ο συγκεκριμένος αυτοματισμός είναι οι συναισθηματικές συνήθειες που έχεις όταν:

Θέλεις να κάνεις κάτι και ταυτόχρονα πιέζεσαι επειδή το αποτέλεσμα έχει αξία για εσένα.

Όταν για παράδειγμα θέλεις να εκφράσεις τις προθέσεις σου σε μια γυναίκα ή θέλεις να προσεγγίσεις μια άγνωστη, το μυαλό σου δεν είναι και ο καλύτερος σύμμαχος.

Οι λόγοι είναι πολλοί και όχι τόσο αβάσιμοι.

Απλά την στιγμή της πίεσης το μυαλό σου τους μεγεθύνει.

Το πρώτο και σημαντικότερο που έχεις να κάνεις, είναι να βοηθήσεις με συνειδητή προσπάθεια το μυαλό σου να ξεδιαλύνει τους λόγους που μπλοκάρεις.

Πάρε λοιπόν χαρτί και στυλό και ξεκίνα να γράφεις (το γράψιμο είναι σημαντικό) τους λόγους που για παράδειγμα έχεις άγχος προσέγγισης.

« Σίγουρα θα έχει σχέση »

« Δεν θα ξέρω τι να πω μετά το πρώτο γεια »

« Αν μου πουν να φύγω; »

« Συζητάνε. Αν νευριάσουν επειδή τις διέκοψα; »

« Όταν τους μιλήσω η διπλανή παρέα θα με κοιτάει »

Μπορεί οι λόγοι που σε μπλοκάρουν να είναι περισσότεροι ή να σχετίζονται με μια διαφορετική κοινωνική κατάσταση που αισθάνεσαι άβολα και σε πιέζει.

Σκοπός αρχικά είναι να τους καταγράψεις.

Πρόσεξε. Δεν πρόκειται να σου αναφέρω πως οι λόγοι που θα γράψεις είναι βάσιμοι ή όχι. Ούτε πρόκειται να σου πω ότι είναι δικαιολογίες και όχι αιτίες.

  • Σκοπός δεν είναι να κρίνεις τις σκέψεις σου και να ξεφύγεις από αυτές αλλά να τις αποδεχτείς και να τις διαχειριστείς παραγωγικά.
  • Όμως στόχος είναι να αξιολογήσεις το αν σε βοηθούν.

Το πρώτο βήμα της καταγραφής είναι πολύ σημαντικό και όχι τυχαία. Και οι λόγοι είναι και αυτοί που θα ξεδιαλύνουν ακόμα περισσότερο το τοπίο σε περίπτωση που έχεις αμφιβολίες.

Το υποσυνείδητο σου δεν μπορεί να κρίνει αν μια σκέψη είναι αρνητική ή θετική.

Δεν μπορείς να δώσεις εντολή στο υποσυνείδητο τι θα σκεφτεί.

Μπορείς όμως να το κατευθύνεις στο ποια σκέψη θα ακολουθήσει.

Όταν λοιπόν καταγράψεις τους λόγους που σε κρατούν μακριά από την γυναίκα που σου αρέσει, έχει έρθει η ώρα να τους αξιολογήσεις.

  • Είναι αρκετοί για να σε κρατήσουν στάσιμο;
  • Είναι όντως τόσο σημαντικοί;
  • Ακόμα και το χειρότερο σενάριο να συμβεί, θα είναι τόσο καταστροφικό;
  • Αν συνεχίσεις να ακολουθείς τα ίδια μοτίβα σκέψης πως θα αισθανθείς με τον εαυτό σου;
  • Ποιες θα είναι οι συνέπειες αν συνεχίσεις να συμπεριφέρεσαι με αυτό τον τρόπο;

Ο επίλογος λοιπόν αυτού του βήματος είναι να συνειδητοποιήσεις πως:

#1. Αν συνεχίσεις με αυτό τον τρόπο μόνο αρνητικές επιπτώσεις θα υπάρχουν.

#2. Έχεις επιλογή για το αν θα  πιστέψεις τις σκέψεις σου ή όχι.

Όμως, κράτησα για το τέλος δύο ακόμα ασκήσεις που με βοήθησαν πολύ στο παρελθόν.

