Πόνος Μεταμόρφωσης και τι θα Πετύχεις αν τον Αντέξεις

Τι σημαίνει πόνος για εσένα και πως αντιδράς όταν τον αισθάνεσαι;

Ο πόνος εμφανίζεται όταν μια ενδόμυχη επιθυμία για αλλαγή τείνει να σπάσει την υπάρχουσα ρουτίνα που ζούμε. Όμως η επιθυμία αυτή είναι θέληση ή απλά ελπίδα; Διότι για να πετύχεις, χρειάζεται να προσδιορίσεις την δική σου λίστα επιτυχίας.

Όλοι έχουμε φανταστεί τον εαυτό μας να πετυχαίνει εκπληκτικά επιτεύγματα και μάλιστα κάποιοι από εμάς μπορεί να τα έχουν ήδη υλοποιήσει. Όταν σπάμε την ζώνη άνεσης που βρισκόμαστε, μια νέα πραγματικότητα εμφανίζεται μπροστά μας.

Πιστεύω πως η ζώνες άνεσης δεν σταματούν ποτέ. Από την στιγμή που οι ικανότητες μας είναι απεριόριστες, χρειάζεται συνεχώς να προσδιορίζουμε εκ νέου τα όρια που δημιουργούν οι πεποιθήσεις μας.

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι τα δικά σου όρια;

Τι Σημαίνει Πραγματικά Ζώνη Άνεσης;

Η ζώνη άνεσης είναι ένας συμπεριφοριστικός χώρος. Ένας χώρος όπου οι δραστηριότητες που πραγματοποιείς ταιριάζουν και αντιστοιχούν σε ένα μοτίβο που ελαχιστοποιεί  το στρες και το ρίσκο. Και χωρίς ρίσκο δεν υπάρχει και πόνος.

Ουσιαστικά, η ζώνη άνεσης παρέχει την ψευδαίσθηση της νοητικής σιγουριάς. Γι’ αυτό και όταν θέλεις να προσεγγίσεις μια γυναίκα αισθάνεσαι κάτι μέσα σου να προσπαθεί να σε κρατήσει. Όμως όταν υποκύπτεις στην ζώνη άνεσης μένεις με το συναίσθημα πως κάτι λείπει.

Ο πόνος που βιώνεις όταν ετοιμάζεσαι να περπατήσεις εκτός ζώνης άνεσης είναι η αβεβαιότητα που αισθάνεται το μυαλό σου λόγω ανασφάλειας και έλλειψης στοιχείων.

Η θεωρία της ζώνης άνεσης υπάρχει από το 1908, και εξηγείται ως το πλαίσιο της σχετικής άνεσης όπου δημιουργεί σταθερή απόδοση. Όμως ποιος θέλει σταθερή απόδοση; Ο χρόνος μας σε αυτόν τον πλανήτη είναι εξαιρετικά περιορισμένος για να παραμένουμε σε μετριότητες. Δεν συμφωνείς;

Μήπως Βαρέθηκες την Στασιμότητα;

Το ίδιο φαγητό κάθε μέρα κουράζει. Το ίδιο πρόγραμμα κάθε μέρα και το ίδιο χρώμα σε τέσσερις τοίχους που κουράστηκες να βλέπεις, είναι και αυτό ένας πόνος που στοιχειώνει.

Όμως, υπάρχει και μια διαφορετική άποψη στην απόδοση. Με σκοπό να αυξήσεις την απόδοση σου, θα πρέπει να εισάγεις τον εαυτό σου σε καταστάσεις που περιέχουν περισσότερο στρες απ’ ότι έχεις συνηθίσει.

Ο νέος αυτός χώρος ονομάζεται Optimal Anxiety και όπως φαντάζεσαι βρίσκεται εκτός της ζώνης άνεσης σου.

Είναι ο χώρος που συμβαίνουν τα θαύματα και όταν αναφέρω την λέξη θαύμα δεν εννοώ κάτι μαγικό. Όταν αποφασίζεις να ακολουθήσεις την οδό εκτός της ζώνης άνεσης, θα συμβούν δύο πράγματα:

  1. Ο πόνος θα αυξηθεί.
  2. Η αυτοπεποίθηση σου θα μεγαλώσει.

Μακάρι οι εκπληκτικές επιδόσεις να χρειάζονταν και μικρές θυσίες αλλά αν ήταν έτσι, ποιος ο λόγος να λέγονται εκπληκτικές; Η αυτοβελτίωση όμως, είναι ένα δύσκολο μονοπάτι.

Πόσες φορές στην ζωή σου ήθελες να κάνεις σεξ με μια γυναίκα και μετάνιωσες που δεν της το είπες ευθέως; Τι είχες να χάσεις και τι έχασες τελικά που δεν το είπες;

Τα φαντάσματα του παρελθόντος κυνηγούν με περίεργους τρόπους και η αντιμετώπιση τους δεν έχει καμία σχέση με κάποια κωμωδία του στυλ GhostBusters.

Δεν υπάρχουν γελοίες φάτσες να σου κάνουν τις βραδιές πιο εύκολες και οι αποφάσεις που σκάνε μπροστά σου είναι ο πόνος μετουσιωμένος σε επιλογές που ποτέ δεν έκανες και επιστρέφουν πίσω να σε χτυπήσουν ξανά.

