Πώς να Δημιουργήσεις Χρόνο για Γυμναστική Όταν το Πρόγραμμα σου Είναι Φορτωμένο

Η γυμναστική πρέπει να αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητάς μας καθώς προσδίδει πολλά θετικά αποτελέσματα σε αυτήν. Βρες χρόνο, ακόμα κι όταν πιέζεσαι.

Οι άνθρωποι που δεν κάνουν γυμναστική έχουν συνήθως δύο δικαιολογίες. Είτε δεν τους αρέσει η γυμναστική, είτε δεν έχουν χρόνο.

Πράγματι, μπορεί οι γρήγοροι ρυθμοί της καθημερινότητας και η έλλειψη χρόνου να είναι ένα σημαντικό πρόβλημα, για κάποιον που θέλει να κάνει γυμναστική, αλλά σε αυτό το άρθρο θα δούμε τρόπους για να βρεις χρόνο και να καταφέρεις τουλάχιστον να κρατιέσαι σε μια καλή φυσική κατάσταση.

#1. Ξύπνησε 20 λεπτά νωρίτεραΗ γυμναστική πρέπει να αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητάς μας καθώς προσδίδει πολλά θετικά αποτελέσματα σε αυτήν. Βρες χρόνο, ακόμα κι όταν πιέζεσαι.

Ετοίμασε τα ρούχα σου από το προηγούμενο βράδυ, βάλε ξυπνητήρι και ξύπνα λίγο νωρίτερα, ώστε να κάνεις λίγη γυμναστική, είτε έξω είτε μέσα στο σπίτι.

Μπορείς να βρεις καταπληκτικές ρουτίνες διαλειμματικής προπόνησης που δεν χρειάζονται πολύ χρόνο, αλλά φέρνουν εξαιρετικά αποτελέσματα.

Είναι πάρα πολύ σημαντικό να έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι έστω και τα 20-30′ που θα κάνεις γυμναστική κάθε μέρα ή ακόμη και μέρα παρά μέρα, αξίζουν και μπορεί να κάνουν την διαφορά.

#2. Στον Δρόμο για την ΔουλειάΗ γυμναστική πρέπει να αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητάς μας καθώς προσδίδει πολλά θετικά αποτελέσματα σε αυτήν. Βρες χρόνο, ακόμα κι όταν πιέζεσαι.

Ένας ιδανικός τρόπος να κάνεις γυμναστική και να παραμείνεις σε φόρμα είναι να πηγαίνεις και να γυρνάς από την δουλειά με τα πόδια, τρέχοντας ή με το ποδήλατο.

Βέβαια, αυτό προϋποθέτει ότι θα μπορείς να κάνεις ένα ντους στον χώρο εργασίας και να έχεις έναν χώρο να παρκάρεις το ποδήλατο σου, αν πηγαίνεις με αυτό.

Ακόμη, αν έχεις την ευχέρεια μπορείς να γυμνάζεσαι στο διάλειμμα για φαγητό, με κάποια από τις γρήγορες ρουτίνες προπόνησης που αναφέραμε παραπάνω.

Αν προτιμάς το γυμναστήριο, βεβαιώσου ότι δεν κάνεις τα 5 στιλιστικά λάθη που αναφέρει ο Θέμης στο παρακάτω βίντεο.

#3. Άλλαξε Τρόπο ΣκέψηςΗ γυμναστική πρέπει να αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητάς μας καθώς προσδίδει πολλά θετικά αποτελέσματα σε αυτήν. Βρες χρόνο, ακόμα κι όταν πιέζεσαι.

Οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται την γυμναστική ως μια διαδικασία χρονοβόρα που χρειάζεται να χύσεις τόνους ιδρώτα για να είναι αποτελεσματική.

Αν εξαιρέσουμε την περίπτωση που ασχολείσαι με κάποιο άθλημα σε επίπεδο πρωταθλητισμού, αυτό δεν είναι αναγκαίο.

Αν κάνεις γυμναστική, υπό οποιαδήποτε μορφή, ακόμη και για λίγα λεπτά κάθε φορά, μερικές φορές την ημέρα, αυτός ο χρόνος αθροίζεται και το αποτέλεσμα είναι θετικό για το σώμα και την υγεία σου.

Η γυμναστική μπορεί να πάρει και άλλες μορφές. Ακόμη και πολλές δουλειές ή δραστηριότητες, όπως το κουβάλημα, η βόλτα με τον σκύλο κλπ μπορούν να θεωρηθούν γυμναστική και είναι ένας τρόπος να κρατηθείς σε φόρμα.

Προσπάθησε γενικά να υιοθετήσεις ένα πιο δραστήριο τρόπο ζωής, με περισσότερο περπάτημα και φυσική δραστηριότητα.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να το καταφέρεις αυτό. Μπορείς να κανονίζεις οι επαγγελματικές σου συναντήσεις να γίνονται κάπου έξω, περπατώντας ή να τρέχεις στον διάδρομο όταν μιλάς στο τηλέφωνο.

#4. Μείωσε τις ΑποσπάσειςΗ γυμναστική πρέπει να αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητάς μας καθώς προσδίδει πολλά θετικά αποτελέσματα σε αυτήν. Βρες χρόνο, ακόμα κι όταν πιέζεσαι.