2 Ασκήσεις Και Τελειώσαμε

κοινωνική αυτοπεποίθηση με γυναίκες.

Για να μπορέσεις να αυξήσεις την κοινωνική αυτοπεποίθηση που χρειάζεσαι ώστε να αποδίδεις όταν θέλεις να φλερτάρεις, υπάρχουν δύο ακόμα πολύ καλές ασκήσεις.

#1. Σημείο Ανταμοιβής

κοινωνική αυτοπεποίθηση με γυναίκες.

Σκέψου πως η κατάσταση που θέλεις να εισάγεις τον εαυτό σου είναι ένα μέρος όπου περιέχει μόνο ανταμοιβές.

Ανεξάρτητα του αποτελέσματος, η μοναδική ανταμοιβή είναι πως προσπάθησες και εν τέλει έκανες αυτό που ήθελες. Και δεν υπάρχει κάτι πιο σημαντικό από αυτό.

Όταν βρίσκεσαι σε κατάσταση όπου πιέζεσαι, έχεις δύο επιλογές:

#1. Να κάνεις αυτό που θέλεις.

#2. Να αποφύγεις αυτό που δεν θέλεις.

Δώσε προσοχή όμως.

Στην πρώτη περίπτωση, αυτό που θέλεις είναι άκρως ρεαλιστικό και πραγματικό. Στην δεύτερη περίπτωση, προσπαθείς να αποφύγεις κάτι που μέχρι στιγμής βρίσκεται στην σφαίρα της υπόθεσης.

Τι επιλέγεις λοιπόν;

#2. Η Ερώτηση Που Μετατοπίζει Την Προσοχή Σου

κοινωνική αυτοπεποίθηση με γυναίκες.

Όταν το μυαλό σε χτυπά με αρνητικές υποθέσεις και σενάρια καταστροφής, κάνε μια απλή ερώτηση στον εαυτό σου:

Και αν κάνω λάθος; 

Μπορεί οι γυναίκες που θέλεις να προσεγγίσεις να έχουν νεύρα τους, να έχουν σχέση ή να μην θέλουν να φλερτάρουν την συγκεκριμένη στιγμή. Αν όμως ισχύει το αντίθετο;

Αν είναι διαθέσιμες; Αν όντως θέλουν να γνωρίσουν κάποιον και όταν πας κάνουν κωλοτούμπες επειδή κάποιος επιτέλους τους μίλησε;

Τέλος, η τύχη και η ατυχία σε κάθε κατάσταση είναι τα ζάρια του Θεού. Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις πως θα εξελιχθεί μια προσέγγιση ή ένας διάλογος. Και η αλήθεια είναι πως δεν χρειάζεται.

Αν μπορούσαμε να προβλέψουμε το μέλλον, η ζωή δεν θα είχε τόσο ενδιαφέρον.

Μπορείς όμως να προβλέψεις το πώς θα διεκδικήσεις το δικό σου μέλλον. Και ίσως αυτό είναι το μόνο που μετράει.

Αύξησε την αυτοπεποίθησή σου στο φλερτ. Δες εδώ.

Διάβασε το βιβλίο μας Άνδρας Αξίας. Δες εδώ.

Καλή συνέχεια

 

Ο Χρήστος γρήγορα στην ενήλικη ζωή του συνειδητοποίησε πως η πραγματική ουσία της σωστής επικοινωνίας με τις γυναίκες, δεν βρίσκεται ούτε σε ατάκες ούτε σε συστήματα και ότι αυτά είναι μόνο η αρχή για το ξεκίνημα μιας νέας ζωής και κρίσιμων εσωτερικών αλλαγών και εξελίξεων σε οποιοδήποτε τομέα. Στρέφοντας το ενδιαφέρον του στις δομές διαχείρισης Σχέσεων, αποφάσισε να επεκτείνει τις γνώσεις του πάνω στην Ψυχολογία, ώστε να συνδέσει τις πλούσιες εμπειρικές γνώσεις που ήδη υπήρχαν με τεχνογνωσίες που θα του επέτρεπαν μια βαθύτερη κατανόηση της διαπροσωπικής επαφής μεταξύ των δύο φύλων. Ο Χρήστος είναι ιδρυτικό μέλος και υπεύθυνος του προγράμματος εκπαίδευσης του MenOfStyle.gr