Τι θα Κερδίσεις αν Δεχτείς πως ο Πόνος είναι Απαραίτητος

ζώνη άνεσης και πόνος προσέγγισης.

 

Ας μιλήσουμε ξεκάθαρα. Υπάρχει κάτι σημαντικό που έχεις καταφέρει στην ζωή σου με τον εύκολο τρόπο; Φαντάζομαι πως όχι.

Ο πόνος είναι σημάδι πως αισθάνεσαι άβολα και το άβολα σημαίνει πως εισέρχεσαι σε νέες καταστάσεις. Είναι λοιπόν απαραίτητο να έρθεις σε επαφή με τον πόνο.

Όμως τι πρόκειται να κερδίσεις αν συνεχίσεις να προκαλείς τις ζώνες άνεσης σου;

  • Θα γίνεις πιο παραγωγικός. Η άνεση σκοτώνει την παραγωγικότητα. Και αυτό επειδή η αίσθηση των προσδοκιών και των υψηλών στόχων σε ωθεί να εξελίσσεσαι συνεχώς.
  • Θα ανταποκρίνεσαι πιο γρήγορα και αποτελεσματικά σε νέες προκλήσεις. Αν είσαι όλη μέρα σε έναν καναπέ, οτιδήποτε νέο σου φαίνεται απειλή. Από την άλλη, δεν μπορείς να προσποιείσαι πως δεν υπάρχει φόβος και αβεβαιότητα. Πάντα θα υπάρχουν. Η αποδοχή τους όμως είναι η απαραίτητη διαχωριστική γραμμή που χρειάζεται να προσπεράσεις.
  • Θα γίνεται όλο και πιο εύκολο να ξεπερνάς τα όρια σου στο μέλλον. Ο πόνος συνηθίζεται. Όχι τόσο η αίσθηση του πόνου, όσο οι διαδικασίες με τις οποίες εξελίσσεις για να τον διαχειρίζεσαι. Μετά από ένα χρονικό διάστημα όλα γίνονται μια ζώνη άνεσης.

Ποιες είναι οι Δικές σου Ζώνες Άνεσης;

Συνεχώς συζητώ με νέους ανθρώπους για την προσέγγιση γυναικών. Οι δύο πιο συνηθισμένοι λόγοι που δεν προσεγγίζουν άγνωστες είναι πως έχουν άγχος προσέγγισης και πως δεν ξέρουν τι να πουν.

Καθώς ακούω αυτούς τους λόγους, με τους όποιους συμφωνώ  ειδικά αν κάποιος είναι αρχάριος στο θέμα, δίνω πάντα την ίδια απάντηση:

Οι συγκεκριμένες δυσκολίες υπάρχουν μόνο στο παρόν.

Μπορεί να πιστεύεις πως το άγχος προσέγγισης και η θεματολογία είναι τα πιο δύσκολα προβλήματα, αλλά αυτό πρόκειται να αλλάξει. Αν αρχίσεις και προσεγγίζεις συστηματικά γυναίκες, τα προβλήματα σου θα εξελιχθούν μαζί με τις ικανότητες σου.

Από εκεί που είχες άγχος προσέγγισης με όλες τις γυναίκες, στην συνέχεια θα υπάρξει πόνος άνεσης όταν θέλεις να προσεγγίσεις μια πολύ ωραία γυναίκα. Εκεί που δεν ήξερες τι να πεις, θα αρχίσεις να θεωρείς τα θέματα σου βαρετά.

Θα θέλεις να παίρνεις τηλέφωνο πιο γρήγορα, θα θέλεις να βγαίνεις περισσότερα ραντεβού την εβδομάδα και φυσικά θα θέλεις να κάνεις σεξ με γυναίκες που πραγματικά σου αρέσουν.

Το ταβάνι που έχουμε χτίσει ο καθένας για τις ικανότητες του είναι σκληρό όχι απαραβίαστο. Κάθε φορά που κάνεις ένα ακόμα βήμα επιβεβαιώνεις στον εαυτό σου πως υπάρχει κάτι παραπάνω.

Ο δρόμος της εξέλιξης δεν έχει τερματισμό….

Πόνος και προσέγγιση.

Περιμένω τα σχόλια σου στο προφίλ μου ή στο menofstyle.gr.

Να είσαι καλά φίλε

Ο Χρήστος γρήγορα στην ενήλικη ζωή του συνειδητοποίησε πως η πραγματική ουσία της σωστής επικοινωνίας με τις γυναίκες, δεν βρίσκεται ούτε σε ατάκες ούτε σε συστήματα και ότι αυτά είναι μόνο η αρχή για το ξεκίνημα μιας νέας ζωής και κρίσιμων εσωτερικών αλλαγών και εξελίξεων σε οποιοδήποτε τομέα.Στρέφοντας το ενδιαφέρον του στις δομές διαχείρισης Σχέσεων, αποφάσισε να επεκτείνει τις γνώσεις του πάνω στην Ψυχολογία, ώστε να συνδέσει τις πλούσιες εμπειρικές γνώσεις που ήδη υπήρχαν με τεχνογνωσίες που θα του επέτρεπαν μια βαθύτερη κατανόηση της διαπροσωπικής επαφής μεταξύ των δύο φύλων.Ο Χρήστος είναι ιδρυτικό μέλος και υπεύθυνος του προγράμματος εκπαίδευσης του MenOfStyle.gr