Αν παρατηρήσεις το καθημερινό σου πρόγραμμα, θα δεις ότι αφιερώνεις αρκετό χρόνο σε δραστηριότητες που σου καταναλώνουν πολύτιμο χρόνο και σε αποσπούν.

Αν αφιερώνεις πολύ χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στην τηλεόραση, προσπάθησε να τον μειώσεις και να αφιερώσεις αυτόν τον χρόνο στην γυμναστική σου.

Αν τώρα θεωρείς ότι δεν μπορείς να μειώσεις αυτές τις αποσπάσεις, φρόντισε να παρακολουθείς με πιο ενεργό τρόπο. Κάνε κάμψεις, κοιλιακούς, σκοινάκι ή όποιες άλλες ασκήσεις σου αρέσουν  παρακολουθώντας τηλεόραση.

Τσέκαρε στο παρακάτω βίντεο το επεισόδιο της εκπομπή μας Apla+Andrika, στο οποίο μπορείς να δεις τρόπους για να κάνεις γυμναστική στο σπίτι.

#5. Οργάνωσε το Πρόγραμμα σουΗ γυμναστική πρέπει να αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητάς μας καθώς προσδίδει πολλά θετικά αποτελέσματα σε αυτήν. Βρες χρόνο, ακόμα κι όταν πιέζεσαι.

Το κλειδί για την επιτυχία είναι η οργάνωση. Φτιάξε ένα ρεαλιστικό πλάνο με την γυμναστική που θέλεις να κάνεις και βρες τρόπο να την εντάξεις στο πρόγραμμα σου. Λέγοντας ρεαλιστικό πλάνο εννοούμε ένα σχέδιο που να είναι εφικτό. Αν έχεις μια ώρα διαθέσιμη, υπολόγισε, για παράδειγμα 45′ γυμναστική, και όχι 2 ώρες.

Ακόμη μπορείς να “σπάσεις” την γυμναστική σου σε περιόδους μέσα στην μέρα. Μπορείς να ξυπνήσεις το πρωί για ένα γρήγορο τρέξιμο ή να πας στην δουλειά με τα πόδια και το απόγευμα να κάνεις στο σπίτι μερικές ασκήσεις ενδυνάμωσης.

#6. Βάλε στο Παιχνίδι κι ΆλλουςΗ γυμναστική πρέπει να αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητάς μας καθώς προσδίδει πολλά θετικά αποτελέσματα σε αυτήν. Βρες χρόνο, ακόμα κι όταν πιέζεσαι.

Πάρα πολλοί άνθρωποι βρίσκονται στην ίδια θέση και ψάχνουν  να βρουν λίγο χρόνο για να αφιερώσουν στο σώμα τους. Δεν είσαι μόνος λοιπόν. Ενδεχομένως στον χώρο εργασίας σου να υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που θα ήθελαν να κάνουν λίγη παραπάνω γυμναστική. Μπορείτε να το συζητήσετε και να εντάξετε αθλητικές δραστηριότητες στο πρόγραμμα σας.

Αν έχεις οικογένεια, οι υποχρεώσεις ίσως σε αποτρέπουν από το να γυμνάζεσαι όσο θα ήθελες. Αν έχεις παιδιά όμως, μπορείς να κάνεις οικογενειακές βόλτες για περπάτημα, να παίξεις ποδόσφαιρο κλπ. Έτσι και θα περνάς ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια, και θα γυμνάζεσαι και θα δίνεις το καλό παράδειγμα.

Πάρα πολλοί άνθρωποι βρίσκονται στην ίδια θέση και ψάχνουν  να βρουν λίγο χρόνο για να αφιερώσουν στο σώμα τους. Δεν είσαι μόνος λοιπόν. Ενδεχομένως στον χώρο εργασίας σου να υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που θα ήθελαν να κάνουν λίγη παραπάνω γυμναστική. Μπορείτε να το συζητήσετε και να εντάξετε αθλητικές δραστηριότητες στο πρόγραμμα σας.

Τα επόμενα καλύτερα άρθρα που μπορείς να διαβάσεις:

Βελτίωση την καθημερινότητά σου, το σώμα σου και την συνολική σου εικόνα, κάνοντας κλικ εδώ.

Καλή συνέχεια

Men Of Style

Men Of Style

Το MenOfStyle.gr είναι το site της πρώτης ομάδας επαγγελματικής εκπαίδευσης, ανάπτυξης και εξέλιξης των προοπτικών των ανδρών στις σχέσεις τους με τις γυναίκες, στα ραντεβού, στην αρρενωπότητά τους, στις κοινωνικές τους δεξιότητες, στην αυτοπεποίθησή τους και στην αυτοβελτίωσή τους.
Κύριος σκοπός της είναι η μελέτη και η εξέλιξη των κοινωνικών δυναμικών που αναπτύσσονται μεταξύ των ανθρώπων και ειδικώς κατά την αλληλεπίδραση ενός άνδρα με μια γυναίκα. Με καθημερινή αρθρογραφία, σεμινάρια και events η ομάδα μας, είναι η πρώτη, πιο οργανωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση σε θέματα flirting, socializing & self improvement στην Ελλάδα.
Men Of Style